Nee dat ligt eraan hoe snel je follikels groeien. Dat kan sneller zijn, of wat langer duren...maaaar spannend!!
Zo meiden.. Ik was vrijdag voor een eerste FM meting. Nou het deed nog niets helaas. Dus de gonal f opgehoogd van 150 naar 187,5! En ik ben er beroerd van dat wil je niet weten. Kan amper uit mijn ogen kijken van de koppijn. Licht doet zeer aan mijn ogen en ik kan mijn hoofd niet te snel bewegen. Maar nu voel ik wel wat gebeuren in mijn eierstokken en vorige week niets. Heb continu krampen/steken. Dinsdag weer een FM. Als er dan nog te weinig groei is, ophogen, of punctie plannen. Ik heb r zin in en besef gaat beetje komen.. ennnn de verzekering is rond!!!
Flo... Kan me je verdriet zo goed voorstellen! Dikke knuffel! Wel fijn nieuws op mannenvlak! Fijn het dat er zulke mannen zijn! Mijn eigen lief net zo! Hij kwam in ons leven toen mijn dochters 4 en 8 waren en hij is een super vader voor allebei! ( Oohhh maar zou zo leuk zijn als we samen ook nog een kindje konden krijgen) Oh 2boys, wat naar die bijwerking! Ik ben er best bang voor! Ik begin morgen aan de gonal, moet 225 spuiten! Heb maandag 21ste de eerste FM
ff een ego bericht. Net gebeld door zhuis. Ik mag nog 1 behandeling en als ik niet beter reageer op de medicatie (wat we dus nu al weten dat gaat niet anders worden) dan is het einde van ICSI. Dus wat ga ik doen? Behandeling start pas weer rond kerstmis, ivm wintersluiting. Overstappen naar Gent, hoelang is daar de wachttijd? Of gewoon denken dit wordt het? Tjonge ik kan ondertussen een zwembad vullen met al mijn tranen. En wat vriendlief, we hebben ruim 3 maanden wat. Gister ook nog knallende ruzie met hem gemaakt. Gaat lekker met mij, zucht.
Ja dat zou fantastisch zijn als jullie nog een kindje samen mogen krijgen, dat gaat gewoon lukken hoor!! Positief zijn!! Je hoeft geen bijwerkingen te krijgen hoor, ik had van de puregon vroeger niets geen bijwerkingen, hooguit een stuk emotioneler Maar nu..koppijn, al was die vandaag eindelijk wat minder, en vannacht, kwart voor 1 kwam de jongste voor een fles, dus ik ga die maken en ik kon nog net op tijd de wc halen..zo misselijk.. Ben echt savonds zo beroerd ervan. Die koppijn is de hele dag en nacht door. Morgen weer een FM, nou hoop ik dat er dan eindelijk wat resultaat te zien is, en dat we een punctie kunnen afspreken. Ik heb wle het gevoel dat er wat gebeurt is vanbinnen. Gisteren hele dag steken in mijn eierstokken, echt gemene steken. Vandaag voelt het als bandenpijn aan hihi, ik voel dus in elk geval iets. VOrige week niets. Hoop zo dat je geen bijwerkingen krijgt, je begint al direct met een hoge dosis Gonal f of niet? Ik begon met 150 en dat is opgehoogd naar 187,5. Kan zijn dat ze morgen weer ophogen als het nog te weinig resultaat heeft.
Als ik jou was, zou ik overstappen naar Gent. In ned hebben ze onze eerste 3 icsi s laten verknallen, voor ons gevoel. Gent is heel ver op het gebied van ICSI en vruchtbaarheidsbehandelingen, net als DD. Ik zou als ik jou was overstappen. Zeker omdat ik ze nogal negatief vind tegen je. Als je nu Gent belt, heb je over een maandje of 3 a 4 de intake. Maar als je die gehad hebt, dan loopt het snel hoor. Tenminste, dat is mijn ervaring. Ze zullen je dan eerst willen onderzoeken zelf, voor ze aan de slag gaan. Hoe voelt je vriend zich met jou icsi behandelingen?
Flo, ik ben het met bovenstaande dames eens! Juist voor die laatste ICSI zou ik er alles uithalen wat erin zit! En dus gaan voor Gent of DD. Nu lijkt het alsof je hier heeeeeel veel voor moet regelen. Maar valt mee. In DD is een Nederlandse arts. Maar ik die geen woord Duits spreek heb geen problemen met een Duitse arts. Wachtlijst dr. S. (Ned.) ongeveer 5 mnd, maar dan start echt gelijk je behandeling. Wachtlijst dr. H (Duitse). Een vrouwelijke arts en heeeeeel aardig! Wachtlijst aanzienlijk korter!!! En maak het nou maar weer goed met je vriend, je hebt 'em hard nodig .
Hihi ja Flo, geef je vriend maar Es' n dikke knuffel vanavond Zonnestraaltje een eskimootje opgehaald vandaag dringt t al tot je door?
Zonnestraal lekker broeden hihih! Dank voor jullie meedenk reacties, had ik ff nodig! Gent ga ik wo bellen, zus komt helpen met haar meedenk hersens en DD valt af omdat ik alleenstaand ben. (zeg maar) Vriendjelief woont niet in mijn stad, heeft wel jong zaad maar goed na 3 mnd al een baby maken is iets te vlug in onze beleving. Wie weet later!
twoboys hoe doe je dat dan met al die bijwerkingen? Ben je thuis/ziek of aan het werk of ben je in Gent? Ik vind het heel knap dat je volhoudt! Krijg je alle onderzoeken in NL of ga je heen en weer? Anne succes met spuiten!! En wat mooi om met je huidige vriend nog een kindje te krijgen Heerlijk dat ie een leuke papa is voor je kids!
Flo, ik werk 2 of 3 nachten in de week, ben dus meerendeels thuis, voor de kids. Afgelopen donderdag heb ik me voor het eerst sinds mijn zwverlof ziek gemeld. Maar kids hadden ook koorts dus ik denk dat dat een virusje was. Toen ik de gonal op moest hogen voelde ik dat ik nog zieker er van werd. Dus kwam ook door gonal f. Ik ben dus gewoon thuis, en hoef pas over anderhalve week weer te werken, ivm een operatie van onze oudste as donderdag. ZIjn harde gehemelte wordt gesloten (schisis gr 3). Hoop wel dat we vandaag groei zien op de echo en dat ik een beetje in de buurt ga komen van een punctie want ik voel me echt ellendig. Ik ruik ook alles 10 keer beter en ben daardoor misselijk. Echt ik denk soms dat ik zwanger ben. Zou voor ons handig zijn als ik donderdag of vrijdag een punctie zou krijgen, dan zijn we er toch voor operatie zoon.