Anne, hoest nu met de hoofdpijn? Pippeke, succes vandaag!! Butterfly, waar is de suprefact ook alweer voor?
Goede morgen, Oh pippeke wat teleurstellend! Maar de hoop niet opgeven hoor! Ga, je als deze iui poging niet lukt over op icsi/ivf? Succes met de echo zo... misschien gaat het nu wel hartstikke goed! Oh haha Butterfly stond je er zelf nog niet bij Ben je ongesteld geworden? Dus je kan nu eindelijk starten! Ik voel me vandaag ietsjes beter dan de andere dagen! Dus dat gaat de goede kant op. Voel wel regelmatig wat steekjes ter hoogte van mijn eierstokken... ben heel benieuwd naar mijn eerste FM maandag! Hoe is het verder met iedereen? Flo, hoe gaat het met je? Twoboys al minder ziek? Frummel, wat doe jij precies nu? (sorry, je hebt het misschien al ergens verteld maar ik heb een hoofd als een zeef... haha vandaar dat ik zo blij ben met het overzichtlijstje)
Hey Zonnestraal! Ik heb nog wel hoofdpijn maar vandaag wel iets minder dan gister en eergister... dus dat gaat de goede kant op. Hoe voel jij je? Gek idee he, dat er nu een embryo in je baarmoeder zit... Pff... aftellen...
@ zonnstraal, de suprefactcis een neusspray en doet hetzelfde als de decapeptyl.. Alleen dus een spuit minder--> ikke blij @anne.. Ben vanmorgen idd ongesteld geworden.. Morgen eerste echo.. We beginnen er met volle moed aan
Butterfly, ohja kweet ut weer!! Wel fijn een prik minder!! En ik zie acupunctuur in je onderschrift....mijn 1e ICSI vet goede resultaten (5 embryo's allemaal blastocyten) en ik denk echt mede door de acupunctuur! (en chinese kruiden). Ennnnnnn, zwanger geworden!!! (na 7 mislukte IUI's). Anne, ja heel gek idee . Vind ut vet spannend!! Fijn minder hoofdpijn!! Ben benieud naar je 1e echo!!
Fijn om zo af en toe jullie ervaringen te lezen, ook al weet ik nog niet zeker of we volgende week goedkeuring krijgen...... Vandaag sperma ingeleverd, spannend! Zonnestraal; ik duim voor een plak-beeb!!
Jaaahhh, ik vind het ook zo prettig om er hier over te kunnen praten... ben er blijkbaar in mijn hoofd toch de hele dag mee bezig... haha ook al probeer ik van niet... Maar hier mag het gewoon lekker! JJ verwacht je dat er een reden is dat het niet door zou kunnen gaan dan? Sorry, je hebt het misschien al eens verteld hier... ik heb echt een hoofd als een zeef... (haha, mag ik nu de hormonen de schul geven?)
Nou, ik weet het niet...... Ik ben nu natuurlijk al bijna anderhalf jaar bezig met die miskraam, waarbij er telkens alleen maar slecht nieuws was. En dan sinds vorige maand aanvraag voor ivf. Waarbij er ineens geen wachttijd is (ik verwachtte dat het wel een maand of 4 zou duren zeg maar), mijn baarmoeder die gewoon zonder verklevingen blijkt te zijn. Het lijkt mij te mooi om waar te zijn dat dinsdag blijkt dat alles goed is en we vrijdag dan al zouden kunnen beginnen, snap je
Ohhh hihi maar dan is het nu ook gewoon wel eens tijd voor goed nieuws toch? Ik ga voor je duimen, komt vast helemaal goed!
Acupunctuur zou heel goed zijn.. Zeker rond de TP zou dit de kansen verhogen, dus dan doen we dat maar he .. Alle beetjes helpen
Hallo, Lees al jullie verhalen en hier zitten we in het zelfde schuitje... ons eerste wonder ook geboren na een eerste IUI behandeling! Nu 3 jaar later, zitten we weer in de MMM omdat ik helaas zelf geen eisprong heb en te dik slijmvlies waardoor de zaadjes een "duwtje" nodig hebben zoals ze het zeiden in het ZH. Op 11-10 weer de eerste IUI gehad na gebruik van puregon en pregnyl.. Vorige maand de 19e ongesteld geworden, dus dat zal morgen al zijn.. vandaag getest of de pregnyl uit mijn lichaam was en de test was erg negatief... hoopte toch stiekum op iets positiefs.. nu alle hoop weer verloren deze maand.. Hoe ervaren jullie de MMM? ik vind het persoonlijk best slopend en ben er in mijn hoofd echt veel mee bezig,... Groetjes een erge twijfelaar..
Een kleine update. In de afgelopen dagen veel gebeurd. Woensdag met zus alles op een rijtje gezet. Ik ga komende week ziektenkostenverzekeraar bellen of zij contacten hebben met Gent en of ik daar heen mag. Ook vragen of een zhuis zomaar een 3e poging mag canselen. Verder advies gekregen van yogajuf om hormoonyoga te gaan doen. Ook dat in mijn buurt gevonden. Is een yoga tbv je eicel opbouw, dat er meer gaan groeien, dat je prettiger in je lijf komt en beter door stress heen komt! Komende week ga ik een weekend in retraite, ff niks, mezelf schoonmaken en helen, alles loslaten en inzetten op JA! En ga contant opnemen met een acupuncturiste die ook nog eens heel menselijk is. Verder wil ik niet bij te pakken neer zitten. De brief van het zhuis is binnen in de week 52, van kerst, ga ik weer beginnen met de deca. Even tijd voor een herstel, herpakken en weer doorrrrr! Ik zal de komende dagen op jullie verhalen reageren.
Haha, ik zal mezelf eens bij het lijstje zetten. Voor ons wordt het icsi. Mijn man heeft zaadbalkanker gehad en er zijn toen 16 rietjes ingevroren. In juni zijn we weer naar het ziekenhuis gegaan om te starten met een behandeling. Helaas bleken er fouten te zijn gemaakt, er is ingevroren tijdens de bestraling, het zaad van voor de bestraling was te slecht om in te vriezen en van de bestralingen dus onbruikbaar.. toen zaadanalyses gehad maar er werd niets gevonden. Nieteens slecht of afwijkend zaad helaas. Ik heb toen thuis al het babyspul op Marktplaats gezet. Kon er even niet meer tegen om steeds geconfronteerd te worden met een reiswieg, tummytub en dat soort dingen. Week voor onze bruiloft was ik overtijd en tegen beter weten in getest. Stom verbaasd toen er een tweede streepje kwam. Van zaterdag tot woensdag heel veel testen gedaan en ze werden steeds duidelijker maar woensdag ging het mis. Dat kwam echt heel hard aan. Vlak voor de bruiloft nog cytotec gehad omdat het niet los kwam. De week daarop nog een zaadanalyse gehad en er werd nu inderdaad iets aan levend zaad gevonden, wel echt ontzettend weinig vandaar gelijk icsi. Heel het voor traject hebben we dus overgeslagen en het meeste klinkt voor mij nog als abracadabra eerlijk gezegd. Maargoed, dat zal goed moeten komen bij de vervolg afspraken
Wie doet welke behandeling? - Zonnestraal 36jr, 2e kindje: Cryo terugplaatsing - Twoboys 34 jr, 3e kindje: ICSI D - Swimming 27jr, 1ste kindje: IUI D - Flo 40 jaar, 1e kindje: ICSI D - Pippeke 30 jaar, 1e kindje: clomid,pregnyl + IUI - One of kind 31 jaar,2e kindje IUI D - Anne 36 jaar, 3e kindje, (1e met nieuwe partner), IVF Wanneer begint de behandeling? - Zonnestraal77, September 2013, begonnen met de Progynova - Twoboys, sept 2013 microgynon, 3 okt deca, 5 okt gonal f - Swimming, okt 2013 clomid - Pippeke, 8 okt start 5 dagen clomid - One of kind eind December 1e IUI - Anne, 1 okt begonnen met Deca, lang protocol - Flo, week50 proverea, week 52 beginnen met deca Afspraken - Zonnestraal77, 7 oktober echo in DD: Is het baarmoederslijmvlies > 8mm? - Twoboys 11 okt eerste FM - Swimming aanmelden zodra ongi - Pippeke, 15 okt dag 10 v/d cyclus echo -Anne 21 okt echo (FM1) Wanneer (verse) terugplaatsing? - Zonnestraal77: 14 oktober om 10.30u - Pippeke: rond 19 okt IUI Wanneer testen? Zwanger!!! - Bloem4 Uitgerekend - Bloem4: 10 mei 2014
Zonnestraal hoe voel je je na de TP? En wat is een blasto? Pippeke wat zwaar meid, hoe is het met de eicel groei? Anne beterschap!! Gelukkig zijn de injecties te doen voor je, zet 'm op. Two boys hoe is het nu? Ik wist niet dat Gonal zo'n vervelend spulletje was. Sterkte!! Frummel wat een verhaal, ben er stil van.
Zo de eerste suprefact is opgesnoven, uitgangsechi was ok, enkele kleine follikels aan beide kanten Vrijdag eerste FM Wie doet welke behandeling? - Zonnestraal 36jr, 2e kindje: Cryo terugplaatsing - Twoboys 34 jr, 3e kindje: ICSI D - Swimming 27jr, 1ste kindje: IUI D - Flo 40 jaar, 1e kindje: ICSI D - Pippeke 30 jaar, 1e kindje: clomid,pregnyl + IUI - One of kind 31 jaar,2e kindje IUI D - Anne 36 jaar, 3e kindje, (1e met nieuwe partner), IVF - Butterfly2405 , 1e kindje, IVF 1 Wanneer begint de behandeling? - Zonnestraal77, September 2013, begonnen met de Progynova - Twoboys, sept 2013 microgynon, 3 okt deca, 5 okt gonal f - Swimming, okt 2013 clomid - Pippeke, 8 okt start 5 dagen clomid - One of kind eind December 1e IUI - Anne, 1 okt begonnen met Deca, lang protocol - Butterfly2405, 19 okt suprefact, 20 okt gonal f - Flo week 50 provera, week 52 beginnen deca Afspraken - Zonnestraal77, 7 oktober echo in DD: Is het baarmoederslijmvlies > 8mm? - Twoboys 11 okt eerste FM - Swimming aanmelden zodra ongi - Pippeke, 15 okt dag 10 v/d cyclus echo -Anne 21 okt echo (FM1) - Butterfly2405, 25 okt echo (FM1) Wanneer (verse) terugplaatsing? - Zonnestraal77: 14 oktober om 10.30u - Pippeke: rond 19 okt IUI Wanneer testen? Zwanger!!! - Bloem4 Uitgerekend - Bloem4: 10 mei 2014
Wij starten volgende ronde met i.u.i zit nu pas op dag 12.. Krijg puregon en pregnyl... En inseminatie... Mag ik me bij jullie aansluiten? Xx
Wie doet welke behandeling? - Zonnestraal 36jr, 2e kindje: Cryo terugplaatsing - Twoboys 34 jr, 3e kindje: ICSI D - Swimming 27jr, 1ste kindje: IUI D - Flo 40 jaar, 1e kindje: ICSI D - Pippeke 30 jaar, 1e kindje: clomid,pregnyl + IUI - One of kind 31 jaar,2e kindje IUI D - Anne 36 jaar, 3e kindje, (1e met nieuwe partner), IVF - Butterfly2405 , 1e kindje, IVF 1 Wanneer begint de behandeling? - Zonnestraal77, September 2013, begonnen met de Progynova - Twoboys, sept 2013 microgynon, 3 okt deca, 5 okt gonal f - Swimming, okt 2013 clomid - Pippeke, 8 okt start 5 dagen clomid - One of kind eind December 1e IUI - Anne, 1 okt begonnen met Deca, lang protocol - Butterfly2405, 19 okt suprefact, 20 okt gonal f - Flo week 50 provera, week 52 beginnen deca Afspraken - Zonnestraal77, 7 oktober echo in DD: Is het baarmoederslijmvlies > 8mm? - Twoboys 11 okt eerste FM - Swimming aanmelden zodra ongi - Pippeke, 15 okt dag 10 v/d cyclus echo -Anne 21 okt echo (FM1) - Butterfly2405, 25 okt echo (FM1) Wanneer (verse) terugplaatsing? - Zonnestraal77: 14 oktober om 10.30u Wanneer testen? Zwanger!!! - Bloem4 Uitgerekend - Bloem4: 10 mei 2014 Mezelf maar ff aangepast. Die iui gaat voorlopig niet komen hoor! Gisteren nog steeds niets te zien. Mooie plannen voor jezelf flo! Succes! Welkom stephie