Two boys: spannend zeg!! Succes woensdag! Zie je op tegen de punctie? Swimming: succes met je fm vandaag. Hopelijk zijn ze lekker gegroeid! Butterfly: hopelijk blijft het zo, geen bijwerkingen! Anne, vervelend dat je last hebt vd bijwerkingen! Pfff... Ik laat mijn man straks ook prikken, brrr, ga het niet zelf doen denk ik. Zonnestraal, spannend!! Duimduimduim
Twoboys, Ik heb het lijstje voor jou gekopieerd en aangepast. Klopt het zo ? Wie doet welke behandeling? - Zonnestraal 36jr, 2e kindje: Cryo terugplaatsing - Twoboys 34 jr, 3e kindje: ICSI D - Swimming 27jr, 1ste kindje: IUI D - Flo 40 jaar, 1e kindje: ICSI D - Pippeke 30 jaar, 1e kindje: clomid,pregnyl + IUI - One of kind 31 jaar,2e kindje IUI D - Anne 36 jaar, 3e kindje, (1e met nieuwe partner), IVF - Butterfly2405 , 1e kindje, IVF 1 - Mieksel 29 jr, 1e kindje, IVF ivm voorstadium POF Wanneer begint de behandeling? - Zonnestraal77, September 2013, begonnen met de Progynova - Twoboys, sept 2013 microgynon, 3 okt deca, 5 okt gonal f - Swimming, okt 2013 clomid + pregnyl 5000eh - Pippeke, 8 okt start 5 dagen clomid - One of kind eind December 1e IUI - Anne, 1 okt begonnen met Deca, lang protocol - Butterfly2405, 19 okt suprefact, 20 okt gonal f - Flo week 50 provera, week 52 beginnen deca - Mieksel, eind oktober start pil drie week Afspraken - Zonnestraal77, 7 oktober echo in DD: Is het baarmoederslijmvlies > 8mm? - Twoboys 23 okt punctie - Swimming 22 okt (FM2) cd 12 - Pippeke, 15 okt dag 10 v/d cyclus echo -Anne 23 okt echo (FM2) - Butterfly2405, 25 okt echo (FM1) - Mieksel, 7 nov 1e intake IVF Wanneer (verse) terugplaatsing? - Zonnestraal77: 14 oktober om 10.30u Wanneer testen? - Zonnestraal77: 24 Oktober Zwanger!!! - Bloem4 Uitgerekend - Bloem4: 10 mei 2014
Gister prettig contact gehad met mijn zorgverzekering. Ze zijn aan het uitzoeken of een zhuis een poging kan blokkeren. Hij vond het iig een raar verhaal. Ik kan naar Gent, mijn verzekering heeft daar connecties mee! Moet nu verwijzing krijgen van huisarts en die is op vakantie. De waarnemer wil geen verwijzing geven, zucht...ok en weer wachten. Maandagmiddag belt de huisarts me.
Prima gesprek gehad, alles goed! De koelkast ligt vol Het wordt IVF. Vrijdag of zaterdag starten als ik ongi wordt! Prikken vond ik een eitje, nu hopen dat de bijwerkingen ook meevallen
Tot op heden heb ik niets van bijwerkingen. Hopelijk blijft dit nog even zo Ik spuit 225 gonal f en heb suprefact ipv decapeptyl.
Fm was goed. Follikel 1 van 11 en 1 van 15.56. Bms is nig maar 4.4, hopelijk groeit het goed door. Ben zo onzeker dat straks het bms niet dikke genoeg is. Morgen een nieuwe fm. Aangezien het de vorige keer snel ging durfde ze nu niet nog een dag langer te wachten.
Butterfly fijn dat het goed gaat! Houden zo. JJ mooi dat prikken meevalt! Nog een paar dagen wachten en dan van start, succes.
Zijn er bij jullie regels mbt het baarmoederslijmvlies? Ik heb het vandaag gevraagd en in het LUMC in principe niet. Mijn bmslijmvlies was vandaag (3 dagen voor ongi) maar 5mm. Kon toch gewoon starten.....ze zei, het is geen exacte wetenschap er worden veel vrouwen met heel dun bmslijmvlies gewoon zwanger.
Ik kan niet in je foto-album kijken, maar denk wel te weten wat het moet zijn Van harte gefeliciteerd meid!!
Ohhhhh Zonnestraal wat goed!! Van harte! (ook ik kan niet in je album kijken, maar zal vast zijn wat ik denk!) En dat op mijn verjaardag