Wie start er ook met ivf, IUI of icsi in Sept/ Okt/Nov 2013

Discussie in 'MMM clubs' gestart door one of kind, 26 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Mijn bijwerkingen begonnen pas snachts, en in de vroege ochtend. Dus dan ben je alweer thuis ;)

2. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Heeeeeeeeeeeeeeeeel spannend!!! Zet m op!!!!!

3. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Twoboys, dat klinkt goed, nu maar wachten he...succes daarmee... ik volg je (hopelijk) snel!

Ik moet om half 11 vanavond de pregnyl zetten... ik vind het ook allemaal superspannend!

4. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Zet um op Anne!!!

5. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaan we doen...begin toch nerveus te worden voor dinsdag

6. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Two boys, fijn dat er een mooie is teruggeplaatst. Ik duim dat ie mooi blijft plakken!

Vanavond zet ik mijn eerste gonal f, best een beetje spannend :)
    Ik heb echt nog mazzel denk ik, dat ik geen last heb van bijwerkingen. In het kader van, je weet maar nooit.......heb ik vanmorgen er voor gezorgd dat iedereen in huis een schoon bedje heeft, de wasmanden helemaal leeg zijn, de bovenboel gestoft en gezogen is en beneden het grootste werk is gedaan. En er liggen tot vrijdag genoeg boodschappen in huis. Zo ik ben er klaar voor :p

7. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Twoboys, wat spannende wachtweken inderdaad!! Tiktak, tikatak...
    Ik duim voor je. Super dat er een goede embryo is teruggeplaatst en hopelijk kan de andere ingevroren worden.

Anne en JJ, succes met het spuiten. Anne, hoe ging het gisteravond?

Butterfly, morgen de punctie dus. Pff, lijkt me heel spannend. Hoe is het met de butterflys in je buik? Heel veel succes morgen!!

8. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben toch wel een beetje nerveus voor morgen.. Maar dat is normaal denk ik.. Het is de eerste keer, weet niet goed aan wat ik me moet verwachten.

9. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Swimming,

Hoe is je IUI gegaan? Ik had met pregnyl altijd wat last van pijnlijke boobs (nu is dat sowieso altijd een PMS symptoom bij mij) en ik had meer last van allerlei geurtjes. (Ook dat is sowieso al vrij sterk ontwikkeld bij mij maar als ik HCG in mijn lijf heb...een drama! Kortom, zwangerschapskwaaltjes in het kwadraat :D

@twoboys,
    Fijn dat je een toppertje aan boord hebt! Hopelijk krijg je nog een mooie cryo! Spannend nu weer afwachten..:)

@Butterfly en Anne,
    Spannend, morgen de punctie..ik hoop op een goede opbrengst en pijnloze punctie! :)

@jj
    Ik ben ook altijd bang dat ik m'n pregnylflesje kapot maak bij het openbreken en opzuigen etc. Maar "gewoon" rustig blijven en desnoods even pauzeren als je te zenuwachtig wordt werkt misschien wel. En vergeleken met pregnyl is zo'n Gonal prikpen erg simpel en minder pijnlijk.

@hier,
    Ook geen last van bijwerkingen van Gonal. Al 3x geprikt. Geen idee of dat een goed teken is of juist niet.. Ik kijk nu al uit naar de fm van wo..

10. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje zoetje..

Ik heb niets van bijwerkingen gehad van gonal-f.
    Had ook bang dat het dan mss niet werkte maar had na 5 dagen stimuleren toch 7 follikels..

Succes voor woensdag!

11. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Butterfly,

Als ik straks voor IVF mag gaan, hoop ik jouw voorbeeld te volgen :p
    Geen bijwerkingen, mooi aantal follikels, nu nog een pijnloze punctie, goede bevruchtingen en tp van toppertjes, en natuurlijk wat cryo's. :D

Alhoewel ik met een tweeling uit 1 IUI ook heeeeeel erg blij zou zijn..:p:D
    Sterker nog, ik heb dat liever ;)

12. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoooop op een pijnloze punctie, maar denk dat den apinnen er toch zal zijn.. Nu idd duimen voor toppertjes..

Als ik er 2 heb, gaan ze er 2 terugplaatsen,,, zou ik super blij mee zijn :)

13. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Ohh Butterfly... 2! dat zou wa t zijn! Bij mij maar 1, maar ik zou er zelf ook geen 2 willen, wil niet het risico lopen op een tweeling.
    Heb bij mijn vorige zwangerschap erg last gehad van mijn bekken dus denk niet dat een tweeling erg goed is voor mijn lichaam.... haha, kan natuurlijk altijd nog 1 eiig...

Nou, op naar de punctie morgen, hoop dat het voor ons allebei pijnloos gaat verlopen!

14. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anne, We moeten er ongeveer gelijk zijn..
    Ik zal aan je denken :))

Komt goed !!

15. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Lieve meiden morgen de punctie, heel veel sucses en ik hoop dat jullie zo min mogelijk pijn hebben met super resultaten!! En dat we maar veel positieve testen hier kunnen laten zien heel snel :D

16. Flo72

Flo72 Bekend lid

9 apr 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    twoboys succes met wachten!!

Anne en Butterfly sterkte morgen bij de punctie en hopen op een mooie oogst!

17. Nuggy

Nuggy Lid

28 okt 2013
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, ik ben nieuw hier, maar na twee spontane zwangerschappen waarbij we in 2009 een dochter en in 2012 een zoon hebben gekregen beginnen mijn man en ik in november 2013 met onze eerste icsi. Spannende tijd hoor. Groetjes nuggy

18. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Twoboys en Flo

Dank jullie wel meiden..
    Zou graag al 24 uur verder zijn :)

19. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Anne,

In jouw geval hoop ik op 1 toppertje in de buik, pijnloze punctie en mooi cryo's :D

Nogmaals jij en Butterfly, veel succes en goede punctie toegewenst!!

20. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Bedankt allemaal, ben heel benieuwd !
    Butterfly, haha gedeelde smart is halve smart he? Zal ook aan jou denken!

Deel Deze Pagina