Heeeeeel veel succes Anne en Butterfly. Ik ben heeeeeeel , geeen bijwerkingen gehad van de Gonal-f!!!
Welkom Nuggy! Anne en Butterfly hoop dat het meeviel meiden..vanmiddag lekker in je bedje of op de bank bijkomen, echt doen!! JJ heerlijk, zoveel fijner zonder bijwerkingen hoor!
Wij kregen weer goed nieuws, onze andere emmy heeft het gered met delen tot het invriezen! Hij is ingevroren. Dat geeft moed dat deze in de buik ook goed doordeelt..hopen we dan maar
Heerlijk, al dat goede nieuws! JJ geen bijwerkingen, Twoboys een mooie cryo, nu nog goede puncties voor de dames en met z'n allen op naar posi testen over een paar weken! Ik word er blij van
Ben terug thuis. Punctie was onder lichte vorm van sedatie.. Was dus effe weg vd wereld en heb gelukkig niets gevoeld Ze hebben 7-8 follikels aangeprikt en hebben 5 eicellen. Nu hopen op toch een bevruchting. Morgen weten we dit. Nog een dagje afwachten dus.
Spannend!!!!! Pffff wat is heel zo n behandeling toch slopend spannend he.. Eerst of je wel follikels maakt, of het er genoeg zijn, van juiste grootte, dan spannend met de punctie of er ook goede eitjes uitkomen, dan...of er bevrucht worden...dan of ze ook de eerste dagen doorblijven delen tot aan tp, dan of er nog cryos ontstaan......en dan.................de killende wachtweken....... Best pittig eigenlijk he
Butterfly ook morgen nog kalm aan doen hoor. Ik heb ook niets gevoeld, maar wel dag erna flink buikpijn. Zelfs mijn moeder vond dat ik er slecht uitzag. Ik ben toen ook naar bed gegaan smiddags.
Ja het is allemaal wat he.. Je leeft eigenlijk van dag tot dag of stap tot stap.. Ben heel benieuwd voor morgen. Denk door mijn leeftijd (42) dat het er niet veel gaan zijn. Hoop alleszins op 1!
Jawel, je gaat vast een paar mooie emmys krijgen. Het is heel wat ja, vooral als je er over na gaat denken .
Hihi Zoetjes, wel fijn he, alleen es goed nieuws..laten we deze trend doorzetten Zonnestraaltje: Hoe gaat ie met jou en je buik beebje
Jaaaa, alleen maar leuke dingen denken dan gebeuren er goede dingen , hihi Dan vallen de stapjes die we nog moeten nemen ook mee, en kijk eens wat we al gehad hebben!! @butterfly, 7-8 follikels met 5 eitjes?!! Dat alleen is al een pracht resultaat! Natuurlijk zitten er eitjes bij die bevrucht gaan worden! We gaan voor posi testen over een paar weken...! Oh en ik ga sprokkelen ik ga wat stapjes overslaan, ik ga met IUI zwanger raken, van een koningskoppel en dan ben ik binnen mijn houdbaarheidsdatum klaar met alles
Ha meiden! Butterfly wat een goed nieuws!! 5 eitjes, bijna een eierdoosje vol En de pijn was dus te doen. Heb je een soort roesje gehad ofzo? Inderdaad nu op naar de volgende stap, maar geniet ook van het nu. Haha, ik zou ook meeer dan tevreden zijn met een tweeling. Binnen de houdbaarheidsdatum klaar idd Nog ff geduld, kleine week gestart met de pil, en daar merk ik gelukkig nooit wat van. Wel tegenstrijdig om elke avond zo'n anti-conceptie pil te nemen, dat wel... Anne, hoe ging het bij jou??
Ja in Belgiƫ, toch in uz Leuven krijg je een soort van roesje.. Heb dus geslapen want kan er me niets van herinneren Nu lig ik wel in de zetel... Klein beetje buikpijn.
Hey, ook ik heb het overleefd hoor. 6 eitjes uit 7 follikels dus mag vooralsnog niet klagen! Hier geen roesje, wel een tabletje dormicum en een injectie morfine achtig iets. Was dus echt wel goed stoned! Maar voelde het wel, geen prettig gevoel maar niet onoverkomelijk. Werd alleen daarna niet lekker, echt kotsmisselijk, moest ook overgeven en kon amper op mijn benen staan. Lig nu al de hele tijd in bed en begin langzaam bij te trekken!
Meiden, wat een mooie score! Op naar de terugplaatsing Ik merk dat ik meer afscheiding krijg, van het vruchtbare soort zeg maar. Hadden jullie dat ook?