Wie start er ook met ivf, IUI of icsi in Sept/ Okt/Nov 2013

Discussie in 'MMM clubs' gestart door one of kind, 26 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Ohhh flo! Dikke knuffel voor jou!

2. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Jj,

Thanks, nog minimaal 10 te gaan:$. Door blessure mocht ik niet meer sporten en idd de zwangerschap/ma erbij bleef ik maar aankomen..:( we waren door het stoppen met roken en ik door veranderend dieet mbt lactose intolerantie diagnose ook al wat aangekomen. Een maand geleden, na de vakantie was ik het niet sporten en aankomen zat! Ben nu weer rustig aan het opbouwen en hopelijk val ik snel meer af.

Wat goed van jou, 8 kilo eraf!! Skeeleren is leuk! Doe ik helaas te weinig (ben op mijn schouder gevallen en die is nog geblesseerd).
    Fijn dat het weer goed gaat met je zoontje!

Succes morgen met de fm!! :)

3. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Hihi, ik was ook blij te lezen dat ik niet de enige ouwe taart ben :)
    Al ben ik wel de oudste :p

Ik heb ook geen hormonen nodig om een potje te janken! Maar ik zit in een positieve flow en daar hoort janken niet bij! :p ik hoop dat jij ook gauw weer positief bent! Zou wat zijn he, al die ouwe taarten die nog dit jaar zwanger raken! :D

4. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Dank je Zoetjes, die 10 kilo gaan jou ook wel lukken! Als je er echt weer voor gaat. Jammer van die blessure. En lactose intolerantie.....mijn zoontje heeft het in cobi met ei-allergie. Het is even zoeken, maar het went.

Ja morgen....vind het spannend worden. Voel dat mijn eierstokken nu echt wel aan het werk gaan. Een beetje zeurderig gevoel.

5. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Ohja,
    Ben wel er aan gewend inmiddels maar als je zoekt naar maaltijdvervangers of diëten etc kom je algauw bij shakes dus melk uit en dat schiet dus niet op.. Doe nu maar een HP dieet icm gewoon lekker sporten dus iets langzamer maar wel goed bezig!

Oh, wat gaat dat snel bij jou! Misschien of waarschijnlijk omdat jij veel meer follikels hebt dat je er meer van voelt?! Je spuit ook iets meer dacht ik. Ik voel soms een groeispurtje maar het is echt nog zo weinig..

Hoe laat mag je morgen?

6. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Flo

Ik ben ook één van de oudsten hier, maar het moet ons gewoon lukken !!

7. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jj, succes met de FM.. Is spannend zo'n eerste keer.

@ zoetje, moet jij ook terug vandaag ?

8. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Butterfly en Anna succes vandaag!!
    Super dat er een tp gaat plaatsvinden...!

En over oude taarten gesproken.... Ik ben 28, maar door vervroegde overgang eierstokken van ook rond de 42.... Dusseh, ik joy the club ;)

9. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Butterfly en Anne,

Succes vandaag met de terugplaatsing! Ik hoop ook op een mooi aantal cryo's!!

Ik moet maandag voor 2e fm..tenzij ik zondag posi ovu heb, dan misschien maandag al IUI maar ik ga er vanuit dat het een 2e fm wordt..

10. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Daarnet eerste follikelmeting gehad. Rechts 15 stuks, links 5 stuks. Allemaal kleiner dan 10mm. Ik zit nu 4 dagen na stimulatie. Vanmiddag telefoon over wanneer weer echo en bloeduitslagen.
    Ze kon links trouwens niet goed kijken, want mijn eileider had zich een beetje verstopt, zei ze. Ze moest op mijn buik duwen om die 5 te kunnen tellen ;)

Anne en Butterfly, heel veel succes vandaag!!

11. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ik zei dat ik nog geen last had van bijwerkingen, maar dat ik wel gisteren het gevoel had dat er wat ging werken in mijn buik. Ze zei dat ik zeker wel last ging krijgen van die 15 aan der rechterkant. Ze zei het heel lief hoor, was een leuke vrouw. En dat geloof ik wel, dat ik die 15 ga voelen ;)

12. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben terug met 2 goeie.
    Van de 5 waren er 4 goed, 3 waren bevrucht en 2 zijn er teruggeplaatst.
    Jammer maar geen cryo over.

Nu lekker broeden :)

13. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Oh super, 2 terug! Hup, uitbroeden die tweeling ;)

Jammer dat je geen cryo's hebt, hopelijk heb je die niet nodig!

14. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop ze ook niet nodig te hebben :))

15. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Butterfly,

Geweldig! Twee on board! Idd jammer van cryo maar die ga je niet nodig hebben ;):)

16. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Jj,

Lekker, weer zo' n hoge score! Misschien zaten er wel meer links maar lieten ze zich even niet zien. Ben je al gebeld over wanneer weer echo etc?
    En ja, ik geloof best dat je ze zult voelen en al helemaal als ze wat groter zijn!

17. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ja Zoetjes ik denk ook dat er meer komen links. Ik weet alleen niet of dit wel te hopen is, ivm overstimulatie.....
    Ben net gebeld, maandag mag ik weer om kwart voor 10. Lekker in het weekend dus niets. Ik denk dat ik maandag pas terug hoef omdat ze allemaal kleiner waren dan 10mm. Is dat niet gek dat ze allemaal nog zo klein zijn? Ze zagen er in mijn ogen wel allemaal net zo groot uit. Geen mini's ofzo.
    Haha, hoezo ik maak mezelf gek ;)

Oh en medicatie blijft hetzelfde.

18. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Jj,

Het zou kunnen dat ze nu verstopt waren of ook nog rechts en links erbij komen, maar hoeft niet, wat ik begreep is dat als de follikels nog onder de 15mm zijn ze nog alle kanten op kunnen. Maar ik weet niet of dat in een gestimuleerde cyclus ook zo is of dat ze door de hormonen allemaal doorgroeien.

Toevallig! ik hoef ook pas maandag terug, ze waren bij mij ook net 11/10 dus we verwachten eisprong pas dinsdag of woensdag maar voor het geval ik een korte cyclus heb zondag alvast een Ovutest doen.
    Nee, zeker niet gek, als het goed is heb jij juist eerst je eigen cyclus platgelegd en door het spuiten van de Gonal gaan ze tegelijkertijd groeien dus zijn ze allen net zo groot. En het is pas dag 4 of 5 van spuiten? Denk dat het daar ook mee te maken heeft.
    Maar misschien vergis ik me..:)

19. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ja, het is pas van 4 dagen spuiten en mijn eigen cyclus ligt plat. Gaan ze er bij jou nu van uit dat ze 2 mm per dag groeien? Omdat ze je eisprong dinsdag of woensdag verwachten. Ben bemnieuwd wat je ovu-test doet zondag!

20. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Ik denk dat ze ook zijn uitgegaan van de laatste cycli, die waren 27/26 dagen en een eisprong rond cd 14 dus als we die trend doortrekken verwacht ik hem ook later, het kan dat ze door de gonal sneller groeien en weer als voorheen rond cd 11/12 gaan springen. Ik denk idd ook omdat ze nog vrij klein waren ze nu van een gemiddelde groei van 2mm uitgaan en ze springen bij mij niet onder de 20.. Ik ben ook benieuwd naar de ovu test! Misschien dat ik er morgen al mee begin, of zondag 2x test. Omdat het een gestimuleerde cyclus is en ik nog aan de Chinese kruiden zit, (weliswaar de milde variant) weet ik zelf niet zo goed wanneer ik wat kan verwachten. De kruiden reguleren m'n cyclus beter maar ik prik wel Gonal..ik weet niet wat sterker is :D voor mij dus ook een verrassing :)

Deel Deze Pagina