Wie start er ook met ivf, IUI of icsi in Sept/ Okt/Nov 2013

Discussie in 'MMM clubs' gestart door one of kind, 26 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ik heb net dus eerst mijn oude pen op 150 gezet, toen bleef hij staan op 87,5
    De tweede pen hier op gezet, toen bleef hij op 25 staan. Toen pas mijn nieuwe pen gepakt en die weer op 25 gezet. Ik heb nu dus 3 x geprikt, maar kan wel 1 dag langer doen met de gonal.

2. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Anna en Butterfly: broedse!!

JJ, hoe was je FM vanmorgen?

Flo: respect; 5 uur yoga! Ik ben benieuwd naar het resultaat. Succes iig!!

@hier: geen bijzonderheden: ik ben nu een dikke week aan de pil en donderdag de intake. Dan horen we mijn precieze behandelschema.

3. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

He meiden,
    Vandaag voor de 2de meting geweest. Vrijdag was alles onder de 10. Nu had ik er:
    1 van 16mm
    1 van 15
    Een stuk of 3 van 14
    Een stuk of 4 van 13
    Een aantal van 12
    Nog wat van 11 en een paar onder de 10
    Links zaten er vrijdag 'maar' 5, nu telde ze er daar al 10 :$

Ik denk dat dit er best veel zijn, he?!

Ik wordt straks gebeld of ik morgen terug moet of woensdag. Dat ligt aan de waardes in mijn bloed.

Ik kan nog niets zinnigs zeggen over de pick-up. Hebben jullie daar een idee over?

4. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ben net gebeld, moet morgen al weer terug voor echo en bloed.....;)

5. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    JJ: wow!! Wat een berg follikels!!!

Spannend Butterfly en Anne!!

Hier nieuwtje: Ik heb al vanaf vrijdag oplopende zwanger en kids testen en vandaag heb ik de clear blue digitaal gedaan en daar verscheen: ZWANGER 1-2 !!

Overmorgen is het 2 weken na punctie..

Vind het zooooooooooooooo eng.. vooralsnog....groeit er een emmy in mijn buik...hoop met heel mijn hart dat het nog een keer gegunt is een goede zwangerschap met een gezond levend kindje!

6. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Twboys,

Nogmaals proficiat !!!!

7. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Whoehoe Twoboys, zoooooooo blij voor jou:D
    Gefeliciteerd meid!!!!

8. Flo72

Flo72 Bekend lid

9 apr 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohhhhh Twoboys wat geweldig voor je!! Van harte.

JJ wauw dat is fantastisch veel! wil ik ook ;) Ik denk dat je punctie snel zal zijn.

Nou de hormoonyoga werkt volgens mij: buikpijn en FIT!! En je gelooft het of niet ik lag om 6.25 al te oefenen! ( ik had wel 10 minuten liggen dralen hahahah)

9. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    JJ,

Wauw, wat een hoop!! Hopelijk gaat het allemaal goed!

10. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48

Hey Twoboys,

Van harte een voorzichtig gefeliciteerd! Ik begrijp je angst en hoop net zo hard met je mee dat het je weer gegund is, ik gun het je :D

Heerlijk! Goed nieuws, ben er blij van :p

11. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Flo,

Zoo, jij was vroeg bezig! Wat is het precies? Hormoonyoga? En hoe gaat dat in zijn werk? Is het vergelijkbaar met Pilates en bodybalance?

12. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Goede morgen,

Allereerst Twoboys gefeliciteerd!! Echt goed zeg! Ik snap je angst en onzekerheid als geen ander.. Ik heb inmiddels ook 8 zwangerschappen gehad "waarvan er 6 mis zijn gegaan dus durf denk ik ook pas echt een beetje te geloven als ik 12 weken ben ofzo...

Ohh Flo goed bezig dus met Yoga!

JJ wat een hoop!!! Wauw... haha, kom ik aan met 5 eitjes..

Mieksel spannend, begint er nu een beetje aan te komen allemaal!

Butterfly hoe voel jij je?

Ik heb sinds gister behoorlijk last van zwangerschapskwaaltjes... Beetje snel misschien? Zal wel door de Utro komen, maar vind het wel gek dat ik er de eerste dagen geen last van had.
    Met mijn vorige zwangerschappen merkte ik het ook wel heel snel... maar dit is wel erg overdreven!

Ben vooral sochtends (snachts) erg misselijk en heb afentoe als ik opsta of hoest een enorme pijnscheut ter hoogte van mijn lies/eierstokken. En ben soms enorm duizelig.

Gister getest of de pregnyl al uit mijn lichaam is maar kreeg nog een heel licht streepje..

13. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Is ons lijstje nog up to date?

Wie doet welke behandeling?

- zonnestraal 36jr, 2e kindje: Cryo terugplaatsing
    - twoboys 34 jr, 3e kindje: Icsi d
    - swimming 27jr, 1ste kindje: Iui d
    - flo 41 jaar, 1e kindje: Icsi d
    - pippeke 30 jaar, 1e kindje: Clomid,pregnyl + iui
    - one of kind 31 jaar,2e kindje iui d
    - anne 36 jaar, 3e kindje, (1e met nieuwe partner), ivf
    - butterfly2405 42 jr , 1e kindje, ivf 1
    - mieksel 29 jr, 1e kindje, ivf ivm voorstadium pof
    - JJ 33 jaar, 3de kindje, ivf 1
    - zoetje 69, 44 jr, 1e kindje, IUI

Wanneer begint de behandeling?

- zonnestraal77, september 2013, begonnen met de progynova
    - twoboys, sept 2013 microgynon, 3 okt deca, 5 okt gonal f
    - swimming, okt 2013 clomid + pregnyl 5000eh
    - pippeke, 8 okt start 5 dagen clomid
    - one of kind eind december 1e iui
    - anne, 1 okt begonnen met deca, lang protocol
    - butterfly2405, 19 okt suprefact, 20 okt gonal f
    - flo 6 december provera, 12/12 deca
    - mieksel, eind oktober start pil drie week
    - JJ, 25 oktober suprefact, 28 oktober gonal-f 150eh
    - zoetje69, 26 okt gonal f

Afspraken:

- zonnestraal77, 7 oktober echo in dd: Is het baarmoederslijmvlies > 8mm?
    - twoboys 26 oktober terugplaatsing !
    - swimming 28 oktober 10.20 insiminatie!
    - pippeke, 15 okt dag 10 v/d cyclus echo
    - anne 27 okt
    - mieksel, 7 nov 1e intake iv
    - flo 24 december 1e echo
    - JJ, 1 nov fm1
    - zoetje 69, 30 okt (FM1)

Wanneer (verse) terugplaatsing?

- zonnestraal77: 14 oktober om 10.30
    - twoboys : 26 oktober 9.10
    - Butterfly : 1 november
    - Anne : 1 nov 15.45

Wanneer testen?

- zonnestraal77: 24 oktober
    - twoboys : 7 nov bloedtest 9 nov urinetest
    - Butterfly : 13 nov bloedtest
    - Swimming: 10/11 november
    - Anne : 13 nov bloedtest

Zwanger!!! :D

- Bloem4
    - Zonnestraal77

Uitgerekend:

- Bloem4: 10 mei 2014
    - Zonnestraal77: 04 Juli 2014

14. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Anne,

Spannend! Bijzonder al die kwaaltjes...kan idd de utro zijn..maar wel raar dat je er nu pas last van hebt..helaas nog even afwachten.

15. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Zo meiden wat een goed nieuws allemaal, heerlijk!

Twoboys, gefeliciteerd!!! Ik snap je spanning helemaal. Ik duim voor een mooie plakkerd voor je!! :D

JJ: Wat een eitjes zeg!! Topscore...! Een goed begin is het halve werk toch?

Anne, dát lijkt me nou echt het lastige van al die hormonen slikken; dat je gewoon niet meer weet waar je zwangerschapskwaaltjes vandaan komen... Ik vind het wel een posiitef teken dat ze nu pas komen, terwijl de pregnyl bijna uit je lichaam is... Ik duim heel hard voor je!

Zoetje, wanneer is jouw volgende fm?

16. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Mieksel,

Lief dat je aan me denkt! Ik heb zojuist een posi Ovutest in mijn handen dus mag ik morgenochtend voor de IUI komen. Ik had gisteren 2e fm waarbij 1 links zat van 17,5 en 1 rechts van 17, en een Bms van 11 dat is prima voor IUI! IUI stond al gepland voor donderdag maar door de posi test mag ik morgen al, gelukkig maar want mijn daadwerkelijke eisprong is vaak al een paar uur na de piek.

Ik had gisteren wel een vage witte vlek op de echo naast/in m'n baarmoeder, ze zag het toen ze de Bms wilde opmeten, ze dacht een onschuldige slijmprop maar kon ook een poliep zijn dus moeten het wel even in de gaten houden. Vooralsnog gaat alles gewoon door en goed!

Sta jij al te trappelen om te starten? En zeker na al deze goede berichten hier..ik hoop dat we een vruchtbaar clubje hebben :D

17. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Oh, das goed nieuws Zoetje!! Morgen al starten! Ik duim voor je en ook dattie witte vlek gewoon een slijmprop o.i.d. is..! Succes morgen!!

Aan de ene kant sta ik te trappelen om te beginnnen aan de andere kant vind ik het zó spannend... Wat als het niet lukt!? Pfff, daar hangt bij mij gewoon extra spanning aanvast i.v.m. die #@$#@%$#%@#!^&* vervroegde overgang!!

18. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Net terug. 24 follikels die mee doen in de race. Er zaten er al van 19, 18, 17 en 16mm.

Bmsv was van 5 naar 6mm gegaan. Hormoonwaardes stonden prachtig (geen idee hoe of wat, maar oestradiol stond op 5000). Donderdag of vrijdag punctie. Vanmiddag daarover telefoon!

Ik zei; worden dat er niet te veel?! Nee hoor, zegt ze, je hormoonwaardes zijn prima. Ik hoop het maar :$

19. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Super Zoetjes dat je morgen al mag! Heel veel succes, ik hoop dat het allemaal goed gaat en je zwanger bent deze ronde!

20. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Dank je! Ik heb het nooit eerder gehad, weet niet of het door de Gonal komt of toeval, weet ook niet of ze morgen eerst nog een echo gaan maken voor de IUI.

Die extra spanning, daar weet ik ook alles van..:( maar daar ga ik me even niet aan storen! Ik heb 2 mooie eitjes klaarstaan en als die bevrucht raken en verder alles goed gaat ben ik helemaal happy :D
    Ik ben afgelopen maanden bezig geweest m'n lichaam op orde te brengen en klaar te maken voor de beeb en ik ben er klaar voor! Laat ze maar komen :p

Deel Deze Pagina