Wie start er ook met ivf, IUI of icsi in Sept/ Okt/Nov 2013

Discussie in 'MMM clubs' gestart door one of kind, 26 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    JJ,

Thanks! Ik hoop het ook! :D

Wat een pracht score heb je weer! Zolang je waardes goed zijn (en jij nog kunt lopen :p) is het blijkbaar prima! Nog even de telefoon ivm pick up afwachten dus..spannend!

2. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Het gaat nog goed, wonderwel. Voel me echt prima, alleen bewegen is met momenten wat vervelend/pijnlijk. Maar dat is echt nog wel te doen.

3. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoetje , veel succes voor morgen .. Zou wat zijn als ze allerwegen bevrucht raken :)) wat leuk ;)

JJ, heel mooi aantal!! Spannend dat de punctie eraan komt.

Hier gaat alles nog heel goed.. Heb soms wat steekjes rond lies, baarmoeder.. En gisterenavond bij TV een heel felle Pijnscheut. Hoop dat dit een innesteling was, maar kan vanalles zijn..
    Soms bij het opstaan van de bank ook was pijnscheutjes..

Misselijk ben ik nog niet, wel gevoelige borsten,maar dit kan allemaal van de utrogestan komen he..

4. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Die scheut had ik vorig jaar ook, 3 achter elkaar, een week na eisprong. Ik wist toen gewoon dat ik zwanger was, dat klopte ook! Spannend ;)

5. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga volgende week pas testen.. We gaan dit weekend 3 dagen weg, dus hoop ik het een beetje te kunnen loslaten..
    Ik ga wel geen alcohol drinken.. Doen jullie dit wel ?

6. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Ohhh Zoetje, spannende dag morgen! En dan ook op het wachtbankje!! Heel veel succes!

JJ, whaaa... wat een score! Met een beetje mazzel heb je ook meteen voor een heel jaar in de vriezer! Niet dat je dat nodig gaat hebben natuurlijk, want we gaan er gewoon vanuit dat de eerste de beste blijft zitten! :)

Butterfly... ja, die steken... ik herken ze ook van mijn zwangerschappen.. volgens mij is het bandenpijn.. heel vroeg..
    Ohhh wisten we het vast maar he?

7. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Oh, wbtr drinken... vind dat ook lastig, niet dat ik nou zo'n enorm drankorgel ben hoor :)
    Met mijn spontane zwangerschappen heb ik nog wel een wijntje gedronken totdat ik posotief testte.
    Nu heb ik de laatste weken niet gedronken, alleen 1 wijntje op de avond voor de TP,

Ik ga dit weekend ook 2 keer uit eten, twijfel ook of ik wel biefstuk kan eten en dus of ik gewoon een wijntje zal drinken..

Oh en een andere gekke vraag..
    Ik lees hier en daar dat sommige ziekenhuizen adviseren om de eerste paar dagen na de tp geen orgasme te krijgen... Hebben jullie daarvan gehoord?
    Iets met dat je baarmoeder dan verkrampt wat niet goed zou zijn voor het innestelen?

8. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Butterfly,

Thanks! Ik hoop ook dat ze beide bevrucht raken ;)

Fijn dat het ook bij jou nog goed gaat! Vervelend is dat he, wel symptomen maar dat kan ook andere oorzaken hebben ppff ;)
    Helaas kun je niets doen dan afwachten en hopen!

Ik heb in mijn verplichte pauze tijdens de vakantie etc, mijn portie alcohol voor de rest van het jaar opgemaakt :D ik dronk wel eens een wijntje als ik ongi was maar ik heb symbolisch op mijn verjaardag mijn laatste wijntje voor de komende minimaal 9 maanden gedronken! Cheers! :p

9. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik drink wel eens graag een glaasje wijn of cava, maar njet meer gedronken sinds ik 19 oktober begonnen ben.
    Heb idd 2 dineetjes dit weekend en vriendlief heeft liever dat ik niets drink.. Maar ja, ik denk dan, kan eentje zo'n kwaad ?

Ivm dat orgasme heb ik idd altijd gehoord de eerste 6 dagen na TP geen orgasme..

10. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Vrijdag punctie :D
    Mijn hormoonwaardes zijn nog steeds goed, dus ze laten ze liever nog een dagje groeien. Pfffff, dat zal een beste punctie worden :$

En nee, ik ben al niet zo'n drinker, dus ik zou het dan ook niet doen. Maar een zal zo'n kwaad niet doen, denk ik. Je moet wel een beetje blijven genieten, toch?!

11. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Wie doet welke behandeling?

- zonnestraal 36jr, 2e kindje: Cryo terugplaatsing
    - twoboys 34 jr, 3e kindje: Icsi d
    - swimming 27jr, 1ste kindje: Iui d
    - flo 41 jaar, 1e kindje: Icsi d
    - pippeke 30 jaar, 1e kindje: Clomid,pregnyl + iui
    - one of kind 31 jaar,2e kindje iui d
    - anne 36 jaar, 3e kindje, (1e met nieuwe partner), ivf
    - butterfly2405 42 jr , 1e kindje, ivf 1
    - mieksel 29 jr, 1e kindje, ivf ivm voorstadium pof
    - JJ 33 jaar, 3de kindje, ivf 1
    - zoetje 69, 44 jr, 1e kindje, IUI

Wanneer begint de behandeling?

- zonnestraal77, september 2013, begonnen met de progynova
    - twoboys, sept 2013 microgynon, 3 okt deca, 5 okt gonal f
    - swimming, okt 2013 clomid + pregnyl 5000eh
    - pippeke, 8 okt start 5 dagen clomid
    - one of kind eind december 1e iui
    - anne, 1 okt begonnen met deca, lang protocol
    - butterfly2405, 19 okt suprefact, 20 okt gonal f
    - flo 6 december provera, 12/12 deca
    - mieksel, eind oktober start pil drie week
    - JJ, 25 oktober suprefact, 28 oktober gonal-f 150eh
    - zoetje69, 26 okt gonal f

Afspraken:

- zonnestraal77, 7 oktober echo in dd: Is het baarmoederslijmvlies > 8mm?
    - twoboys 26 oktober terugplaatsing !
    - swimming 28 oktober 10.20 insiminatie!
    - pippeke, 15 okt dag 10 v/d cyclus echo
    - anne 27 okt
    - mieksel, 7 nov 1e intake iv
    - flo 24 december 1e echo
    - JJ, 8 nov punctie
    - zoetje 69, 30 okt (FM1)

Wanneer (verse) terugplaatsing?

- zonnestraal77: 14 oktober om 10.30
    - twoboys : 26 oktober 9.10
    - Butterfly : 1 november
    - Anne : 1 nov 15.45

Wanneer testen?

- zonnestraal77: 24 oktober
    - twoboys : 7 nov bloedtest 9 nov urinetest
    - Butterfly : 13 nov bloedtest
    - Swimming: 10/11 november
    - Anne : 13 nov bloedtest

Zwanger!!!

- Bloem4
    - Zonnestraal77

Uitgerekend:

- Bloem4: 10 mei 2014
    - Zonnestraal77: 04 Juli 2014

12. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Anne,

Dank! Zeker spannend, moesten wel wat afspraken verzetten en krijgen dus ook een andere arts voor de IUI (dezelfde dame als gisteren) maar zo kunnen we wel voor het eerst samen de IUI ondergaan. Voorheen produceerde hij thuis, leverde potje in onderweg naar zijn werk en ik ging een uur of anderhalf later voor de inseminatie..nu ivm reistijd van ruim een uur en zijn 1e keer willen ze dat hij daar ter plekke produceert en dus gaan we samen. Ik hoop dat het een goed teken is dat hij er nu eens echt helemaal bij is..en ohja eind november is hij jarig, een positieve zw test is wel een leuk cadeau toch? :D

13. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48

JJ,

Spannend! Maar wat fijn dat alles zo goed gaat!

Volgens mij kan het geen kwaad zolang er nog geen bloedband is maar bij twijfel: niet doen :)
    (Ik ben zelf ook geen drinker dus heb ik misschien makkelijk praten :D)

14. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel succes met de punctie!! En hopelijk nadien veel bevruchte eitjes :))))

15. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Zoetje, dat zou zeker een leuk kado zijn!
    Haha.. ik vond het ook maar gek in de wachtkamer te zitten wachten terwijl mijn man 'het zaad ging opwekken' zoals ze dat zo leuk noemen!

Ehm butterfly... echt 6 dagen? Sjeetje...Dan heb ik wel een beetje pech... TP vrijdag en manlief gaat donderdag naar het buitenland... 3 dagen voor de punctie voor het laatst wat gedaan dussss.... haha, hormonen slaan op hol geloof ik :)

16. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Ohhh JJ...vrijdag! Spannend!!

17. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, nou morgen is toch ook al een dag of 5.. Have fun :)

18. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Wij hebben ook even pech..

Ivm IUI morgenochtend willen we geen risico op slecht/weinig zaad maar als m'n eitjes toch stiekem vandaag al zijn gesprongen is er niets levends meer aanwezig (van zo een dag of 3 oud..) en zou morgen misschien te laat zijn..:(

Ik heb in een natuurlijke cyclus wel eens een eisprong gevoeld een paar uur na de piek in m'n testen...dus ik hoop maar dat de pregnyl het enigszins tegenhoudt.

Als je pregnyl zet is je eisprong meestal na 36uur maar nu is de IUI al na 22uur, gaat de timing dan nog wel goed? :(

19. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Ehm, ik heb niet zoveel verstand van iui, maar weet wel dat zaadjes wel 3/5 dagen kunnen overleven in jouw lichaam... Dus een paar uur voor je eisprong lijkt me geen probleem.

Butter...haha..ik weet niet of ik wel durf...stom he?

20. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes vandaag Zoetje..!!

Anne... Ik zou ook niet durven.. Maar weet niet of het na 5 dagen nog kwaad kan ;)

Deel Deze Pagina