Ohhhh, ik krijg stresssssss Ben echt wel bang dat mijn eisprong al is geweest!! Veel buikpijn gehad vandaag en zo warm vanmiddag gehad. Temperatuur is al omhoog, bah :x
JJ, ik had ook bang dat ik al eisprong zou gehad hebben, maar wees gerust..dat zal niet zo zijn. Wou je nog veel succes voor morgen wensen !
Jj, geen paniek! Die deca zorgt er echt voor dat de eitjes niet springen! Veel succes met de punctie! Komt allemaal goed! Ik heb zelf een k**dag... Zit er ff helemaal door... Morgen weer opnieuw Hoorde vandaag dat ze 1 rietje hebben ingevroren, dus nog 1 kans in deze poging... Viel me toch weer tegen. Natuurlijk alles beter dan niets dat weet ik wel! Verder ging ook manlief weg en daar heb ik het echt moeilijk mee! Vanmiddag met mijn domme kop ook nog getest... Spierwit natuurlijk... Logisch 9 dagen na de punctie.. ( toch??) Haha weet nu wel zeker dat de pregnyl weg is!
Anne, Hopelijk heb je vandaag een betere dag! 9 dagen na de punctie is hoeveel dagen na de terugplaatsing? Vanaf welke moet je rekenen? Het is nog best vroeg al hebben sommigen op 9 DPO wel eens posi testen. Maar misschien maak jij dit keer traag HCG aan en test je ver na NOD posi! Sterkte en evengoed veel plezier in de dagen dat je zonder manlief bent! Wij hadden oorspronkelijk de afspraak in Gent staan vandaag, vriend heeft besloten z'n vrije dag te laten staan en wij gaan straks samen een dagje naar Antwerpen..
@Anne, 9dpo is idd heel vroeg. Ik hoop dat je je gedachten dit weekend toch kan verzetten op leuke dingen! Komt helemaal goed! @zoetje, geniet van Antwerpen @jj, op naar mooie opbrengst Wij gaan zo meteen een weekendje weg Tot maandag allemaal!!
Dank Butterfly! Jij ook een prettig weekend! Leuk een weekendje weg! Vriend wilde eerst ook overnachten maar helaas door drukte en andere verplichtingen toch maar besloten later een weekendje weg te gaan, nu maar een dagje lekker shoppen.. Waar ga je heen? En anders horen we maandag waar je was en hoeveel je hebt genoten.. Veel plezier !!
We gaan naar de kust.. Cadzand, Brugge en knokke.. Niet het beste weer ervoor, maar was al langer geboekt. Lekker uitwaaien en eten en shoppen Groetjes
Leuk butter! lekker genieten samen! Ja, ik ben ook wel een vroeg tester hoor... vanmorgen toch weer getest...negatief... voel me sowieso een beetje down... Komt natuurlijk doordat manlief weg is, heb slecht geslapen.. Maar ook omdat ik me niet meer zwanger voel... ben al 2 dagen niet meer misselijk Krijg een zeurderig gevoel in mijn buik... Bah... sorry hoor meiden... niet zo gezellig met mij he? Moet mezelf weer ff bij elkaar pakken maar lukt ff niet zo erg! Vanavond lekker uit eten met een vriendinnetje! JJ, succes vandaag!
Butterfly, Heerlijk! Lekker uitwaaien en vast ook lekker eten... Geniet ervan!! En shop ze!! Wij gaan dus naar Wijnegem (ofzo?) het grootste winkelcentrum in de buurt van Antwerpen, ben er nog nooit geweest maar we moeten nog een verjaardagscadeau voor mij uitzoeken dus...ik voel me straks waarschijnlijk net een klein kind in een snoepwinkel haha
Anne, Stop met testen! Je maakt jezelf er gek mee.. Dat heeft nu even geen zin..je weet nu dat de pregnyl is uitgewerkt en een aantal van je symptomen zijn daardoor ook weg. Als je zwanger bent ga je vanzelf weer andere symptomen krijgen (misschien is het zeurderig gevoel in je buik er een) maar het hoeft natuurlijk niet! Je kunt best een zwangerschap zonder kwaaltjes hebben!! Je mag best even een dipje hebben zonder manlief, heel begrijpelijk maar wie weet heb je over een paar dagen wel samen een posi test in handen! Tot die tijd even afwachten en proberen te genieten van je tijd met je vriendinnen.
Anne, ik snap je. Je wilt het gewoon zó graag en het is zo spannend!! En dan is je partner ook nog weg... Even een dikke knuffel voor jou!! Verder sluit in me helemaal aan bij de wijze woorden van Zoetje. Stop met testen en think positive! Kop op meid! Mijn duimen draaien voor je!
Buterfly en Zoetje: shopze!! Wij hebben gister heel fijne intake gehad! Zwemmers van manlief zijn goedgekeurd en ze zagen echt nog kans voor ons. Dankbaar en een stuk opgelucht. We zijn er nog lang niet, maar een beetje hoop konden we wel gebruiken! Vandaag prikles...
Zoetje en Mieksel, Ja, jullie hebben ook helemaal gelijk! Ik weet het ook wel. (maar het is soms zooooo moeilijk) Ik ga idd gewoon genieten van een leuk weekend met vriendinnen, ga nota bene 2 keer uit eten en heb morgen een feestje dus dat moet goed komen
Bedankt voor het duimen meiden. Leuk was anders, maar de pijn was te doen. Nu giga wazig/stoned van de medicatie Score 13 eitjes, morgen weten we hoeveel er bevrucht zijn, spannend! Nu ga ik ff lekker slapen
Mooi zo JJ, mooie score... Ga maar lekker slapen! Heerlijk... zou nu ook wel een dag of 3 willen slapen...
Een dikke zoen voor jullie allemaal! Houd moed meiden! Ik ga straks naar een Halloweenfeest, als moorddadige verpleegster hahaha, genoeg inspiratie gehad de afgelopen tijd!
Anne, jij stoute meid Veeeel te vroeg getest, maar nu weet je wel zeker dat de pregnyl uit je lijf is Mieksel, super dat jullie ook mogen beginnen! Hopelijk viel de prikles mee! Welke hormonen krijg je en volg je het lange (met de pil) protocol of het korte?
Hai meiden, Mag ik me nog bij jullie aansluiten of zitten jullie al "vol"? Ik zit ook in het IVF traject (zie m'n onderschrift) en wist helemaal niet dat deze clubs bestonden. Lijkt me wel gezellig en fijn om ervaringen uit te wisselen, maar snap 't ook als jullie elkaar al langer kennen! Liefs jufbibi