Wie start er ook met ivf, IUI of icsi in Sept/ Okt/Nov 2013

Discussie in 'MMM clubs' gestart door one of kind, 26 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel succes met prikken, zal allemaal wel goed meevallen !!

2. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Anne,

Neem je tijd en je rust! De afstand van zp en het hele zwanger worden kan je idd goed doen, is ook mijn ervaring dus ik begrijp je helemaal!

Jij ook veel plezier, succes en tot over een paar maanden en misschien kom je nog wel eens zwaaien naar ons :)

Liefs,

Zoe

3. jufbibi

jufbibi Actief lid

22 okt 2006
    105
    0
    0
    Ohhh ja Butterfly dat wist ik al, echt niet leuk dat je zooo lang moet wachten. Succes met je gesprek vanavond. Hopelijk gaat de volgende poging beter..nieuwe rondes, nieuwe kansen!! :)

Mieksel, spannend morgen beginnen! Wat spuit jij...Decapeptyl of? Heel veel succes alvast!!

En Suus, hoe was de punctie??

4. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Bibi, ik spuit idd decapeptyl en over twee week ongeveer Gonal-F 200...

5. suus85

suus85 Actief lid

11 mei 2013
    362
    0
    16
    NULL
    Hmm vervelende berichten hier!
    Ik ben net weer thuis. We hadden verwacht dat alleen rechts aangeprikt kon worden, maar links is ook gelukt! Er zijn 12 follikels aangeprikt, met als opbrengst 15 eicellen! Nooit geweten dat 1 follikel meerdere eitjes kan hebben. Hier had ik niet van durven dromen. Nu bijkomen van de narcose, morgen horen we hoeveel bevruchtingen er zijn.

6. maussss

maussss Lid

14 nov 2013
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden..

Ik ben nieuw hier.
    Wij hebben in oktober een punctie en tp gehad.
    Morgen mogen we testen(14 dagen na de tp)
    Nou is mijn vraag hoe voelden jullie je de dagen voor de test??

Liefs mausiie

7. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Welkom Mausss, spannend morgen! Hopelijk positief!
    Ik moet nog een dikke week wachten voor de test, dus hiermee kan ik je niet helpen ;)

Suus, wat een megagoede opbrengst!! Weet je morgen hoeveel bevrucht?

8. Ikwij1982

Ikwij1982 Lid

11 nov 2013
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Hier is het denk ik ook afgelopen. Begon dinsdag avond met bruin verlies, woensdag over de hele dag meer bruin dan rood. En vanochtend dacht ik ( na een slapeloze nacht, kokhalzen en zware hoofdpijn), ik ga nog even liggen omdat mijn buik pijn deed. Toen ik 2,5 uur later wakker werd toch bijna een maandverband vol :(.

Ferti weer gebeld. Moest eigenlijk morgen bloed laten prikken. Advies is om even aan te kijken of het echt goed door breekt of dat minder wordt. Breekt het echt door dan bellen en stoppen met utro en als ik twijfel toch morgen ochtend dan bloed na laten kijken :(.

Heb voor mezelf al besloten dat als het nu (1e keer) niet gelukt is, dat ik dan een paar maanden wacht. Brief van het ziekenhuis gehad gister, er zijn van de 5 eicellen die we hadden , nu 3 embrio's ingevroren.

9. jufbibi

jufbibi Actief lid

22 okt 2006
    105
    0
    0
    Welkom Maus! Wat spannend dat je in de wachtweken zit. Is dit je 1e poging of? Ik ben net na de wachtweken en helaas voor ons weer een negatieve test. :( Ik voelde me in de wachtweken niet zo fit...veeeeel last van de medicatie en best zwaar dat elke keer niet weet of de klachten die je hebt van de medicatie of een evt. zwangerschap zijn. En hoe voel jij je?

Wauw Suus, dat is een mooie opbrengst. Hopelijk gaat de rest van het traject ook zo goed. Ik zie dat je een narcose gehad hebt...is dat standaard in jullie zkh?? En hoe is dat voor de andere meiden?? Wat hebben jullie gekregen tijdens de punctie??

Ohhh ikwij1982...wat vervelend zeg. Misschien dat een bloedtest idd wat uitsluitsel biedt. Ik had na mijn 1e (verse) tp ook last van bloedverlies na een week :( en toen zei het zkh ook doorgaan met de Utro en wachten tot je mag testen. Helaas was het toen bij ons geen zwangerschap. Maar het zkh zei dat het ook zo kan zijn dat je bloed verliest EN toch positief test...dus geef de moed niet op meid!!

10. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Suus,

Wat een super goede score!! En nu op naar goede score qua bevruchtingen! :)

Doe maar lekker rustig aan vandaag!

@mauss,
    Welkom! Tja, je voelt van alles en nog wat, hetzij van een zwangerschap hetzij door de hormonen...en het zegt allemaal niets! :)
    Verwarrend en lastig en het enige wat iets zegt is een test..

Moet je thuis testen of krijg je een bloedtest in zkh?

@mieksel,
    Succes met prikken, pak je wel de juiste prik morgen :p?

@jj,
    Heb jij al getest of de pregnyl al uit je lichaam is? Ik had gisterochtend nog een licht streepje, wel duidelijk te zien en roze.

@ikwij,
    Spannend! Het kan dus nog alle kanten op...
    Wel fijn dat er 3 cryo's zijn!

11. Ikwij1982

Ikwij1982 Lid

11 nov 2013
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Maus,

Spannend hoor :D
    Ik had in de wachtweken heel erg last van vermoeidheid, maar denk dat dat komt van het spuiten en alle afspraken in het ziekenhuis tussendoor. Maar buiten dat voelde ik me wel ok hoor;)

Succes :)

12. Ikwij1982

Ikwij1982 Lid

11 nov 2013
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik zal morgen af moeten wachten.
    Vriend is aan het werk, en ik heb alleen maar zin om te huilen .... Maar daar help ik mezelf ook niet echt mee :(

Anne, ik lees je verhaal nu pas.
    Heftig nieuws, ik snap dat je even afstand neemt, heel begrijpelijk.
    Heel veel sterkte, en neem nu even de tijd voor jezelf. <3

Hoe is het met de rest van ons?

13. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Haha Zoetjes, dat durf ik niet ;)
    Stoer van jou, maar ik ben bang voor onterechte blijdschap :)
    Ik probeer me in te houden tot volgende week donderdag :p
    Mijn man is er ook helemaal niet voor (niet dat hij alles hieft te weten) en zei al, je wacht gewoon tot de bloedtest, hè?! ;)

14. Ikwij1982

Ikwij1982 Lid

11 nov 2013
    47
    0
    0
    NULL
    NULL

Niet dat hij alles hoeft te weten..... hihi....

15. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    #1435 Switi, 14 nov 2013
    Laatst bewerkt: 14 nov 2013
    Oh nee, niet om mezelf blij te maken met een dooie mus of stoer te doen :)

Ik wil alleen weten of de symptomen die ik heb door de pregnyl komen of dat ik aan andere dingen mag denken :D

Zoals daar zijn en in juiste volgorde :
    lactoseintolerantie
    PDS (Prikkelbare Darm Syndroom)
    PMS (oa mastopathie dus ook gevoelige boobs)
    Naderende Ongi of blaasontsteking
    DHEA gebruik (puistjes)
    Cystevorming

En uiteraard zwangerschap :D was ik die vergeten het erbij te zetten..
    Is vergeetachtigheid ook een symptoom :p:D haha!

Nu dat ik weet dat er nog pregnyl in mijn lijf zit ligt het antwoord voor de hand, al heb ik niet direct een verklaring voor andere dingen die ik voel... Bijv. Ik ben bekaf weet niet waarvan..en pas deze week dus komt dat nog door pregnyl? ;)

Wauw! Dat jij echt kunt wachten tot de test vind ik knap!! :D

16. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Bedoelde het ook niet negatief hoor ;)

Gebruik je nog andere medicijnen, zoals de utro die ik gebruik?

17. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Haha vergeetachtigheid........in mijn zwangerschap was ik een pak appelsap finaal kwijt de dag na boodschappen doen, tot ik de vriezer opendeed :$
    Of stond ik bij het stoplicht met de auto, dacht ik ineens, waar zijn al die auto's voor me nou?! Ja duhhhhh, ging het licht alweer op oranje :D

Ik voel ook vanalles, maar die utro maakt er hier een potje van ;)

Mijn laatste zwangerschap heb ik gewacht tot 3 dagen na nod, ik had geen test-stress, ergens wist ik al dat ik zwanger was (last van mijn bekken met lopen, voelde alsof alles los zat van binnen) en had het idee dat ik mijn innesteling had gevoeld.

18. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Relax, ik weet dat je het niet negatief bedoelt, was alleen benieuwd of het bij jou wel al uit je lichaam was, we hebben dezelfde dag geprikt namelijk en in een ander topic is er ook iemand die dezelfde dag heeft geprikt en bij haar was het al na 5/6 dagen helemaal weg..vandaar mijn nieuwsgierigheid.:)

Nee, ik gebruik geen utro of andere meds (behalve de DHEA en de usual supplementen) dus die kan ik niet de schuld geven :D

Ik moest echt dingen gaan opschrijven want ik vergat alles! Terwijl ik fungeer als centrale vraagbaak en PA. Ergste was; Zo zat ik thuis rustig aan de brunch met vriend en schoonmoeder toen ik werd gebeld waar ik nou bleef voor de operatie (implantaat in kaak) ik heb me zo geschaamd:( ik snapte er niets van, ivm verzekering moest het ook nog in die paar dagen die we nog hadden (was inmiddels 27 december) gelukkig waren ze zo lief om een paar uur langer door te gaan waardoor ik alsnog geholpen kon worden...paar dagen later proefde ik geen zout meer, dacht dat het kwam door de antibiotica en het spoelmiddel..bleek dus nog veel later dat ik al zwanger was..aangezien dit wel erg kort na de bevruchting zou zijn wijt ik dat maar aan de drukte in het hoofd :)

Maar ik herken de hilarische situatie die jij beschrijft ook maar al te goed, bril op hoofd of sleutel in de hand en me dan rot zoeken :p:D of opeens helder worden (terwijl ik auto rijd) en je dan afvragen waar je wat ook alweer ging doen...

Och, ik kijk er naar uit om weer domme dingen te doen:p:D

19. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Haha, ja doe mij ook maar weer een beetje van dat.
    Ik zit hier met mijn kids een film te kijken van legofriends, ben al twee keer helemaal volgeschoten, van ontroering :$

20. Flo72

Flo72 Bekend lid

9 apr 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1440 Flo72, 14 nov 2013
    Laatst bewerkt: 14 nov 2013
    Ach Anne wat jammer voor, heel eel sterkte! Neem idd de tijd zodat je straks lekker verder kan.

Butterfly wat jammer meid dat het niet gelukt is. Sterkte!

Ikwij he wat een pech! Sterkte!

Suus mooie score zeg!! Viel de punctie mee?

Welkom Maus en succes met wachten.

Er wordt veel geschreven, kan het amper bijhouden! Ik sta ook ff aan de zijlijn. Vanaf 6/12 zal ik weer wat actiever meeschrijven. Vandaag in zhuis geweest en heb geen endometriose!!! Blij :) Stomme muts van een gyn, net na mijn punctie roepen dat het heb, zucht. Het was wel een choco cyste, bloed in een cyste, maar dat kwam gewoon door bv de hogere dosis menopur of gewoon omdat ie ontstond. Het kan geen kwaad!

Deel Deze Pagina