Hoi JJ, Fijn dat jullie ingepland zijn voor januari! Dan klopt het bij jou dus ook dat je cyclus van slag raakt na een IVF. Of gewoon door de hormonen.. Kun je nog wat doen om je Bms dikker te maken? Tarwekiemolie of een ander middeltje?
Ohhh januari wordt een spannende maand.. Veel cryo's en ik een nieuwe poging... Ik lees vaak dat ze progynova geven in een cryo cyclus.. Verder ken ik er niets van.. Had geen cryo's..
Ja dat klopt van die progynova, maar dan moet ik ook aan de synarell en daarna aan de utro 5x daags 3 bollen Dus eerst maar even de eerste cryo (duimen dat hij/zij goed ontdooid) in eigen cyclus. Ik denk dat ze het tussen de 5-6 mm echt wel terugplaatsen, aan haar reactie te zien. Bij mijn uitgangsecho was mijn bmslijmvlies 5 mm 3 dagen voor mijn menstruatie. Dus ik heb wel hoop, omdat voor je menstruatie je bmslijmvlies al minder is dan tijdens je eisprong. Aan de tarwekiemolie dus! Iemand verder nog goede ideeën?
Tarwekiemolie is eigenlijk gewoon Vitamine E 5x3 en bolletjes van 100 of 200? Dat maakt ook wat uit...kun je niet een pregnylshot krijgen ipv utro? Geeft minder troep, zal je man ook prettiger vinden
Ja, dat geloof ik ook, van die troep ja Vind het wel even fijn een maand zonder al die medicijnen, dit is beter voor je liefdesleven Ze heeft het niet gehad over pregnyl, terwijl ik wel die kant opstuurde.....hopelijk hebben we het niet nodig!! Ze gebruiken bij ons de 100 bolletjes. Maar had nu 3 x daags 2 bollen. Dus dat wordt dan meer dan het dubbele
Hear hear! Erg fijn een liefdesleven zonder troep of hormoonsters Als je de bolletjes van 200 neemt hoef je dan niet minder vaak in te brengen, is dat niet handiger?
Butterfly, Helemaal mee eens! Het komt goed in 2014, het moet gewoon, we hebben toch niet voor niets gewacht en zo ons best gedaan Ik vind dat we sowieso beloond mogen worden omdat we niet met de verkeerde partners, lees slechte vaders, zonder na te denken kids op de wereld gezet hebben en nog eens voor ons geduld en nog eens beloond mogen worden voor... Oh nee, we stoppen bij twins he.
Wel dat vind ik ook We hebben jaren gewacht dus dit moet zeker beloond worden We gaan allemaal voor op zijn minst een succesvolle zwangerschap in 2014 !!!
ikwij, wat jammer....en wat een bijzonder en ook verwarrende bijwerkingen. JJ neem dan ook maar even rust, je lichaam geeft het eigenlijk al aan. En hopen op dikker bms!! Mieksel beter 5 dan geen! Ik lees zoveel verschillende verhalen, kan er soms geen pijl op trekken.
Volgens mij heb ik net mijn eisprong gehad, ppfff. Dit heb ik nog nooit gevoeld, echt voor het eerst. Maar bij de echo vanmiddag was ook wel een groot ei te zien.... Zit nu op cd 20. @ JJ, jij inmiddels al iets wat er op lijkt?
Ikwij; ne, heb je dat nog nooit gevoeld? Hier voel ik altijd wel de aanloop en last van mijn buik. Als die pijn weg is wordt ik 15 dagen later ongi ja het gaat rustig aan komen Puistjes in mijn nek en gisteren hoofdpijn. Dus schommelingen in mijn hormonen. Ik denk nog een dag of 5/6 Dus het komt goed, mijn lf is 15 dagen, dus ik kom dan precies rond kerst uit Dat is dus 2/3 dagen later dan de kerstsluiting, ik moet na de 22 ongi worden, anders kan ik niet meedoen voor januari!
Nee is de eerste keer in 19 jaar dat ik hem gevoeld heb hihi. Heb echt met een kruik op de bank gelegen, wat deed dat zeer zeg! Ik weet niet of ik nu nog volgende week ongesteld wordt, want eisprong was ook te laat (uitgaande van mijn normale cyclus van 28 dagen)
Normaal gesproken schuift alles dan op, want je lf blijft meestal gelijk. Heb jij anders ook problemen met een kerstsluiting?
Wat is lf? Al die afkortingen hihi. Normaal zou ik 12 dec ongesteld worden, dat betekent dan dat de eerst volgende eisprong 26 december moet zijn. En dan zijn ze gesloten plus de eerste week van januari. Dus ik gok op iets na 23 januari tp, dan is mijn eerste eisprong na de kerstsluiting.
Lf is je luteale fase, tijd tussen eisprong en ongi. Ja, ik denk dat jij er hoe dan ook in gaat vallen. Even bellen anders? Bij ons mag je pas weer starten met ongi na 22 dec, ik heb verklvingen in mijn baarmoeder gehad en die kunnen terugkomen. Elke maand die uitstel geeft is voor mij niet handig. Blij dat mijn lijf nu meewerkt
Ik moet dinsdag voor gesprek na eerste mislukte icsi poging. Dan zal ik het wel horen. Als lf opschuift zou ik op 19 dec ongesteld moeten worden. Hoop dat het niet helemaal overhoop ligt. Maar ik zou zelf na de feestdagen pas cryo tp willen, wil even die stress niet meer. Nee ik snap dat dat onhandig is, maar gelukkig gaat het nu goed
Flo, ja het schijnt van de spuiten te komen, had ik wel over gelezen dat dat kon, maar 8 kilo......... Maar ga nu proberen een niet al te zwaar dieet te doen, om die kilo´s er af te krijgen en nog fitter te zijn voor poging 2!
Ik had ook verwacht aan te komen maar ik ben braaf nog steeds aan het afvallen. Mijn acu had gewaarschuwd dat ik op z'n minst een stagnatie mocht verwachten en ik was al van erger uitgegaan. Gisteren weer gewogen in de sportschool met zo'n uitgebreide body analyzer.. Vanaf 7 november 1,2 kilo aan totaal gewicht eraf niet veel maar als je verwacht aan te komen.. Gisteren ook de intake voor een 10 weken programma gehad waarbij ik m'n conditie en belastbaarheid schouder en rug ga versterken en uiteraard hoop ik daarbij nog extra af te blijven vallen. Wil in optimale conditie zijn voor een goede zwangerschap en extra zwangerschapskilo's voor zijn