Ik heb meestal een vroege eisprong, bij mij gaan ze dus op tijd kijken wanneer ik pregnyl moet spuiten, of dat ik dat kan overslaan. Heb de afspraak maar vast gemaakt uit voorzorg, aangezien de kliniek dicht zit als ik definitief weet welke datum ik ongesteld word!
Het is nog even afwachten of januari bij ons door kan gaan, aangezien ik nog niet helemaal hersteld ben en dat is wel de voorwaarde. Vandaag begonnen met halve dag werken, dat hakte er wel in! En mijn buik protesteert ook nog, ik ben dus nog voorzichtig met hopen dat het doorgaat!
Veel succes !! Komt goed... Bij ons is die onder een roesje dus heb er niets van gevoeld. Rustig blijven en het is snel gebeurd.
Mieksel succes morgen! Goed blijven ademen, zuchten zeg maar hielp mij goed. Oww Suus goed luisteren naar je lichaam hoor! je hebt er maar eentje!! Stapje terug qua werken lijkt mij.
Huh? Wat? Zo snel al? Hoe groot zijn je follikels dan? Gisteren zei je nog "nog niet zo veel gegroeid punctie ergens komende week" heb je dan geen pregnyl hoeven zetten? Ik heb geen ervaring met punctie dus ook geen goede tips behalve dan dat je lekker rustig aan moet doen, tijdens de punctie proberen rustig te blijven en daarna vooral goed naar je lichaam te luisteren! Alvast veel succes en een pijnloze punctie !
Suus, Goed geregeld! Nu nog een beetje bijkomen en dan weer met volle moed verder gaan! @JJ, Als je uitgedanst bent..hihi jij ook keurig binnen je eigen timing gebleven, gaat helemaal goed komen! @flo, Hoe gaat het met de provera? Lekker bijna beginnen.. @butterfly, Jouw startdatum komt ook dichterbij! @anne, Hoe gaat het met de voorbereidingen voor de bruiloft? Lekker druk bezig? @kellebel, Heb je de teleurstelling al een beetje kunnen verwerken? Hoe is het nu? Ook,ikwij, jufbibi, Twoboys, zonnestraal, en alle andere dames die ik vergeten ben (sorry!) Hoe is het met jullie? Wij moeten de naam van deze topic maar eens aanpassen naar "wie gaat er in dec,Jan,febr door met.... @hier, Zit op DPO 10 na IUI, 11 DPO na vermoedelijke eisprong en vanochtend omowitte testen. Pregnyl is dus uit mijn lichaam maar de utro alleen al is sterk genoeg om me van alles te laten voelen/denken/ruiken... Wachten is op ongi door de utro heen of na officiële NOD en officieel negatieve test maar te stoppen met de utro. Weet niet of het door de Gonal of de DHEA of de Chinese kruiden komt maar merk wel dat mijn lichaam veel heftiger reageert dan tijdens de IUI's in natuurlijke cyclus voor de DHEA, voor de kruiden. Ik kijk dus al een beetje uit naar de "rustmaand" en dan in januari...ja, dat weten we dus nog niet maar ik wil echt zo min mogelijk troep meer in mijn lijf, bah!
Swimming, Sorry! Jij was er tussenuit geglipt! Wat k**, kan het echt niet een innestelingsbloeding zijn? Dat hoop ik altijd als ik weer roze spot, helaas word dat heel snel overduidelijk rood.. maar dat hoeft bij jou uiteraard niet het geval te zijn, toch?
Swimming, wat vervelend. Hopelijk is het innesteling! Ik heb bij de zwangerschap van mijn zoontje ook wat bloedverlies gehad op nod dag. Dacht dat het over en uit was....... Zoetjes, welke test heb je gebruikt? Ben benieuwd hoeveel hcg de test nodig had En ja, mijn lijf heeft me niet in de steek gelaten en maakt er gelukkig geen potje van Toen ik medicijnen kreeg na mijn asherman-operatie, denderde mijn eigen cyclus dwars door de medicijnen heen, gevolg bijna 2 volle weken ongesteld . Ik ben dus niet echt verrast nu, haha! Flo, ja het gaat hier zeker snel. Dit had ik 3 maanden geleden nooit verwacht. Vind dit wel een voordeel van het lumc. Maar heb dan zelf ook gewoon een perfecte cyclus, alleen die stomme eileiders die niet meer werken. Wellicht zit daar het verschil?
Mieksel, succes morgen! Niet stressen, het komt allemaal wel goed. Het was bij mij binnen een kwartiertje gebeurd, je ligt er geen uren hoor
JJ, Ik gebruik de testen van de Action om te kijken of de pregnyl al weg is. Zaterdag was er nog een hele lichte streepje te zien en gisteren dacht ik weer een nog lichter streepje te zien dus ook maar een kv2v5 gedaan maar die was en bleef omo wit, niet eens iets om naar te turen en je iets bij in te beelden Ik weet wel dat ik toen ik wel zwanger bleek te zijn, ver over tijd pas positief teste, ik had zo'n + test van de kv en het waren dunne streepjes, vriend vond ze niet duidelijk, uiteindelijk bij de HA een test laten doen en ook dat was geen knaller! Ik weet niet of ik dan altijd traag HCG aanmaak of dat het toeval en onwetendheid was. Goh, wat waren we nog naïef toen (haha, oma verteld jongens, het is eigenlijk nog net niet een jaar geleden! Wat heb ik toch veel geleerd in die tijd! )
@mieksel, hoe is de punctie geweest ? Hoeveel eicellen hebben ze gevonden ? Hoop dat de pijn meeviel en natuurlijk ook het resultaat. @zoetje, we duimen verder voor je !! Hier moet eindelijk nog eens goed nieuws in het topic komen he
Ha meiden, 3 eicellen geoogst. En pijn?? Niet gehad! Alleen het infuusnaaldje was ff vervelend. De arts en verpleegkundigen waren ontzettend lief en geruststellend. Kortom: een positieve ervaring. Nu hopen en bidden dat alle eicellen bevrucht raken!!
Hoi allemaal, FF gluren hier! Heb niet alles meer terug gelezen hoor... Zijn er nog bijzonderheden? Mieksel, fijn dat je het gehad hebt en dat het meegevallen is! Hier zaterdag al ongesteld geworden, een dag of 6 eerder dan ik normaal word... heel vreemd. Maar voorlopig nog even rust hier. Twijfel nog steeds of ik me al in januari aan zal melden in de hoop dat ik dan pas in febr aan de beurt ben... Maar ben een beetje bang dat ze me toch laten komen in januari... Heb zondag een trouwjurk uitgezocht en daarbij zou 5 maanden zwanger best lastig worden.. Denk dat ik me toch maar febr aanmeld en dat het dan febr of maart wordt... Heb het deze maand toch wel weer moeilijk hoor... Vorig jaar rond deze tijd was ik net geopereerd van mijn BBZ, weet nog dat ik toen dacht: 'volgend jaar kerst ben ik vast zwanger of misschien al bevallen'. Dat leek bijna uit te komen want toen ik in mei zwanger was van mijn 2e bbz zou ik deze maand tussen kerst en oud&nieuw bevallen zijn. Ook toen het toen mis ging dacht ik weer... ik ben tegen die tijd vast zwanger... Verder word ik gek van dat liedje van Niels Geusebroek constant op de radio... word er gewoon heel verdrietig van... Maargoed... nu weer stoppen met zeuren... op naar de feestdagen met mijn mooie gezin... wat een rijkdom, ik besef het maar al te goed!
@anne, Leuk je hier nog es te zien ) Wat spannend een trouwjurk !! Je hebt alleszins al je trouw om mee bezig te zijn en naar uit te kijken. Over wanneer je je terug moet aanmelden, ik zou zeggen volg je gevoel..maar als je je trouwjurk al gekocht hebt en die moelijk kan bij 5 maanden mss best een maandje langer wachten. Ik begrijp dat het weer moeilijk is.. Toen ik in april een miskraam kreeg had ik nooit gedacht niet opnieuw zwanger te zijn tegen de bevallingsdatum eind oktober.. Wel dus en zelfs nu met die extra rustmaand gaat het nog wat langer duren... Weer kerst en nieuwjaar zonder ((( Dat liedje ken ik niet.. Wsl draaien ze dat in België niet... Binnen een weekje start ik terug.. Eindelijk ))
Mieksel, Fijn dat de punctie je zo meeviel!! En nu op naar allemaal bevrucht! En een goede terugplaatsing!