Suus en JJ vandaag gestart? Welke medicatie gebruiken jullie dan of hoeft dat nu iet ivm de cryo? Ik mag morgen aan de menopur, fijn begin toch wel wat meer te merken, traantjes onder andere. Gelukkig lekker vakantie. Fijne dagen meiden! En een mooi 2014!!
Flo, Al gestart met de menopur?? Of ga je vanavond pas spuiten? Succes! @JJ en Suus, Al CD1? Ook start? @rest Hoe gaat het?
JJ wat fijn geen medicatie!! Hoever ben je nu dan, wanneer mag de pregnyl zetten, over 14 dagen ofzo? Butterfly schiet al op bij jou! Ik heb 30/12 de 1e FM. Beetje anders dan normaal geloof ik, ivm de wintersluiting. Zoetje ik spuit tussen 7 en 9 's morgens vind ik een fijne tijd, bij het opstaan en dan heb ik het weer gehad oor die dag. Hoe is jet met jou?
Nou hier nog geen ongi te bekennen. Zelfs geen bruinverlies, wat normaal 2 dagen van tevoren begint. Weet zeker dat ik niet zwanger ben, ik denk dat mijn cyclus nog in de war is door de ivf en overstimulatie. Hoop dat het niet lang meer duurt. Ik hoef ook geen hormonen alleen hooguit pregnyl.
@suus en JJ, hopelijk snel ongesteld allebei, of zwanger natuurlijk, maar anders snel zodat jullie ook verder kunnen en wat moet dat fijn zijn zonder medicatie @Flo, wow de eerste zit er al in lukte dat goed 1 vloeistof op 4 poeders ? Hier eerste FM op 03 januari na 5 dagen spuiten. @Zoetje, voor jou wat rust en hopelijk een spontaan wonder !! ik duim voor je. Prettige kerstdagen allemaal , geniet ervan !!
Hier al rozeverlies en temp gedaald. Net ziekenhuis gebeld. Ik moet vanaf dag 12 urine sparen, dag 14 dat inkeveren en voor echo en bloedafname en dan hoor ik wanneer ik pregnyl mag spuiten. Mits mijn baarmoederslijmvlies wel goed is, weet niet precies hoe dik het moet zijn, ik geloof 5 mm. Dus 6 januari om half 9 in het ziekenhuis Jammer Suus, ik hoopte dat we tegelijk konden starten
Butterfly ging perfect in 1 vloeistof! Heb je nog bijwerkingen vd superfact. Is dat prettig een neusspray? Je bent trouwesn precies een week na mij begonnen! Nou moet ik zeggen dat ik vaak nog al traag op hormonen reageer. Ben heel benieuwd 30/12! JJ wat goed!! zet 'm op 6/1/14 Suus wat jammer dat je lichaam nog van slag is, hoop voor je dat het snel op gang komt!
Heb totaal geen bijwerking vd suprefact, nu nog niet, dus hoop dat die ook niet meer gaan komen. Vorige keer had ik het korte schema en reageerde supersnel, moest maar 7 dagen stimuleren. Ik reken nu toch zeker op een dag of 10-14. Spannend voor 30-12!!
Even een vraagje, stel dat ik op 6 januari de pregnyl mag zetten.....weten jullie dan wanneer een eventuele terugplaatsing is? Ze zijn ingevroren op dag 3. Mijn man komt vrijdag de 10de pas weer thuis, ben benieuwd of hij er bij kan zijn......
Butterfly bij mij is het lange schema zeker 2,5 tot 3 weken prikken. JJ ik heb geen ervaring met cryo's. weet alleen met een gewone icsi dat je tussen de 36 en 42 uur de tp krijgt. ff bellen met zhuis, tegen die tijd?
Ik ben toch wat meer afwezig merk ik dus bij deze wens ik jullie allemaal hele prettige kerstdagen! Geniet ervan, vooral van je man/vriend, familie en vrienden en de fijne tijd die je met elkaar door brengt!! Eet smakelijk, proost!! Succes aan de dames die aan het spuiten zijn! Geduld voor de dames op het wachtbankje en ik meld me weer over een paar dagen
JJ bij mij wordt gezegd op dag 4 na pregnyl, ik weet niet of de dag van pregnyl als dag 1 of 0 wordt gezien. Hier vandaag eindelijk iets bloedverlies, nu afwachten wanneer het doorzet. Iedereen hele fijne kerstdagen!
Ik zal het wel vragen de 6de. Rijst weer een volgende vraag, de 6de is dag 14 in mijn cyclus, meestal heb ik dan al mijn eisprong. Ik heb een recept voor pregnyl meegekregen. Maar als mijn eisprong al geweest is, mag ik toch geen pregnyl meer spuiten? Maar eigenlijk heb ik het wel nodig om mijn baarmoederslijmvlies, wat vaak heel dun is, nog die laatste boost te geven...... Ik bel vrijdag het ziekenhuis, want heb daar geen lekker gevoel bij, ik wil eigenlijk op dag 13, maar dat is zondag en ik denk dat ik daarom op maandag moet..... Suus, super, nu gauw doorzetten en dan snel een cryo Fijne dagen allemaal
Ha meiden, Even een berichtje van mij. Iets minder aanwezig geweest omdat ik zoveel mogelijk afleiding heb gezocht in de wachtweken. Pffff, vind het wel laaaaang duren. Zit nu op 15 dpo, nog niet ongesteld. Maar, haal daar geen hoop uit, denk dat de utrogestan de eventuele ongi tegenhoudt. Op 18 dpo mag ik testen, nog ff geduld. Merk verder helemaal niks, behalve moe en iets grotere, stevigere borsten. Maar niet gevoelig ofzo. Man, wat is dit spannend, ik hoop het zó! Suus, fijn dat je ongi begint. Kun je weer verder. JJ, ik heb geen idee, lijkt me idd een vraag voor in het zkh. Fijne kerstdagen meiden!!
Hey allemaal! Ff snel een berichtje om jullie allemaal fijne kerstdagen ( verder) de te wensen! Mieksel wat knap dat je zo lang kan wachten met testen! Succes nog even!
Mieksel duim voor je! JJ hmhhm beetje gek klinkt dit wel... hoop dat je antwoorden krijgt Wie weet dit: ben vannacht ongeteld geworden, raar! heb 3 dagen menopur gespoten 300ie en 15 dagen deca....ik weet niet hoe dit komt.
Is ws een doorbraakbloeding door de Menopur. Wel ziek thuis op de bank, bah! Geef maar lekker toe, plaid, kruik en kat...