Flo, Hoe was je fm? Ik hoop op een mooi aantal goede follies! @butterfly, Hoe gaat het prikken met de menopur? Ook voor hou hoop ik op een mooi aantal goede eitjes! @JJ, Grappig he dat je zomaar een ingeving kunt hebben..ben benieuwd! @rest, hoe is het? @hier, Rare cyclus, ik verwachtte een vroeg eitje ivm de utro van vorige ronde en het feit dat er al op CD 2 een follie was van 7mm dus op advies van de arts vroeg begonnen met testen. Leek 's ochtends een piek te hebben gehad en zelfs bijna witte test 's avonds, dacht de volgende dag toch nog maar even testen was het toch nog donkerder dan voorgaande dagen!! Heel vreemd, nooit eerder gehad...de kwaaltjes waren minder pijnlijk geworden maar nog steeds zeurend aanwezig, misselijkheid, hoofdpijn, steken in onderbuik en lies en nog steeds doodop. De steken werden vrijdag en zaterdag weer heftiger waarschijnlijk door naderende eisprong en nu eigenlijk en eindelijk!! geen pijn in de onderbuik meer. Even kijken hoe het zal gaan als de ongi komt.. hoop daarna helemaal klachtenvrij te zijn! Alhoewel ik nog wel stiekem op een spontaan wondertje hoop Het is heel bizar hoe het echt een bijna identieke herhaling van zetten wordt..m'n eisprong is nu zelfs in dezelfde dagen als vorig jaar, ondanks eerdere ongi die eigenlijk nog eerder werd verwacht maar opvallend lang door de utro werd tegengehouden..heel bizar! We staan voor de beslissing nog een IUI of door met IVF -we stonden vorig jaar op het punt om te starten met IUI- en weer hebben we een etentje met hetzelfde stel op weer 4 januari...ik hoop uiteraard dat ik dan weer een innestelingsbloeding zal hebben.. Of is zoveel toeval te veel gevraagd? Je zou er bijna wat van gaan denken
@zoetje, de menopur prikt veel erger dan de gonal-f. Althans dat is mijn ervaring. Eens de vloeistof erin zit is de pijn ook wel over. Ben ook benieuwd voor vrijdag. Je weet, ik duim voor je, dat je een herhaling hebt van vorig jaar maar dan wel met goede afloop. Je hebt idd opvallend veel gelijkenissen Zet jij ons hier allemaal terug op goede weg ?
Klinkt idd bij jou ook allemaal wel apart, Zoetjes! Ik duim voor je meid. Hier zijn alle hormonen van mijn eerste punctie echt wel uit mijn lijf. Ben weer heerlijk mijn gezellige ik, zonder hoofdpijn oid. En superfijn deze feestdagen maand, tijd gaat zo heerlijk snel. Mijn man heeft nu ook lekker vakantie. Woensdag, dag 1 van het nieuwe jaar, wordt ook mijn dag 1 van urine sparen. Dan zijn we echt van start
Butterfly, Jammer dat de menopur zo prikt! Gelukkig is de pijn dan wel weer snel weg! Ik ben erg benieuwd naar vrijdag...en hoe menopur verschil gaat uitmaken t.o.v. Gonal Ik probeer een brug te vormen tussen de punctie/terugplaatsing Mieksel en de andere dames die nu snel gaan volgen te weten Flo, Suus, JJ en jij . Of en welk resultaat dat gaat opleveren is nog even afwachten @JJ, Fijn dat jij geen last meer hebt van de hormonen, ik helaas nog wel en ik had te vroeg gejuicht want sinds gisteravond toch weer een wat zeurende buik.. Goed begin van het jaar, starten met sparen @all, Ik wens jullie allen een prettige jaarwisseling, een goed begin en een nog mooier uiteinde in het vooruitzicht, dat we allemaal 2014 met een beebje (of meer ) op de arm mogen eindigen!
@zoetje, hopelijk is je buikpijn alweer minder zodat je straks fijn kan feesten. Voor allemaal een geweldig leuk eindejaar en een vruchtbaar 2014!! Laat ons klinken met alcoholvrije bubbels
Butterfly, hopelijk wij beiden een goede echo vrijdag. Ik mag al om kwart over 9, heerlijk. Daarna zwemles van dochter en dan met z'n allen vrijzwemmen Zoetjes, jammer dat je weer last krijgt. Vanavond heerlijk aan de bubbels, zaad en eitjes deze ronde geheel nutteloos, dus lekker ontspannen het nieuwe jaar in Fijne avond allemaal en hopelijk mag ieders diepste wens volgend jaar snel vervuld worden!
Zo, op de eerste dag van het nieuwe jaar direct van start Eerste urine in de koelkast! Ben benieuwd naar vrijdag. Hopelijk heeft iedereen een leuk uiteinde gehad, zonder ongelukjes.
Vanaf een heerlijk Schiermonnikoog, wens jullie allemaal héél veel geluk! Gister een geweldig feestje gevierd tot diep in de nacht gedanst met mijn vriendinnetjes en lekker wijntjes gedronken Fm er waren er 4 te zien. Gelukkig dus geen afgebroken poging!
Flo, super. Deze poging gaat iig door. Duimen jullie voor een goede echo hier morgen? Moet om 9:15 in het zh zijn. Urine gespaard en er wordt bloed ook geprikt. Hopelijk zien ze morgen genoeg om zaterdag of zondag pregnyl te zetten
Oe JJ wat spannend opeens! Succes morgen Butterfly! Ook ik heb morgen mijn 2e fm meting om 8.50. Of er meer bij zijn gekomen, geen idee wel voel ik me super goed!
Ben net buiten het zh. Heb rechts 5 kleine follikels van nog maar rond 7 mm Links heb ik er 2 van rond de 9. Ben wel blij als deze 7 zich mooi blijven ontwikkelen. Hoe was het bij jullie?
Butterfly, dat klinkt goed!! Nog even lekker verder broeden meid! JJ en Flo, duim voor en denk aan jullie!
Broeden maar Butterfly! Ik had nu 2 grote van 15 en 17 en nog 4 kleinere waarvan ze dacht die niet meer mee gaan komen....jammer! Zondag meer fm. En jij JJ?
Butterfly, super resultaat! Flo, dat is jammer, maar misschien heb je straks toch nog 4 verrassingseieren Hier eitje van zo goed als 16, bmsv van 4 mm. Bmsv niet dik, maar gaat geen probleem worden. Ik moet vanmiddag bellen over hoe en wat, en heb al een afspraak voor maandag voor een nieuwe echo. Ze verwachten vrijdag te gaan ontdooien en als dat goed gaat die middag terug te gaan plaatsen