volgens mij waren ze 19 en 17 maar vergeet dat soort dingen altijd Je gebruikt idd een hel boterham....ik neem ook nog El mare voor rondom zwanger worden/zijn zit heel wat in wat jij ook neemt. Het wel een beetje zelf dokteren, of hebben ze het jou geadviseerd? Hier in NL zijn ze niet zo van dit soort dingen.
Ik heb het ook via allerhande forums, want mijn zh zegt er ook niks van en was er ook niet voor... We zullen zien of het effect heeft, drink ook nog granaatappelsap. 19 en 17 zijn wel heel mooi hoor.
Flo, dat klinkt goed meid. Knap dat je weer positief bent en dat de poging door kan gaan. Ik had ook twee bevruchtingen, dus alles kan!
Flo, super dat je positief er in gaat. Met de score van vorige keer, geloof ik ook best dat het goed komt. Trouwens, gisteravond de yoga gedaan, vanmorgen uitgerust wakker geworden, voor het eerst in weken zo mijn bed uit. Dit blijf ik nog wel even doen Dat wat jij aan oefeningen hebt op je ereader, kan dat ook op een ipad. En wat waren de kosten? Misschien hebben wij wel tegelijk onze terugplaatsing, Flo. Spannend, ik ben zo benieuwd naar morgen Butterfly, alvast succes voor morgen Hier gebruik ik tarwekiemolie, zwangerschaps multivitamine, geen koffie en zwarte thee meer. En nu dus ook maar aan de yoga
Mieksel lief wat je zegt, dank je! Geniet je van je zwangerschap? JJ ben heel benieuwd of we samen op gaan! Succes morgen! Fijn je woorden! dank je. Hihi heb geen ereader, maar een reader, je weet ben een boekje met kopietjes! Ik heb 2 keer een dag gevolgd en die reader dus mee naar huis om te oefenen. Heerlijk dat je zo uitgerust wakker wordt! Ik ben net gebeld door zhuis, ben di om 9u aan de beurt, lekker op tijd. Ben nu toch wel wat jankerig, zo spannend allemaal! (en gister mijn relatie verbroken, hadden zulke andere ideetjes over wat we met het leven willen, dat ik beter mijn eigen pad kan wandelen)
@flo, idd lekker vroeg! Sterkte ivm je relatie maar als je er andere ideeen op nahoudt kan je er best op tijd mee stoppen. Al doet het iedere keer wel pijn he. Dikke knuf!
He get Flo, wat jammer . Het had fijn geweest om dit te kunnen delen met iemand. Maar als jullie achter elkaar lopen, in plaats van naast elkaar dan kan ik me voorstellen dat je er niet mee verder gaat. Heel veel sterkte, meid.
Hier terug van tweede FM en toch wel wat teleurgesteld.. Van de 7 zijn er maar 3 die echt goed groeien.15, 16 en bijna 13. Mss gaat een 4e ook nog mee, maar die 3 andere zijn nog te klein (8) om mee te tellen, dus baal wel een beetje...
Oh dat is even balen, Butterfly Die van 15 en 16 zijn over een dag of 4 wel klaar voor de strijd wanneer mag je weer terug? Hier vanmorgen ook een echo gehad. Bmsv van 4 naar 6, gelukkig dus gegroeid. Verder is mijn eitje waarschijnlijk gisteravond laat of vanmorgen gesprongen, want hij was er groot, niet meer mooi rond en werd wat grijzig ipv zwart. Dat betekend dat er wat vocht in is gekomen en dat gebeurd meestal na de eisprong. Heel benieuwd naar het telefoontje van vanmiddag
Idd heel erg balen.ze groeien wel 2 mm per dag dus die van bijna 13 gaat ook zeker groot genoeg zijn..maar toch Ze bellen altijd in de namiddag, ik denk woensdag terug en vrijdag de punctie. Wat goed dat je bms al dikker was vrijdag de tp ?
Van 7 naar vier of drie is nooit een leuk bericht. Hier wordt ik ook vanmiddag gebeld over hoe en wat, maar de verpleegkundige gokte ook wel op vrijdag
Ik weet dat ze bij menopur trager groeien dus had gehoopt op 7 goeie.. Maar als het nodig mocht zijn volgende keer dan maar terug gonal-f.. Afwachten nu tot vrijdag
Net zelf even naar het ziekenhuis gebeld, krijg zo onverwacht bezoek, dus dan wil ik geen belletje van het ziekenhuis Ik heb zelf mijn eisprong al ingezet, dat had ik zelf ook al door haha. Vrijdagochtend wordt er ontdooid en dan wordt ik tussen 11 en 12 gebeld of er terugplaatsing is. Ontdooikans van 90%, zo spannend dit
Ik heb morgen alweer een echo..en bn. Blijkbaar is 1 vd waardes al iets verhoogd en willen ze het goed opvolgen
Wat gebeurt er veel bij iedereen! Ik heb ook net de echo gehad. Follikel is nu 16 mm, ik kon het niet laten om een ovulatietest te doen en die was vandaag knalpositief, daarom moest ik bloed laten prikken. De gyn zei eerst woensdag terug, maar als ik dan al een eisprong heb gehad gaat de terugplaatsing niet door, omdat ze dan niet nauwkeurig genoeg kunnen timen. Bij de iui sprongen de eitjes bij mij al rond de 16 mm, dus op mijn verzoek kom ik morgen terug. Ben benieuwd! Waarschijnlijk zondag of maandag terugplaatsing
He Suus, wat gek.....hier zeiden ze dat het niet uitmaakte als ik mijn eisprong vandaag al had gehad. Ze konden dat aan de hand van echo's, mijn urine en bloed toch wel zien. Gek he, elk ziekenhuis zijn eigen protocol. Wel super dat je morgen dan terug mag, goed gedaan! Butterfly, dan heb je misschien toch eerder dan verwacht je eisprong. Ik hoop voor je dat het nog even duurt, dan kan dat eitje nog even rijpen!
Ja vreemd hé, ik lees ook steeds verschillende dingen. Maar goed, ben blij dat ik morgen terug mag komen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik een beetje klaar begin te worden met al het geregel. Steeds weer stress voor de juiste dag, op mijn werk regelen dat ik weg mag, afwachten wanneer de terugplaatsing is en daarvoor weer vervanging regelen op werk. Ik heb het er voor over maar ben het even zat!
Idd wat gebeurt er veel en lang niet alles positief Flo, Jammer dat je je relatie hebt moeten verbreken, had het graag anders gezien maar als je niet dezelfde verwachtingen hebt kun je beter je eigen weg begaan. Ook jammer van je aantal follies! Wel heel goed dat je er zo positief over bent! Respect! @suus, Jammer van de mindere kerst, hopelijk nu weer in de lift en op naar goed nieuws! @JJ, Fijn dat je Bms nog iets dikker is geworden! Maakt het bedje voor het beebje wat zachter Op naar een goede ontdooiing en terugplaatsing!! @butterfly, Balen! Dat is niet wat je wilt of verwacht! Ik hoop dat de kleintjes toch nog gaan meegroeien! Fijn morgen alweer een fm! En dan hoor je waarschijnlijk ook wanneer de punctie is? En of het door de menopur komt of door je lange protocol of is het de pil geweest? Reden dat ik het vraag is omdat wij besloten hebben door te gaan met IVF... Geen idee wat en wanneer ik wat moet spuiten/slikken etc.etc. Maar ik wil geen tijd meer verspillen!! Aan de andere kant, kliniek is pas vandaag open gegaan en ik weet niet of de uitslagen al bekend zijn en het misschien beter zou zijn om dat af te wachten.. Nou ja, eerst maar de ms afwachten en kijken of mijn lichaam/cyclus zich daarmee volledig herstelt en ik weer kan/mag prikken, eerder zie ik het zelf eigenlijk niet zitten dus als het nu zo uitkomt dat ik deze ronde moet overslaan, vind ik het niet heel erg.. Ben ook nog bezig met de overstap naar de nieuwe huisarts en kreeg nu ook nog eens de rekening voor de 2nd opinions terug...afgewezen dus ben weer druk met de verzekering in gesprek.. Al met al dus aan mijn kant ook nog geen positief nieuws.. Mijn klachten zijn nog volop aanwezig, gelukkig niet in de heftige mate van eerder maar best vervelend!! Ook op de sportschool zie ik niet de resultaten die ik wil zien dus nu een zwaardere training gehad en hoop daarmee meer af te vallen en mijn vochthuishouding in balans te krijgen.. Ik drink best erg veel extra maar het lukt niet om m'n vochtpercentage hoger te krijgen, ook schommelt mijn gewicht regelmatig met wel 2 kilo! Zo bizar! Scheelt maar een paar dagen en dan ben ik weer 2 kilo zwaarder of lichter geworden, kan natuurlijk niet echt maar is wel een duidelijk teken dat het hormonaal nog een zooitje is bij mij.. Ik hoop dat de rust en herstel zich snel aandienen! En oh ja, nog geen innestelingsbloeding gespot en ook geen aanwijzingen dat het raak zou kunnen zijn en ook nog niet getest.. Dat etentje en mogelijk herhaling van zetten heeft toch wat extra spanning en confrontatie opgeleverd dus toch niet zo handig gepland..