Wie start er ook met ivf, IUI of icsi in Sept/ Okt/Nov 2013

Discussie in 'MMM clubs' gestart door one of kind, 26 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Flo, dan moet dit gewoon je gouden ei zijn meid!

Butterfly, dat klinkt goed!! Toch een iets langzamere groei he!? Nog ff doorbroeden...

2. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mieksel, ze groeien idd langzamer dan bij gonal-f. Maar heb nu ook het lange schema dus kan niet echt helemaal vergelijken.

3. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Goed nieuws Butterfly! Heb je al zicht op de punctie?

Hier gisteren een bakkie gedaan met de zus van een vriend. Kwam haar gisteren tegen in het ziekenhuis :$
    Is ook bezig met icsi en heeft al 2 miskramen achter de rug sinds augustus :(
    Wel onwijs fijn om er in het echt eens met iemand over te praten. Werd ook kwart over 12 :D

4. suus85

suus85 Actief lid

11 mei 2013
    362
    0
    16
    NULL
    Nou de pregnyl zit er weer in! Zondag terugplaatsing, zaterdag ontdooien. Echt zo spannend! Maar ik heb er zin in! Nu nog van mijn dienst af zien te komen zondag, vind het wel lastig wat ik tegen collega's zeg als ik wil ruilen.
    Eind deze maand allemaal een positieve test!!!!!

5. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Kijk, nu zijn we met 3 :D
    Spannende dagen meiden!

Flo, vind de hormoonyoga erg interessant, ben nu 4 dagen bezig. Als ik de filmpjes kijk op youtube ben ik echt megastijf. Thanxxxx voor de spierpijn ;)

6. Flo72

Flo72 Bekend lid

9 apr 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suus wauw goed nws zeg en de tp as zondag, succes!!

JJ ja gek he als je een bekende tegen komt op zo'n afdeling en ook verbinding doordat je elkaars verhalen en emoties herkent.
    JJ door de hormoonyoga was ik vandaag erg rustig, voordat de puntcie plaats vond. Heeft me erg goed gedaan! Al vind ik het wel jammer dat er niet meer eicellen door ontstaan zijn, wat ik stilletjes gehoopt had.

Het gouden ei, mooi gezegd Mieksel!!

7. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Flo,

Dat is al een toppertje! En dat moet hem gewoon gaan worden voor jou! :)

@butterfly,
    En ben je al gebeld? We gaan op zijn minst voor de 4! Hopen dat de kleintjes misschien nog een extra groeispurtje inzetten...:)

@suus,
    Huh pregnyl? Nu? Waarom is dat?

@JJ,
    Fijn is dat hè, in real life erover praten...wel vervelend voor haar natuurlijk maar zo heb je misschien wat aan elkaar :)

Ik had nog flinke spierpijn van de zware training van vrijdag maar heb gisteravond nog een schep er boven op gedaan door te gaan body steppen en daarna Body Balance... Ik word nu dus ook al weer wat stijver..maar ga vanavond "vrolijk" door :p en morgen weer de zware training om het dunnetjes over te doen...:D

8. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er komt bijna bij iedereen wat schot in de zaak. Wat gaat het snel nu.

Ben net gebeld en heb donderdag een vierde FM. Waarschijnlijk dan in het weekend ergens punctie en tegen dan zijn er zeker nog kleintjes die mee kunnen. Helemaal blij :)

9. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Butterfly,

Wat goed!! Fijn als de kleintjes nog een kans krijgen om mee te groeien!! Ik begrijp en deel je blijheid :D

10. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thx, lief van je:)

11. Flo72

Flo72 Bekend lid

9 apr 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
  12. Flo72

Flo72 Bekend lid

9 apr 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff flinke napijn. Mijn nichtje is geopereerd, dus even heen gegaan. Wat een marathon-inspanning! Nu weer lekker op de bank, bijkomen.

Hoe is het met jullie?

13. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ja, dat kan flink afzien zijn de dag erna, he?! Hopelijk voel je je morgen beter. Superspannend Flo!

Hier alles best, eisprong duidelijk geweest :p nu lekker wachten op vrijdag, hellup :D
    Vandaag wel lekker veel afleiding en morgen ook genoeg. Dus morgenavond maar vroeg naar bed ;)
    Vrijdagochtend even luizenpluizen op de school van dochter en dan het alles bepalende telefoontje van deze cyclus. Ik hoop het zo dat het goed ontdooid, want ik voel me zo goed!

14. Flo72

Flo72 Bekend lid

9 apr 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh JJ echt spannend!

15. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jj. Veel succes voor vrijdag. Dat wachten op het telefoontje is idd killing.

Hier begint de buik toch serieus opgezet te worden..
    Ik hoop morgenavond pregnyl te mogen zetten.

@flo, jij ook super veel succes voor morgen he

16. Flo72

Flo72 Bekend lid

9 apr 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik K! geen bevruchting, en daar sta ik dan....

jullie veel succes

17. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    @flo, jeetje meis, wat k**, ik wil je veel sterkte wensen !!
    Dit hadden we natuurlijk niet verwacht.

Dikke knuffel meid.

18. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Flo,

Wat een k** situatie! Dan stort inderdaad even je hele wereld in, bah, wat naar!! Huil maar even flink uit! Laat je emoties maar even los! Word maar flink boos en sta je verdriet ook toe..

Ik wou dat ik wat voor je kon doen, je een luisterend oor of een schouder om op te huilen bieden. Helaas moet dat enkel digitaal :(

Sterkte!!

19. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ohhhhh meis, ik schrik er zelf van :$ wat ontzettend k** voor je. Dikke knuf, laat je tranen maar even gaan!!!

20. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Flo..... Ach meid, wat een verschrikking!
    Ik heb er geen woorden voor, alleen een heel dikke knuffel!!

Deel Deze Pagina