Hoi allemaal Vandaag de uitslagen van de onderzoeken gehad. Alles was goed. We hebben gewoon een goede kans om zwanger te worden zonder dat gedoe in het ziekenhuis. Echt een hele opluchting. Als het over een half jaar nog niet raak is dan moeten we weer terug komen. Tot die tijd flink klussen en gewoon genieten van het leven. Er is nog wel bloed geprikt om te kijken of ik in het verleden een infectie of soa heb gehad zonder dat ik het wist. Maar die kans acht ik zeer klein. Groetjes MarielleB
Dat is goed nieuws. Nu je weet dat de uitslag positief is, ben je misschien een stuk relaxter. Dat kan best wel eens een goede uitwerking hebben! Succes en ik hoop voor je dat het snel raak is! Groetjes Wannabe a Mom
Da's goed nieuws! Wel fijn dat de stress er nu weer wat af is en jullie gewoon lekker aan de klus kunnen blijven!
Dat is goed nieuws... nu maar hopen dat ronde 16 jullie ronde is... Succes en die 2 weken wachten doen we samen
Dat is goed nieuws... nu maar hopen dat ronde 16 jullie ronde is... Succes en die 2 weken wachten doen we samen
nieuwbegin: 'Succes en die 2 weken wachten doen we samen ' Is goed, vind vooral die laatste week het ergste. groetjes marielleB
Nou heel veel succes en vooral plezier dan met het "samen klussen". Prachtig nieuws zeg, dat jullie zo nog genoeg kans maken! Elmo