Hey allemaal, Vanaf januari/februari gaan wij starten met onze eerste IUI behandeling na een jaar MMM zonder zwangerschap. Bij mij is in februari 2014 PCOS geconstateerd. Helaas ondanks een jaar Clomid (2 rondes) en Gonal F/Pregnyl (5 rondes) gebruikt te hebben nog steeds niet zwanger. Wie gaat er begin 2015 ook starten met de eerste IUI behandeling en vindt het leuk om mee te kletsen??
Kan me aansluiten! Hier kort en beknopt: Sinds januari 2012 pil in de prullenbak. Ongi na 7 wkn/7 wkn/13 wkn. Onderzoek/diagnose: PCOS. 2013 Clomid geslikt. 31 augustus miskraam. Daarna (na 2 maanden) opnieuw Clomid, was dit keer niet goed, werd er een heks van en kreeg enorme stemmingswisselingen waarvan ik (mede daardoor) in een depressie raakte. Januari 2014 zouden we IUI bespreken met onze gyn. Gyn zei echter dat we het maar even niet moesten doen, ze vond dat ik er zo anders bij zat... Begin januari had ik een ongi, daarna 9,5 maand later pas weer (mbv. een dietist, was ondertussen ernstig afgevallen)! Gyn. zei dat we het weer mochten proberen met Clomid, mits m'n 2e cyclus OOk uit zichzelf zou komen. Helaas gebeurde dat niet, dus toen eerst Duphaston en toen weer Clomid. Door alle feestdagen helaas niet zo stipt geslikt als anders... dus spannend weer. NOD ligt zo rond 19 januari. En over 6 dagen hebben we weer een date met de gyn. om over IUI/voortgang te praten! Overigens nooit controle gehad of Clomid uberhaupt wel aansloeg, enkel zaadonderzoek, de samenlevingstest en een HSG scan.
Hallo meiden! Dit is niet mijn eerste IUI. Maar wel de eerste met hormonen. Vorige x afgebroken omdat er teveel follikels waren (16 grote in totaal!) Vandaag ben ik geinsemineerd. Heb 1 grote follikel. Maar die had ik ook al toen ik nog geen gonal-f ging spuiten. Bij ons is er geen duidelijke reden gevonden waardoor we niet zwanger raken. ben 1x zwanger geweest maar dat ie helaas geëindigd in een mk met 6,5 week. En nu weer fijn op het wachtbankje. Hoop dat ik met jullie mag meepraten!