Bedankt voor het duimen meiden. Leuk was anders, maar de pijn was te doen. Nu giga wazig/stoned van de medicatie Score 13 eitjes, morgen weten we hoeveel er bevrucht zijn, spannend! Nu ga ik ff lekker slapen
Zo mooie opbrengst! Nu lekker even bijkomen en hopelijk goed nieuws morgen! Vanmorgen had ik de echo, rechts zitten 3 eitjes van 12 en 13mm, links 5 kleine eitjes. Waarschijnlijk ben ik afhankelijk van rechts door verklevingen en minder functioneren links, had gehoopt dat er rechts wat meer zou zitten, maar ben blij dat het genoeg is om mee door te gaan. Maandag opnieuw echo.
Gek is het wel hoor......eerst hopen dat je genoeg follikels hebt, dan weer hopen dat ze voor de punctie niet gesprongen zijn, dan zenuwachtig hoeveel eitjes er zijn, dan weer afwachten of er bevruchting is en dan weer hopen dat ze goed delen Ik ben blij dat we deze stap hebben genomen, maar ondanks de vele eicellen (geloof me, ik ben mega dankbaar voor de hoeveelheid hiervan!) kan ik nog niet staan juichen. Laat het eerst maar eens maandag zijn! Je aantal follikels is niet heel groot nu, Suus. Maar dat kan maandag echt zo veranderd zijn. Misschien zijn die rechter wel hele goede! Vaak is het zo dat als je veel follikels hebt, deze niet allemaal eitjes hoeven te bevatten en ook vaak iets minder van kwaliteit zijn.
Vandaag gehoord dat er 10 bevrucht zijn. Ik denk dat dat een mooie score is. Maandag om half 10 een terugplaatsing!
JJ wat een super goed resultaat! Heb je nog veel last van de punctie? Inderdaad de kwaliteit is belangrijker dan het aantal, misschien ziet het er maandag anders uit. succes maandag!
Ja, voor maandag is het maar weer afwachten, hè?! Ze moeten eerst nog goed delen Ik heb geen last/pijn van de punctie. Was tot een uur of 12 vandaag nog wazig, maar dat is weggetrokken. Mijn man vond me wel gezellig relaxed, normaal ben ik heel vlot en soms wat stressig, vandaag niet Ben wel veel sneller moe.
Hij/zij zit er in!! Nog 2 eskimootjes in de vriezer Het ziekenhuis was wat 'teleurgesteld' over het resultaat, ik ben dan weer blij dat er eskimootjes zijn
Mooi zo! En nu maar duimen! Uit hoeveel cellen bestond het embryo eigenlijk? Ik had vandaag weer een FM en rechts zitten er nu 6! Verdubbeld dus. Links zitten wel follikels maar doet minder goed mee, dus ben erg blij dat er rechts wat bij zijn gekomen. Morgen weer terug, waarschijnlijk donderdag punctie en anders vrijdag.
Kijk Suus, dat is weer beter hopelijk worden het er nog iets meer! Ik heb geen idee uit hoeveel cellen het bestond, die info geven ze niet in het lumc. Maar goed, het blijft toch maar afwachten
Ja spannend! Ik ben net weer terug, donderdag is de punctie, wel op de OK onder narcose. Rechts zitten er 6 en links 5, maar die zijn een stuk kleiner en moeilijker te bereiken. Vanavond de pregnyl
Suus, hoe laat moet je hem zetten? Wist je dat je hem een paar uur van te voren mag klaarmaken, als je hem daarna weer in de koelkast legt? Ik vond dat erg prettig, mocht er onverhoopt iets mis gaan, kun je nog nieuwe halen
Dat is een goede tip! De tijd krijg ik vanmiddag nog door, omdat het op de ok nog geregeld moet worden. Meestal is het in de ochtend. Zal trouwens nog even navragen wanneer ik met de utrogestan moet beginnen, volgens mij op de dag van de punctie. Het wordt nu wel erg echt allemaal, maar ben erg blij dat we verder kunnen met de volgende stap!
Goede tip van de pregnyl! Ga ik onthouden. Vandaag ongesteld geworden. Morgen gaat het spuiten beginnen!! Zie wel tegen het spuiten op, omdat het spuiten bij de laatste IUI's ook al pijnlijker was dan de eerste IUI. Heel spannend hoe het allemaal zal gaan!
@ Mika, spannend! Zelf had ik ook bij de laatste IUI meer buikpijn. Nu had ik de driedubbele dosering puregon en heb wel meer buikpijn gehad, met name 's nachts. Zelf ben ik nu heel bang dat mijn progesteron al te hoog is. Ik heb morgen de punctie, maar heb al verschijnselen die ik normaal gesproken pas na de eisprong heb. Hoop maar dat bij de punctie blijkt dat dat niet zo is!
Hoi Dames, Ik ben ook begonnen met IVF in oktober. Waarschijnlijk heb ik maandag de punctie. Hoeveel eitjes zijn normaal? Ik heb er 11 waarvan 5 grote.
Suus hoe is het gegaan? Het gaat hier goed. Helaas wel twee blauwe plekken rondom mijn navel van de Cetrotidespuit. Wat betreft het spuiten is de hoeveelheid Gonal-F 150 eenheden (ipv 75 bij IUI). Op dag 5 ben ik begonnen met Cetrotide spuiten naast de Gonal-F. Afgelopen maandag heb ik de eerste FM gehad. Daarbij waren 3 follikels te zien van >10mm en een stuk of 10 nog kleiner dan 10mm. FA was zeer tevreden, als groei zo doorgaat dan zou evt. de punctie zaterdag kunnen zijn. Moet morgen terugkomen voor de volgende FM. Ik voel wat meer druk in mijn buik (lijkt op een ovulatie met groeiend follikel, nu groeien er dus meer) en deze is iets meer opgezet. De druk is niet constant aanwezig, die komt en gaat. Ben erg benieuwd!
Wat is het hier rustig! Nou dat was een tegenvaller vandaag. Links was die van 13mm nu 18,7mm met nog 4-5 andere van ong 12-13mm en rechts was er 1 14 mm en de rest was 12-13 mm. Zaterdag terugkomen, extra medicijnen meegekregen ivm het weekend.