Wie start/is pas gestart met IVF

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door MamaFemsie, 29 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mika03

Mika03 Bekend lid

26 dec 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Tess welkom. Zo dat is al een heftige ervaring. Ik hoop dat Gonal-F een beter resultaat. Dat het ziekenhuis tussen kerst en oud en nieuw dicht is is herkenbaar.

Vandaag de echo gehad. 3 follikels boven de 17 mm dus maandag is de punctie! In totaal 13 follikels die ze gemeten hebben, daarnaast zitten er nog wat kleinere follikels. Alles wat boven de 10mm is zullen ze aanprikken, dus nu hopen op een goed aantal eicellen en opbrengst van het semen! De druk in mijn buik neemt wat toe en mijn boobs worden ook steeds gevoeliger.

2. Mika03

Mika03 Bekend lid

26 dec 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
  3. Mika03

Mika03 Bekend lid

26 dec 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Zo ik ben weer thuis. Was niet eens overdreven zenuwachtig, dacht laat het over me heen komen. Nou daar lag ik dan, helemaal klaar en daar gingen we.

Helaas, was het niet pijnloos. Tijdens punctie extra pijnstilling gekregen. Rechts zaten de meeste follikels, links 3-4 stuks. Ik had graag mee willen kijken, maar dat is me niet gelukt ivm de pijn. Na de punctie nog extra ibuprofen genomen en daarna zakte eindelijk de pijn. Toen kregen we het verlossende antwoord: we hebben 7 eicellen!! Het semen was ook goed, dus nu hopen dat ze bevrucht worden! Donderdagochtend horen we het en als er een terugplaatsing kan plaatsvinden zal dit die middag zijn. Fingers crossed!

Deel Deze Pagina