Game over deze ronde :x de test was omo wit. Balen maar ik had het eigenlijk wel een beetje verwacht. Straks maar even bellen om de uitslag door te geven en te horen hoe het nu verder gaat. Ik heb immers nog 5 cryo's. De rest veel succes.
Ooooh wat klote Knorretje! Wil je wel meteen door ? En heb je cryo terugplaatsingen in eigen cyclus?? Ik ben net gebeld. Er zijn 2 emmy's goed ontdooid en die plaatsen ze om half 2 terug..
Ik mag gelijk weer verder. Ik heb de tp niet in mijn eigen cyclus. Ik ben nu gestopt met de medicatie en zal dan ook binnen een aantal dagen ongesteld worden. Ik begin dan gelijk alweer met de nieuwe ronde medicijnen. Ik kan dus binnen een week of 4 weer een tp hebben. Sammy succes....
Ik kan weer voor de volgende poging. Vandaag gestart met de progynova. 10 juni de echo om te kijken wanneer de tp zal zijn. Weer in de race....
Knorretje heel veel succes. Ik kon niet meer wachten, dus heb een testje gedaan. Weet dat het veelste vroeg is. Hij was ook echt negatief. Ik heb verder ook geen kwaaltjes. Op 3 juni mag ik bloedprikken en zit vandaag op de 7de wachtdag
Waaa sammy wat fijn! Proficiat...ja het is hier stil omdat ik zelf nog moet stimuleren...pas over 2 weken punctie...en hopelijk tp, dus kan nog niet veel melden
Dank je wel lobke, misschien moeten wij beginnen met een nieuwe topic gezien we in een andere maand zitten. Heel veel suc6 met stimuleren. Gefeliciteerd sammy
Sammy, gefeliciteerd... helemaal super. Daniele, sterkte en een dikke knuffel. We kunnen trouwens hier wel blijven kletsen hoor. Wel gezellig. Ik ben ook nog steeds op een topic van 2010. Dus dat maakt niet zo veel uit of de maand voorbij is.
Yes.. spannend Knorretje heel veel succes alvast. Hier nog een beetje down, maar heb 20 juni een gesprek en dan hoor ik meer. Ben wel al gestart met de pil.
Dag dames hoe gaat het hier? Ik heb een vraag. Want ik men op 4 juni ong geworden direct gestart met de pil, maar ben vandaag nog steeds ong. Kan het door ivf komen dat het zolang aanhoud? Of is dit niet normaal?? Normaal gesproken ben ik na 4 dagen klaar. Vind het nu wel lang duren hoor. Grt daniele