Wie Start met IVF in Mei?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Vika74, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    Mijn lieve hond en vriend ;)
    brabant
    Je krijgt natuurlijk extra hormonen om je baarmoederslijmvlies dikker te laten worden....anders even contact opnemen met de verpleegkundige...

ik krijg maandag mijn punctie.het ging bijna niet door heb veel eiblaasjes...tegen de 30 aan allemaal ook vrij groot....

Pff slaap nu al slecht

2. daniele

daniele Lid

19 mei 2008
    47
    0
    6
    Almere
    Ok, ik ga verpleegkundige bellen.

Ben je overgestimuleerd?
    Spannend hoor,ik zal duimen voor een goed resultaat.

3. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Ja bijna wel...dus houden ze mij nu goed in de gate

4. daniele

daniele Lid

19 mei 2008
    47
    0
    6
    Almere
    Gelukkig kwamen ze er op tijd nog achter.

Verpleegkundige gesproken die vond het ook te lang duren maar 20ste heb ik een afspraak en dan zal ik het bespreken

5. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lobke ik heb zelf vorig jaar overstimulatie gehad. Je is belangrijk dat je heeel veeel drinkt en ook veel rust neemt. Je moet echt een paar liter per dag extra drinken.
    Bij mij is de tp toen niet doorgegaan.
    Als je ineens veel zwaarder bent geworden of je buik dikker is, moet je gelijk bellen.
    En ook als je hoofdpijn krijgt of misselijk wordt.
    Ik hoop dat het meevalt en je tp gewoon door kan gaan.

Daniele, wel raar hoor. Ik hoop dat het meevalt.

6. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Het is achter de rug...weer ervaring rijker....pfffff....super zenuwachtig offcourse..kon niet zeggen dat de cocktail zo geweldig zijn werk deed want erg slaperig was ik niet....

Ze begonnen rechts (vanuit mij gezien)...zaten ook de meeste blaasjes...naald erin...dat viel allemaal mee...maar toen.....jeetje erg lekker was het niet...bijna tegen het flauwvallen en een hyperventilatie gehad...alles tintelde zeer aparte ervaring...die was klaar...heb ook even om een pauze gevraagd dat ik op adem kon komen...links ging gelukkig stukken beter....de mensen waren super aardig en hielpen me echt er doorheen...had een mannelijke gyn. Die was ook hartstikke leuk...

Maar nu de opbrengst...jaja ben een unicum 37 eitjes ....dussss haha daar ben ik echt blij mee. Was al super blij met 10...manlief ben ik ook trots op had 2milj. Zoveel nog nooit gehad na bewerken...nu bloedgeprikt en woensdag ook weer...als mijn hormoonwaardes goed zijn en een top embryo hebben donderdag de tp....dus duimen mag beginnen

Nou ben echt blij.dat ik weer thuis ben...morgen.dagje vrij nog en nas woensdag aan het werk...maar wel balie muts dan...heel de dag rond lopen is niet echt bevordelijk

7. daniele

daniele Lid

19 mei 2008
    47
    0
    6
    Almere
    Knorretje ik vind het ook heel raar. Heel veel succes met je tp vandaag.

Lobke super resultaat joh. Geweldig. Maar rust goed uit en ik zal voor je duimen dat je donderdag de tp hebt

8. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lobke, als ik jou was zou ik de hele week nog thuis blijven. De meeste gevallen van overstimulatie treden op na de punctie.
    Ik heb het zelf ervaren en het was niet prettig.maar wat ik al zei, heel veel drinken. Ik hoop voor je dat je bloedwaarden goed zijn donderdag.

Ik heb vandaag weer een cryo-tp gehad. Ze hebben 2 moeten ontdooien omdat de eerste niet goed was gegaan. Nu weer 2 weken wachten.

9. Mayo83

Mayo83 Lid

17 jun 2013
    28
    0
    0
    gelderland
    Hoi hoi,

Ik ben net nieuw en ben ook in mei begonnen aan de eerste ivf poging..
    Op 15 mei begonnen met decapeptyl en uiteindelijk afgelopen donderdag een tp gehad van 1 A-kwaliteit embryotje... 5 zijn er ingevroren.
    op 28 juni mag ik testen...
    Ik ben benieuwd naar jullie verhalen ervaringen en van alles en nog wat!

Liefs,
    Mayo

10. daniele

daniele Lid

19 mei 2008
    47
    0
    6
    Almere
    Welcome mayo heel veel succes met wachten.

11. haakmuts

haakmuts Actief lid

29 apr 2013
    120
    11
    18
    NULL
    NULL
    hoi dames,
    ik zou graag hier ook mee willen kletsen.
    ik ben 27 en woon in noord brabant. we hebben al een zoontje van bijna 4. we zijn nu 2 1/2 jaar bezig voor een 2de. na 5 iui pogingen gaan we nu voor ivf. heb net mijn 1ste echo gehad bij cyclus dag 8. nu moet ik op dag 13 weer terug komen. ze konden nog niet zoveel zien. ik gebruik nu decapetyl en fostimon.
    ik merk dat het toch wel wat zwaarder is dan iui. maar alles voor het goede doel!

12. haakmuts

haakmuts Actief lid

29 apr 2013
    120
    11
    18
    NULL
    NULL
    ik heb ivf/isci club aangemaakt.
    zodat we een beter overzicht hebben wie waar zit.
    dus als jullie het ook makkelijk vinden kun je boven in clubs aan klikken en dan de club zoeken.
    als het niet lukt laat het me maar weten dan stuur ik je een uitnodiging.

13. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn cryo-poging is niet gelukt. Misschien de volgende?

14. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Ohnee balen knor....hier icsi ook niet..aug eerste cryo tp

15. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    De tp zit er weer op. Nu maar weer lekker broeden. Over 2 weken weer testen.

Deel Deze Pagina