Hier is een monster menstruatie cd 2 nu! Dus ik ga morgen weer beginnen met prikken van gonal 50. Raag me af waarom ik niet gelijk op 75 mag starten. Ik heb de 21e eerste fm gepland staan. Ik gok inde week van 25 januari de iui. Als het prikken weer zo goed aanslaat tenminste! Ben nu niet echt nerveus voor het prikken weet hoe t werkt nu. Is het gek maar hoop dit keer op 2 eitjes ipv eentje hihi. Een tweeling zou toch te gek zijn! Dan zeg ik daarna direct vaarwel tegen de mmm. Babytjuh!! Wat een goed nieuws leuk nog iemand die mag gaan starten. Snap dat je het spannend vind vond i ik ook heel erg maar komt goed!
Hey! Pff ik voel ook echt van alles. Vooral een erg rommelende buik wat ik anders echt nooit heb, dus zal wel van de pregnyl zijn. Ook best veel krampen gehad maar dat gaat wel opzich. Ook heb ik s avonds jeukende borsten gehad en sinds gister worden ze pijnlijk d.m.v. spelden prikken. Ook zijn ze voller! Last van branderige ogen. En meer moe dan anders. Verder neemt t volgens mij beetje af nu of voor mm gevoel wordt t rustiger. Temp ligt hier ook op 37.0 maar heb ik anders ook. Spannend he....
Puppy spannend wanneer mag je testen? Volgende week. Hoeft niemand na 16 dagen na iui bloed te prikken? Om te kijken of je idd zwanger bent? Rosalynn! !! Ja ïs een hele opluchting zo blij dat allemaal door kan gaan volgende week...had alleen niet verwacht dat gelijk zou gaan spuiten dacht moet eerst menstruatie afwachten maar gelukkig niet. Spuit niemand menopur ipv gonal En ovitrelle ipv pregnyl? Als goed is ga ik die 2 spuiten
@babs spannend he! Ik weet dat ik me er niet op moet verheugen maar tochh doe ik het stiekem haha. Ik mag 20 januari testen, dus dat duurt nog een eeuwigheid! En jij? Kan iemand me trouwens uitleggen waarom het slagingspercentage van iui lager is dan bij een natuurlijke zwangerschap? Ik snap het niet omdat de zaadcellen bij iui toch juist een kortere weg af hoeven te leggen? Ps baby, ik hoef geen bloed te prikken?!
Spannend nog een weekje. Maar snap dat het voor jou een eeuwigheid duurt hoor. Denk dat die 2 weken wachtbankje erg lang duren voor je gevoel. Welke ziekenhuis lopen jullie? Ik vu. Durf je niet te zeggen over slagingspercentage weet wel dat in vu maar 10% is en dat er 45% na 6 iui 's zwanger is
De eerste 2 ervaringen waren goed. Het brengen naar het lab en daar mee mogen kijken is erg fasinerend. Het inbrengen van de sperma heb ik beide keren niets van gevoeld! Waarom iui, omdat we al heel lang zelf proberen en met clomid samen. En dat werkte niet tot een zwangerschap. Over 45min de 3e iui en dan daarna evt nog 3. Daarna gaan wr het ivf traject in.
Wat goed zeg!! Spannend! Ik gebruik trouwens clomid op dag 3.5.7 en dan spuit ik prgnyl 1.5 dag voor de iui
Hi meiden, heb net even getest en het streepje is nog maar echt net heel iets zichtbaar. Dus pregnyl is bijna uit mn lijf. Zit nu op mijn 7e dag na pregnyl en 6e dag na iui. Hadden jullie dit ook zo vroeg? Of ben ik de enige gek die test om te kijken wat er met mn lichaam gebeurd
Hey meid! Bij mij ook op dag 7 een verwaarloosbaar streepje! Dus hiera was het ook snel eruit. Niets geks aan hihi
Blij dat ik niet de enige ben 🙈. Vandaag weer bijna niet te zien, zal morgen wel spierwit zijn. Kwalen zijn bijna allemaal weg, borsten blijven wel vol. Moet eerlijk zeggen dat deze wachtweken erger zijn dan het afgelopen jaar. Had mezelf nog wel zo ingepraat dat het niet anders zou zijn. Maar door die vele klachten en kwalen de eerste week door de pregnyl valt het me beetje tegen. Maar goed kop op!
Hoi dames, Bij mij een spierwitte test vanochtend. Zit nu op dag 9 na iui. Ik weet nu in ieder geval dat de pregnyl helemaal uit mijn lichaam is verdwenen. Wel jammer, had stiekem toch wel gehoopt op een licht streepje. Nu ga ik wachten tot woensdag of donderdag om te testen OF misschien wel een ongi. Ik weet het niet. Geen andere symptomen dan normaal, hooguit lichtelijke misselijkheid. We zullen zien!
Spannend, ik vond die wachtweken echt killing! Inmiddels al weer 2 dagen aan het prikken. Kijk erg uit naar de volgende IUI! Ga ervan uit dat ik a.s. donderdag weer gewoon zal moeten ophogen naar 75 en zondag pas een gegroeid eitje gaat zien!
Puppy alles kan nog he... Rosalyn het valt mij ook wel tegen. Dacht het is hetzelfde als anders 2 weken. Maar vind dit toch wel zwaarder. Heb de gehele eerste week toch best wel wat klachten gehad lichamelijk. Nu maar afwachten omdat we niet anders kunnen.
Haay meiden! Zou ik bij jullie mee mogen kletsen? In t kort mijn verhaal: In sept 2013 gestopt met de pil en na ruim een jaar zelf proberen zijn we in jan 2015 naar de ha gegaan en doorgestuurd naar een fertiliteits centrum en dus de mmm ingegaan. Na aantal onderzoeken, wat jullie zullen herkennen zijn we begonnen met clomid 50mg. Had hier wel wat bijwerkingen van, dus na een halfjaar weer terug gekomen bij de arts en we zijn in december begonnen met 50ie gonal f en de 1e iui behandeling. De 1e ronde heb ik nog wel zonder pregnyl gedaan. Zit nu in ronde 2 en op cd 17, na een aantal echo.'s de afgelopen 2 weken had ik vanochtend de laatste en moet ik vanavond voor het eerst pregnyl 5000 spuiten.. (vind ik wel ff spannnend, want de gonal is gewoon een prikpen en dit is natuurlijk echt een spuit...) En dan moeten we dinsdag voor de iui.. Liefs x
Hoi dames Ik heb morgen om 10 over 9 de 2 de echo. Afgelopen vrijdag was mijn eitje 12.5 a 13 cm. Morgen hoor ik of ik woensdag nog een controle echo krijg of dat het woensdag insemineren wordt.
Spannend Richelle! Laten we hopen dat ze woensdag meteen aan de slag kunnen en dat je eitje een mooie grootte heeft. Hou je ons op de hoogte? @pinkgirl, voor jou ook spannend! Zie dat het je 2e iui is en deze ronde misschien met pregnyl, laten we hopen dat het voor ons allen raak is deze keer. Heel veel succes alvast! Bij mij is er nog steeds niks. Vanochtend echt erge menstruatiebuikpijn. Dacht ook echt, vandaag gaat het hem worden, maar gelukkig niks. Ik heb wel veel vloed en het lijkt alsof mijn borsten zijn gegroeid want ik heb 1 hele fijne beha die normaal iets te groot is, en nu zijn de cups gevuld. Stond vandaag ook onder de douche en had ook echt pijnlijke tepels. Ik hoop dat het goede tekenen zijn van iets in mijn belly, maar ik bereid me er toch ook wel mentaal op voor dat het toch heel goed menstruatieklachten kunnen zijn en dat mijn klachten misschien iets anders zijn deze ronde door de pregnyl die ik heb gehad. Hoe gaat het bij jullie allemaal?
Ik hou jullie zeker op de hoogte Het zou wel grappig zijn als hij nu goed is Dan wordt ik voor de 3 de keer op woensdag geinsemineerd.
Vanmorgen in het ziekenhuis geweest het eiblaasje was 17 mm. Ik moet nu vanavond nog 1 keer fostimon spuiten zodat hij morgen rond de 19 mm zit. En morgenavond om 19 uur de pregnyl spuiten en dan donderdag de iui. Hoe is het verder met jullie ?
Hoi dames, Ik ben net terug uit het ziekenhuis. Vandaag zit ik op cd 11 en ik had mijn eerste echo. Wat bleek, mijn eitje was al 22 mm! (Helaas was het er wel maar 1) Dat hadden we niet zien aankomen! Ik dacht dat ik zeker nog een paar keer terug zou moeten komen voor echo's en misschien za of zo het eitje pas groot genoeg zou zijn. Zojuist dus de pregnyl gezet en nu gaat woensdag ochtend dus de eerste iui plaatsvinden. Spannend!!