@babs Balen zeg ik hoop dat het toch meevalt Bij ons is alles ingeleverd en om half 12 kunnen we het ophalen en daarna volgt de inseminatie. Nu vallen de zenuwen nog wel mee maar straks wordt het weer erger. Is elke keer zo. Succes allemaal.
Ik ben helaas ongesteld geworden. Vind het wel rot omdat ik ergens toch wel twijfel en ook bang ben dat er iets is wat ze eerder niet konden zien via hsg en bloed maar ben ook wel opgelucht dat ik niet te lang hoefde te wachten op een menstruatie en dat ik nu meteen door kan. Ik hoop voor jullie allemaal op beter nieuws!
Ja zeg dat wel en dan de 2 zenuwslopende weken Al wordt de spanning steeds erger tegen het moment dat ik mag testen Dan is het elke keer bij toilet bezoek kijken ben ik nog niet ongesteld Puppy balen zeg ga je nu over 2 dagen weer beginnen. Dat is het kleine voordeel van iui. Sterkte.
Ik ben nu 28 en ik vraag me ook af of het nog wel ooit gaat lukken.. Ik vind het zo frustrerend dat er verder niks gevonden is en ik merk dat ik gewoon heel weinig hoop heb dat het ooit nog gaat lukken. Ondertussen is er om me heen een complete babyboom pff wordt er zo verdrietig van.. @babs: ik begrijp echt helemaal hoe je je voelt.. Als je toch het gevoel hebt ongesteld te gaan worden kan het beter ook maar snel komen, dan kan je tenminste weer verder. @richelle: heel veel succes dadelijk (dan lopen we bijna tegelijk!) @puppy: bah wat verschrikkelijk balen.. Een hele dikke knuffel van mij. Ik heb het zelfde gevoel als jij. Ik vraag me ook af of ze niet nog andere onderzoeken hadden moeten doen ofzo. Ik kan gewoon niet begrijpen dat alles er uitstekend uitziet, maar dat het toch al 2 jaar niet lukt.
Vickske Dank je wel Spannend hoor dat we bijna gelijk lopen. Ik lig nu op de tafel voor 15 minuten rust. Het deed dit keer weer zo pijn net als de eerste keer. Hoop niet dat ik weer 2 weken krampen heb. De krampen zijn nu erg aanwezig. Zo dadelijk moeten we een afspraak maken met de gynaecoloog voor een evaluatie gesprek. Ik hou jullie op de hoogte. En vickske succes met wachten Ik zal duimen voor je.
Vanmorgen eerste ego gehad en prikinstructie vanavond starten met 50 ie gonal en volgende week weer ego....spannend voor degene die vandaag iui hebben gehad... Vond het proef prikken een zeer prikje maar prikte ook precies in bloedvat😯
Hey dames, Ik ben 23, en ik was dus 20 op het moment dat ik mijn spiraal liet verwijderen. 21 toen de diagnose PCOS kwam, wat toch wel even mijn plannen door de war gooide! Dus tijdens mijn studie begonnen met de MMM. Ik heb vandaag op cd 10 mijn eerste FM gehad. Vorige cyclus was na 7 dagen 50 prikken geen eitje gegroeid en het BMS 8.9 mm. Vandaag na 7x 50 prikken...... tromgeroffel.... links en rechts een eitje van 9,8 mm. Wel was het BMS 6.1 mm een stuk dunner als vorige keer. Ik hoef dus niet op te hogen en mag maandag weer terug. Ben benieuwd Was heel blij dat er rechts nu ook activiteit was aangezien zowel in april met clomid ronde 1 het links was en nu met de gonal f eerste ronde ook enkel links wat groeide, werd een beetje bang dat die rechter eierstok niet werkte hahah! Dames spannend met afwachten. Maandag weer en update van mijn kant.
Dank je wel. Oh spannend hoor. Ik doe zodra ik prik en pijn voel op een andere plek prikken. Rosalyn spannend weer hoor maandag. Bij mij wisselt het telkens. De eerste keer zat het eiblaasje rechts. Tweede keer links. En deze keer weer rechts. Bij mij is het ook belangrijk dat er maar 1 eitje rijpt. Ik heb 17 februari mijn evaluatie gesprek maar hoop natuurlijk dat het niet nodig is natuurlijk. De dag daarna zouden we 2 jaar bezig zijn.
Ik baalde ook hoor meis, bij mij kwam het ook op dag 15 na de IUI. Was aan de andere kant wel blij dat het dan pas dan kwam aangezien je weer medicatie moet krijgen als je te snel na de IUI ongesteld wordt. Het geeft je ook een indicatie voor de volgende IUI's. Dus meid kop op op naar de volgende IUI
Helaas al een beetje roze/ bruin verlies... nu laat de ongesteldheid ook maar komen... Morgen jarig hoop zo dat ik er niet teveel last van heb en er een leuke dag van kan maken! Pff... wat is t ook wat he wat we allemaal mee moeten maken... En de berichten van nieuwe zwanger en geboortes gaat maar door....
Ik snap je helemaal, lijkt wel alsof iedereen ineens zwanger is of aan het werpen is! Hoeveel dagen na de iui zit je vandaag dan?
Ja ging goed...wel ff onhandig maar dat komt vanzelf wel Denk ik. Doe te voorzichtig moet hem eigenlijk in 1 x erin spuiten. Maja komt wel goed😊 Met oefenen prikte ik gelijk in bloedvat gisteravond gelukkig niet. Volgende week donderdag weer ego. Dan word zeker opgehoogd???
Ligt eraan bij mij was eerste keer opcd10 geen reactie te zien. Moest ik ophogen naar 75. Toen cd 13 was recht 13.5 en op cd 16 was hij 22mm en heb ik direct de pregnyl gezet. Nu o cd10 links en rechts eentje clvan 9-10mm dus nu niet ophogen.
Dat ïs inderdaad ineens wel heel snel ja Net 2 de spuit gedaan en ging al stuk beter dan gisteren nu nog aanleren dat spuit zo vast heb dat ik echt kan zien dat die op 0 staat. Maar moet zeggen het valt me echt mee. Heb laatste maanden meer pijn gehad na operatie. Dan valt dit erg mee.
Hier ongesteld geworden zoals mn gevoel al zei. Zometeen de kliniek bellen, deze week uitgangsecho maken en dan volgende week donderdag ongeveer weer iui denk ik. Even 2 weken niet hoeven denken wat ik allemaal voel is misschien ook wel fijn. Hoe gaat het bij jullie???
Hier gisteren "lekker" wezen chinezen.... heel de nacht opgelopen om over te geven en ben erg dankbaar voor een begripvolle baas die zei werk maar thuis vandaag. Ik heb veel steekjes gehad afgelopen weekend. En gisteren voor de chinees even gezellig gemaakt want had rekbaar slijm, tijdens het moment deed dit gewoon letterlijk zeer aan mijn eierstokken. Ik heb zometeen om half elf de echo, ik hoop dat de eitjes gegroeid zijn en wij morgen of woensdag de IUI hebben. Mijn prik weken waren ook een stuk relaxder als de wacht weken hoor.. even helemaal niet denken oh ik voel dit oh ik voel dat