Gefeliciteerd babytjuh, je hebt er lang op moeten wachten.. stomme provera. Ik had altijd primolut maar is t zelfde..
Dank je wel hoop dat nu x goed kan gaan. Moet wel zeggen menstruatie ïs niet zo hevig als normaal maja ïs eigenlijk wel logisch als je bms niet zo goed opbouwt. Ben benieuwd morgen of weer met gonal of met menopur ga spuiten Hoe gaat het verder met jou rosalynn? Nog last van symptomen?
Moe en last van mn borsten meer niet. Maakt me wat onzeker. . In het groepje waar ik meeklets heeft iedereen wel veel kwalen. Mag a.s. vrijdag vor een echo om te kijke of t in de bm zit en dis goed spannend!
Helaas vanochtend ook ongesteld geworden!! Ben wel blij hoor, kan ik tenminste weer verder! Succes voor iedereen deze ronde weer en hopen opnieuw maar weer voor een positieve test!
Snap je dubbele gevoel. Dan laat de menstruatie ook maar goed doorkomen dat je verder kunt. Heb dat gevoel al vanaf dag 11 na iui, vanaf t gevoel t is vast niet raak.
hoi hoi, ik ben deze maand voor de 1ste iui bezig. met menopur en pregnyl. we zitten op wachtdag 10. bij mijn vriend en mij is niks gevonden kwa problemen. maar nu even een vraagje.. sinds vanmiddag heb ik echt kramp in mijn onderbuik... zou ik vandaag al kunnen testen??? of is de pregnyl er nog niet uit na 12 dagen???
Yeah vanaf morgen mag ik weer spuiten. Omdat ik er toch zo min mogelijk mee bezig wil zijn na de afgelopen maand dat het zo slecht is gegaan. Ga ik me wat minder begeven op het forum hier...sorry
Ah balen puppy! Maar ja, je kan nu iig wel verder en weet nu wel waar je aan toe bent. Succes weer deze ronde! Oh Rosalyn, daar zou ik ook onzeker van worden, en wachten duurt dan lang he. Begrijpelijk babytjuh, We zien je wel weer terug wanneer (of als) je er zelf aan toe bent . Iris, leuk dat je mee komt kletsen. Hadden ze je bij de iui een datum gegeven vanaf wanneer je mag testen? Ik zou die gewoon aanhouden. Te vroeg testen weet je vaak nog niets, wordt ie positief kan het vals positief zijn door pregnyl of incompleet vruchtje wat op de natuurlijke manier tijdens menstruatie weer afgestoten word. Als ie negatief is weet je ook nog niets want dan is het misschien gewoon te vroeg, misschien ook niet. Brengt mij vaak alleen maar meer onzekerheid om vroeger te testen . Hier gaat alles nog prima. Geen bijzonderheden (helaas?). Wachten duurt wel lang!
Over week of 4 ben ik wel weer terug hoor twinkk om te vertellen hoe alles ïs gegaan en hoe het verder gaat. Wil er nu zo min mogelijk mee bezig zijn ookal ïs dat wel heel moeilijk hoor want onwelkeurig ben je er toch mee bezig. Succes allemaal komende weken dames💋
wel fijn om op zo een forum je ei en vragen kwijt te kunnen! twink.. van de arts mog ik zaterdag pas testen. ik heb gisteren toch getest omdat ik heel erg buikpijn had. was inderdaad een negatieve test. s'avonds ook een paar druppels bloed verloren. (nu is de buikpijn weg en vannacht niet meer gebloed) het kan dus nog alle kanten op. donderdag zou ik eigelijk ongesteld moeten worden volgens mij eigen cyclus. phfff wat is dit zenuwslopend
Even volhouden nog iris ! Hopelijk blijft het bloed weg! Ah fijn babytjuh! Heel veel succes en tot dan! Ik zit nu op de 8 na iui, maar sinds vanochtend echt zo'n vervelend gevoel in mn buik. Zo'n zeurderig gevoel wat me normaal altijd vertelt: morgen word je ongesteld. Pffff ik wil niet! En zou ook wel erg vroeg zijn misschien?
Hai meisjes. Mij zul je ook niet horen denk ik komende weken. Hier geen iui deze dagen aangezien ik morgen mijn eisprong heb en de mensen in de kliniek dan niet werken. Donderdag evaluatie met de arts hoe nu verder. (Heb vaak in of rond t weekend mijn eisprong) Ben ook behoorlijk klaar met alles. Blegh even geen zin meer in behandelingen planningen echo's etc etc etc @Rosalyn heb je al een kloppend hartje gezien????
Hoezo werken ze niet in het weekend in welk ziekenhuis loop je? In het vu gaat het gewoon 7 dagen per week door hoor de iui word gewoon in weekend gedaan en ego's ook.
Fertiliteitskliniek Twente. Hier is alleen zaterdagochtend in het weekend. Weet iemand toevallig hoe het in dusseldorf gaat?
Hoi dames, Sorry dat ik jullie vergeten ben! Echo was goed, precies 6 weken en dat klopte met de datum van de IUI. En een beginnend kloppend hartje je zal het wel al flikkeren op het beeld, maar voor het meten van het hartje was het niet te doen. Ook het echo apparaat werkte niet helemaal mee! Zal zo even de echo bijvoegen xx
Vandaag evaluatie gehad. Ik ga vanaf volgende cyclus dag 3 puregon 75 mg spuiten. Hopen op een iets betere follikel rijping en hopen op 2 of 3 eitjes om meer kans te hebben. Het voelt erg dubbel aangezien bij niets aan de hand is en mijn vriend een verminderde zaadkwaliteit heeft. Maar goed alles voor extra kansen en alles voor het goede doel nog steeds. Iemand ervaring in soort gelijke situatie?
Babs, bij mij was het ook een beetje zo. Mijn cyclus altijd heel netjes en perfect, niets mis mee. Maar toch ook aan de hormonen gemoeten omdat ze toch extra kansen wilden door 2 eitjes te laten springen. Voelt dan inderdaad een beetje dubbel. Maar ben die extra kans toch gaan waarderen, baalde wel toen er uiteindelijk alsnog maar 1 ei was gesprongen.