Dankje meid! Laat je weten hoe de echo was??? Wat duurt dat nog lang he ..... sterkte met wachten maar komt vast goed 😀
@ Laura wij krijgen hierna nu nog 2 kansen dus nog een extra poging omdat er nu gebleken is dat ik vrij doorlaatbare eileiders heb. Eind deze week is mijn NOD maar op eerste zicht is het weer niks. @babsvdh vooral de moed niet opgeven maar is allemaal zo zwaar en telkens weer teleurstellend. @puppy28 heel veel succes we duimen dat alles blijft goed gaan.
Oh wat vervelend om te horen Babs, hoe voel je je of had je het verwacht? Hier na 5 weken spuiten eindelijk weer Iui gehad! Eerste 2 weken was er weinig vooruitgang, had 2 eitjes en die bleven hangen om 11mm, moest met de menopur omhoog naar 1,5 ampul, eerste instantie weer niet veel verschil en na een week zaten er opeens 9 boven de 10mm (die dus allemaal meetellen) afgelopen vrijdag eindelijk inseminatie gehad maar moesten eerst 7 eicellen weg geprikt worden 😔 Omdat ik dit al een keer eerder had gehad wist ik wat eraan zat te komen qua pijn en was dus gespannen. Nu afwachten en vooral hopen anders gaan we ivf traject in. Sterkte Babs!
Welk ziekenhuis of kliniek zit je dat ze de eicellen wegprikken? Heb ik nog niet eerder van gehoord... Ik heb nu een cyste en mag ook wel weggeprikt worden hihi zit zeer irritant in de weg voel m veel en vaak zitten zeg maar..
Ik zit in Albert sweitzer in Zwijndrecht. Ik had de keuze of deze ronde overslaan of weg prikken. Nou doe maar weg prikken (al is dat echt geen pretje) maar anders weer een maand doorgaan en dan maar hopen dat er niet weer teveel zitten. En dit was de laatste ronde voor ivf dus dan kan ik ook sneller starten. Wordt bij jullie bij "teveel" eicellen niet weg geprikt dan?