wie start ook in Februari 2012 voor het eerst met spuiten Puregon en Pregnyl

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maaike80, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maaike80

maaike80 Niet meer actief

Hoi meiden,

Probeer maar weer een nieuw topic te openen. Vandaag moet ik voor het eerst starten met spuiten. Zijn er nog meer meiden die deze maand beginnen?

2. Coortje

Coortje Niet meer actief

Hoi

Ik begin deze maand weer opnieuw ( haha mag dat ook) in dec een miskraam gehad (3e achter mekaar) en nu 6 weken na de curretage gaan we weer starten! Nu eerst provera slikken om ongi te worden en dan mag ik weer beginnen met puregon 50+2 eenheden. We gaan er weer met volle moed tegen aan!!

Succes

3. maaike80

coortje, tuurlijk, alleen maar fijn. Jeetje 3 miskramen, wat heftig zeg. Hoe gaat het nu met je?

4. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo. Ik hem ook nog niet zo lang bezig. Twee weken ongeveer. Ik zit nu op 75 morgen weer echo. Anders ophogen naar 100. Succes meiden.

5. Coortje

Coortje Niet meer actief

Ja gaat wel goed met zijn ups en downs maar komt goed!! Ik heb in totaal 4 keer een miskraam gehad! 1 keer voor mijn oudste dochter en nu 3 keer achter mekaar. Ik heb gelukkig 2 mooie meiden van 2 en 4. Hier moesten we vandaag weer naar de gyn en gelijk recepten meegekregen voor provera puregon en pregnyl. Alleen konden ze moeilijk aan de pregnyl komen omdat dat die productie heel laag ligt momenteel ofzo! Maar heb iig alles weer binnen!

6. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Maaike, ik ben vandaag ook voor het eerst begonnen. Waar zit jij? Ik zit in het UMCG (Groningen). Spannend he?

7. maaike80

Fijn dat jullie allemaal mee babbelen.

Sween, hopen dat je op 75 mag blijven zitten. Jullie krijgen dus wel echo's in het weekend? Bij mij proberen ze van niet.

Coortje, jeetje wat heftig zeg en dan ook nog is drie keer achter elkaar. Weet niet goed wat ik moet zeggen... Hier waren ook problemen met levering pregnyl, heb het nu bij een andere apotheek gehaald.

Stiertje, ik zit in Hengelo bij de nieuwe kliniek. Dus jij ook vandaag begonnen, ik gister. Ja zeker spannend he. Ik zie aan je banner dat jullie een moeilijke weg achter jullie hebben en een heftige weg hebben te gaanmet ICSI . Veel sterkte meid. Ik hoop dat we elkaar hier af en toe een hart onder de riem kunnen steken.

liefs

8. maaike80

oja, nog een gekke vraag. Ik ga vanavond uit eten, kan ik de spuit dan al die tijd buiten de koelkast bewaren? Of moet ik hem daar even in de koelkast leggen???

9. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Maaike,

Hoe laat ag je uiteten en wanneer neem je meestal je spuit in? je kan hem het beste ervoor gewoon innemen, liefst niet langer dan 2 uur geloof ik, maar een dag komt niet zo nauw, beetje raar om hem daar in de koelkast te bewaren toch ahah, in restaurant? of is het bij vrienden?
    ik zit nu op de 100, moet vanadaag eerste spuit zetten en maandag terug komen voor nieuwe echo, kijken of er wat gegroeid is,maar heb er een hard hoofd in,., mijn lichaam wilt niet mee werken met die vrouwelijke hormonen haha.
    succes en eetse vanavond! ik ga ook, dus ga meteen vanuit werk de spuit zetten, doe het altijd om 20.00 uur maarja maakt niet zo veel uit!

10. Coortje

Coortje Niet meer actief

vlgns mij mag de spuit ook gewoon buiten de koelkast bewaard worden hoor als je hem gebruikt.. zal eens kijken op de verpakking

11. Coortje

Coortje Niet meer actief

hier staat bewaren bij 25 graden of lager (kamertemp) voor een eenmalige periode van niet meer dan 3 maanden

Ik spuit zoiezo nooit koud dat voel je veel meer vind ik

12. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja daar staat in de koelkast op etikette van apotheek.

13. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    *Breek effe in* Wil je meds houdbaar laten tot expiratiedatum dan moet je ze in de koelkast bewaren. Buiten de koelkast zijn ze onaangebroken nog 3 maand houdbaar en eenmaal aangebroken zijn de nog 28 dagen goed en maakt het niet uit of je ze in of buiten de koeling bewaart. We doen het allemaal stug, allemaal bang dat de kwaliteit misschien minder wordt maar je kan je ampul eenmaal aangebroken gewoon buiten de koeling bewaren

14. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Hey meiden! Gezellig om hier te kletsen met anderen die ook net starten met Puregon. Ook ik ben gisteren begonnen en ik moet zeggen het prikken valt me 100% mee. Wanneer is jullie eerste fm?

15. maaike80

he meiden, allemaal bedankt voor jullie tips. Uitendelijk gespoten voordat ik weg ben gegaan. Maar wel fijn te weten dat je het niet perse in de koelkast hoeft te bewaren. Wel handig met verjaardag ofzo.

Sween, ook lekker gegeten? Ik spuit ook om 8 en nu dus voor de tijd, idd beetje maf als ik in het restaurant zou vragen, kunnen me hormonen even in de koelkast, haha.:p

Hope, leuk dat je mee babbelt. Ik heb woensdag fm. Prikken valt idd mee, ik voel er niks van. Heb wel gehoord dat je niet steeds op dezelfde plek moet prikken. Kan pijnlijk worden.

Iedereen alvast een heel fijn weekend.

liefs

16. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Hoi meiden, kom hier ook meepraten als dat mag:D
    Ik ben afgelopen dinsdag begonnen met puregon 100 ie, heb maandag 1e fm :)

Prikken voel ik ook niks van gelukkig...

Succes allemaal en fijn weekend ;)

17. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Hai! Mag je ook meepraten als je al wat langer bezig bent (misschien handig voor vragen?) Het hoe en wat staat allemaal in mijn handtekening. Maandag dus weer de fm!

18. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Maaike ik heb donderdag mijn eerste fm, ben erg benieuwd of mijn eitjes groeien met 50 eh.

Tara start jij de eerste ronde met 100 eh? Ik dacht dat je altijd start met 50 eh ivm overstimulatie.

En Chantal ik zou lekker mee kletsen!

19. maaike80

Tara en Chantal, leuk dat jullie meebabbelen.

Tara, succes maandag met de echo, spannend. Is dat kleine popke bij je profielfoto, jou kindje? Wat een poepie.

Chantal, jij ook succes maandag. Jeetje, ronde 34, dan heb je echt al een hele lange weg achter je.

Hope, ook jij succes morgen. Ik hoop voor jullie allemaal dat er eitjes aan het groeien zijn. Spannend.

Had zelf nog een vraagje, kun je van de Puregon misselijk zijn?

Net poging gedaan tot schaatsen, niet eens op het ijs gestaan, toen ik er was durfde ik niet meer, haha

20. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ik wordt niet misselijk van de Puregon, maar het kan dat andere dames hier wel last van hebben, iedereen reageert weer anders. Heb je er veel last van? Al vanaf de eerste spuit? Je hoort ook dat veel mensen grieperig zijn op het moment misschien heb je iets onder de leden? Ik hoop het niet voor je.

Deel Deze Pagina