Volgens mij is misselijkheid wel een van de mogelijke bijwerkingen. Ik spuit trouwens 250 EH (wel veel dus, als ik jullie verhalen lees). Ik heb woensdag eerste FM. Spannend. Ik voel nu mijn rechter eierstok een beetje zeuren. Maar die is altijd gevoelig sinds daar een cyste heeft gezeten.
@ hope85 Ik ben idd gestart met 100 ie puregon, geen idee of dat veel is eigenlijk @ maaike80 Ja dat is mijn zoontje op me profielfoto @ bijwerkingen Ik heb tot nu toe nergens last van, voel niks raars of anders... Mss heb ik wel gewoon geluk daarmee Morgen 1e fm, ben best nerveus zeg pff
Ik had vandaag de 1e fm Rechter eierstok: ze zag een stuk of 12 follikels. Grootste was 16.5mm, en een stuk of 4/5 rond de 12/13 mm. Linker eierstok: stuk of 6 follikels waarvan 3 rond de 12/13 mm. Moet woensdag weer komen voor 2e echo. Hoe gaat het met de rest?
@tara: zo dat zijn veel follikels! Zijn het er niet te veel? Succes morgen.. ik ben benieuwd hoe ze gegroeid zijn. Ik heb donderdag mijn eerste fm en ben erg benieuwd of dat 50 eh iets gedaan heeft.
Geen idee of het er veel zijn, weet eerlijk gezegd niet wat "normaal" is zeg maar Maar er waren wat kleintjes die waarschijnlijk niet meer mee gaan doen, dus op dit moment zijn het er geloof ik 7 á 8. Ben heel erg benieuwd morgen wat er is veranderd Jij nog 2 daagjes wachten, ben benieuwd
2e fm gehad, kans is groot dat ik de poging moet staken wegens overstimulatie. Er waren ruim 20 follikels, ze is gestopt met tellen bij 20 maar er zaten er nog meer. Allemaal zijn ze tussen de 12.5 en 18.5 mm ongeveer. Ik moest bloed laten prikken en krijg vanmiddag de uitslag of ik door mag gaan of niet...
Spannend Tara, en dan niet 'leuk' spannend. Hopelijk valt het mee! Ik heb vanochtend de 1e FM gehad. Er zitten in totaal zo'n 15 follikels, keurig verdeeld over beide eierstokken. Ze gaan richting de 1 cm. Vrijdag weer echo, en in de tussentijd blijven spuiten. Tevreden dus. Groetjes Stiertje
Tara, heb je al een bloeduitslag? Stiertje, fijn dat het er goed uitziet met de eitjes. Vandaag tegenvaller, genoeg eitjes, ala de kralenkrans die bij PCO hoort, maar geen groeiende eitjes. Nu een week verder spuiten, de eenheden worden eerst nog niet verhoogd en volgende week woensdag weer een echo en afwachten. Had er even flink de pest in. Op de clomid reageerde ik altijd heel goed, alleen laatste keer niet. Had hier nu niet op gerekend.
@ maaike Ja eind van de middag kwam het verlossende telefoontje. Bloed was nog net aan de goede kant dus ik mag door. Vrijdag om 10.45 uur de punctie... Jeetje, zeker een tegenvaller voor je, duimen dat het volgende week beter is...Als het dan nog niet groeit gaan ze dan wel verhogen?
Tara, wat fijn dat je toch groen licht hebt gekregen, alvast heel veel succes voor vrijdag. Is dit je eerste punctie? Ik weet niet of ze het gaan ophogen, ik denk het wel. De arts zei als ik nu ga ophogen krijg je er misschien te veel. We wachten af.
net terug van de echo, maandag was er alleen maar links iets te zien, nog steeds eentje aan de linkerkant ongeveer 8 mm, dus die is niet gegroeit, maar aan de rechterkant zag ze 3 a 4 eitjes zitten van ongeveer 8 a 9 mm, dus dat is wel een goede sprong haha.. ik ben best wel een beetje blij, ik moet nu gaan ophogen naar 125 EH. en dan moet ik van het weekend terug komen, ik wordt vandaag nog gebeld voor wanneer.. Ik zit wel al op dag 23 geloof ik, dus als het echt negatief was hadden ze toch allang de cyclus gestopt ern weer herstart met tabletten?? Ik mag dus gewoon blijven spuiten en dan ophogen en van het weekend terug.. toch een beetje positief!! ga snel weer aant werk, Liefs van mij!
Mooi dat het goed gaat stiertje, ik ben benieuwd hoe het er morgen voor je uit ziet. Tara wat fijn dat de punctie toch door kan gaan, succes vrijdag! Maaike het had wel fijn geweest als er de 1e fm iets te zien zou zijn, ik kan me voorstellen dat je gehoopt had op een groeiend eitje, nu maar hopen dat er de 2e week een mooi eitje gaat groeien. Sween je geduld wordt wel op de proef gesteld he! Wel fijn dat er nu een paar eitjes te zien zijn, ik duim voor je dat ze goed groeien met 125 eh! Hier vandaag mijn eerste fm meting gehad op cd 10 met 50 eh. Nou voordat ze ging kijken zei ze nog wel dat ik absoluut niets moest verwachten aangezien het bij het grootste gedeelte van de vrouwen de eerste ronde erg zoeken is naar de juiste hoeveelheid. De moed zakte me dus al in de schoenen maar tot onze verbazing was mijn bms 9 mm! en links zit een eitje van 13 mm! (verder nog stuk of 2 van 10 mm). Echt super goed nieuws! Ik moet zaterdag terug komen voor een fm en voor de zekerheid de pregnyl meenemen ook al denken we dat het dan nog te vroeg zal zijn. Hier dus super blij! Zal ik na al dat wachten dan eindelijk mijn 2e eisprong in anderhalf jaar krijgen? Ik hoop het zo!
Sween, ik hoop dat het groeien van de eitjes doorzet. Hope, het zou zeker geweldig zijn als je eindelijk weer een eisprong mag hebben, spannend. Ik moet eigenlijk pas een week later weer terug voor een echo, best lang of niet. Voelen jullie je soms ook zo'n heks. Kan er op het moment helemaal niet tegen om mama's te zien met dikke buiken. Ik vind dat zo gemeen van mezelf. Ik merk dat ik voor me gevoel beetje verbitterd raak, kan dat. Ik weet ook niet of verbitterd het juiste woord is, maar herkennen jullie dat en balen jullie er ook zo van dat je zo bent af en toe. Bah. Zo even geklaagd.
Punctie gehad en er zijn 13 eicellen gevonden, nu wachten op het telefoontje zondag of er bevruchtingen hebben plaatsgevonden. Punctie viel mee, napijn heb ik wel...nu weer lekker plat
Maaike ik herken je heel goed, ik heb dat ook. Vind het ook vreselijk van mezelf maar kan het momenteel slecht handelen allemaal. Dus je bent absoluut niet de enige hoor! Tara wat spannend, hopelijk krijg je een positief telefoontje zondag! Hier weer fm gehad vanochtend, ik moest voor de zekerheid de pregnyl mee nemen, maar helaas mocht hij nog niet gezet worden omdat mijn eitje nu 15 mm. Nog paar daagjes geduld hebben. Maandag mag ik weer.. hopelijk is mijn eitje dan wel groot genoeg!
Hope, thanks voor je reactie. Het zal er dus wel allemaal bijhoren, maar wel knap balen he. Spannend, 15 mm, nog even doorgroeien eitje en dan hopelijk een knal ovulatie. Allemaal een fijn weekend, liefs
Hai! Was het topic een beetje kwijt geraakt, was vergeten een abbo te nemen. Spannend allemaal zeg! @t: hoe is de punctie verlopen, wanneer krijg je te horen hoeveel emmies er zijn?oh ik zie het al. morgen. Spannend joh! Zal voor je duimen! @maartje: ja het is herkenbaar ja, dat groene jaloerse monster komt hier af en toe ook om de hoek. Dat gaat met ups en downs @ik weet niet meer wie over mijn 34 rondes begon: tsja het is al een lange reis. Hoop dat die snel ten einde komt. Morgen IUI 3, hierna nog 1 te gaan. als die mislukt dan stoppen we er even mee (denken we op dit moment). Even informeren wat de wachtlijst is en als die lang is ons er misschien wel op laten plaatsen voor IVF... weet het niet. Heb niet zoveel vertrouwen in de IUI moet ik zeggen. Niet meer iig. De eerste x was ik één en al hoop, dacht dat het echt zou lukken, voelde ook vanalles (die stomme pregnyl ook met dat hcg, wat kan je dat op t verkeerde been zetten zeg!) en de teleurstelling was ZO groot toen het mislukte... Het is een echte rollercoaster. Terwijl ik dit typ, zingt racoon een liedje bij all you need is love: dont give up the fight. Tranen stromen weer over mn wangen (pregnyl?). Ik zal het gevecht nog niet opgeven. Ik ben trots op mn sterretjes daarboven en hoop ze nog eens een aards broertje of zusje te kunnen schenken.... Veel succes alemaal!
@tara: spannend zeg! A B C kwaliteit? Wordt de rest ingevroren? Hier: Vanochtend IUI 3 gehad. vcm nu 9,6. Vorige x 5.6 dus weer stuk beter. M heeft zelf het spuitje leeggespoten, ik dacht ik vraag gewoon of t mag, is hij er nog wat meer bij betrokken en heeft ie me toch nog zelf bezwangerd straks haha. Nu weer wachten!