Vandaag TP gehad, rest wordt niet ingevroren helaas. Kwaliteit was waarschijnlijk niet goed genoeg. Flinke domper Maar ik hoop dat de emmy aan boord een blijvertje is
Spannend Tara! Wat jammer dat de overige embryo's niet ingevroren konden worden. Ik ben wel benieuwd of ze jullie ook de mogelijkheid hebben gegeven om 2 emmy's te TP'en (en dus eentje minder weg te gooien), of waren de overige emmy's ook niet goed genoeg om te TP'en? Groetjes van stiertje
@ stiertje Ze waren niet goed genoeg om in te vriezen maar heb eigenlijk niet gevraagd waarom. We hebben dan ook niet de mogelijkheid gehad om 2 emmy's te TPen, hadden we anders wel gewild namelijk... Laten we hopen dat deze emmy blijft zitten
Hoi meiden, even weggeweest.. Terug te lezen zitten jullie allen in spanning.... Hopen dat het binnenkort positieve berichtjes stroomt. Vandaag cd 16, fm, veel eitjes, maar nog steeds geen groeiende. Spuiten word tikkeltje verhoogd en dan volgende week woensdag weer fm. Behoorlijk balen.. De arts heeft nog met manlief en mij overwogen deze ronde te stoppen en even te pauzeren omdat ik heftig reageer op de puregon. Dit mede ivm mijn psych verleden, ze maakte zich btje zorgen. Wel besloten door te gaan, ik moet er niet aan denken nu te stoppen en dan straks alles weer opnieuw. We gaan vol goede moed verder. Manlief is mijn steun en toeverlaat, wat kun je toch veel houden van iemand he. Meiden jullie allemaal heel veel sterkte, liefs
Hai maaike! Wat ontzettend balen zeg!! De eerste ronde is altijd zoeken naar juiste dosering. hopelijk heeft de verhoging effect!!
Hey Maaike Wat balen zeg, hoop dat je gauw op de juiste dosering zit. Ik kan me goed voorstellen dat je niet wilt stoppen, je zit er al middenin... Wel vervelend dat je zo reageert op de puregon, ik merkte er echt helemaal niks van... Volgende week een betere fm he
Vandaag maar weer eens een FM gehad. Follikels waren nog niet klaar voor de punctie, maar we zijn er bijna. Vrijdag weer echo. Ik vroeg of de dosis puregon niet opgehoogd moest worden, maar ze geven niet meer dan 250 EH en die heb ik al. Ben er wel even klaar mee hoor ...
Stiertje, sterkte met alles, niks aan he die spanning, bah. Chantal en Tara, thanks. Voor jullie nogmaals duimpjes draaien, spannend allemaal. liefs
Hoi, Ik zal me even voorstellen! Wij proberen sinds 3 jaar zwanger te raken voor een tweede kindje! Helaas is dit nog steeds niet gelukt! Vorig jaar januari wel een zwangerschap van 6 weken gehad maar die is afgebroken! Ik ben sinds vorige week begonnen met het spuiten van Menopur, Dinsdag een echo gehad en er zit een heel mooi eitje en 1tje iets kleiner maar die kan ook mee doen! Vanavond pregnyl gespoten en vrijdagochtend mijn 1e inseminatie! Erg spannend! En zoveel hoop! Al weet ik heel goed dat de kans best klein kan zijn! Hebben jullie bijwerkingen van de hormonen? Ik heb wel last van wat hoofdpijn, maar dat kunnen natuurlijk ook de spanningen zijn.
@ anana82 Welkom Ik heb zelf geen last van de hormonen gehad. Hoofdpijn is ook best een moeilijke klacht want dat kan meerdere oorzaken hebben
Anana, welkom. 3 jaar pff wat lang zeg, nu gelukkig 1 mooi eitje, super. Maar idd ook heel spannend. Qua bijwerkingen van de puregon, ik heb ook vaker hoofdpijn, in het begin diaree en verder werkt het goed op me stemming, moet veel huilen en dat ken ik helemaal niet van mezelf. Heel veel sterkte vrijdag, liefs
Ha anna welkom! Zal even een deel van wat ik op een ander topic heb geplaatst hier neerzetten, misschien al bekende info, misschien heb je er iets aan! - de dagen na het spuiten kan het beurs aanvoelen al zie je niets -nog iets heel belangrijks, niet verkeerd bedoeld maar helaas waar: pregnyl bevat hcg, het zwangerschapshormoon. Dit kan je dus ook allerlei zwangerschapsklachten geven waardoor je er vast van overtuigd raakt zwanger te zijn: heel erg moe, misselijk, extra emo enz. Dit is ook een tijd lang in je urine te traceren, want het halveert per 2 dagen. 5000 bijv 10 dagen en 10,000 nog langer. Ga dus niet te vroeg testen, want je zal zeker posi testen. Wat ik wel deed was rond die 10 dagen testen om te zien wanneer de test nega was. Als hij daarna posi is weet je zeker dat het je eigen hcg is! Hopelijk heb je er iets aan. En vraag anders nog gerust!
Slecht nieuws: overstimulatie! Kwam wel onverwacht voor mij, ik dacht dat we de punctie gingen afspreken, maar toen ging het even anders. Balen!!!! Nu eerst weer 1 lucrinspuit zetten en 10 dagen provera gebruiken. Over ca. 2,5 week weer een echo en als de eierstokken dan rustig zijn, mogen we 'doorstarten'.