Alice spannend bijna je echo? Of krijg je die later pas. Ik denk ook dat ik me niet kan inhouden hoor, om gewoon om 6 uur te testen als ik dan al wakker ben, haha. Ik hou jullie op de hoogte.
@Nala- spannend.. jij mag morgen al testen.. khoop zoooo dat je zwanger bnt meit!!! @Alicee- Ik heb 31.jan.2013 getest met clearblue digitaal.. dit was 7 dgn na mijn terugplaatsing (1 week). helaas was deze negatief! maar ik begreep dat het veelste vroeg was om te testen, dus ik weet het nou egt nie meer _________________________________________________ 2009 - BBZ - 11 weken - Rechter-eileider. 2010 - BBZ - 9 weken - Rechter-eileider verwijderd. 2012 - 1ste IVF-behandeling (start 27 dec.2012). * 21 jan. 2013 - Punctie. * 24 jan. 2013 - Terugplaatsing. * 29 jan. 2013 - Controle ivm risico overstimulatie. *6 febr. 2013-bloedafname,belafspraak(zwangerschapstest).
@Nala; Oooh, wat spannend! Gewoon om 6 uur testen joh, je kunt vast niet meer slapen als je niet gaat testen, dus gewoon doen! Ik duim voor je Heb je er al een gevoel over? @BlackBarbie; Volgens mij kun je pas een paar dagen voor je NOD op z'n vroegst positief testen, dus het feit dat deze test negatief was, zegt niet zo veel. Het kan nog steeds alle kanten op Hou nog even vol, nog een paar dagen en je hebt duidelijkheid en hopelijk een mooie positieve test Vanmorgen weer gespoten en nu mijn eerste botte naald te pakken.. Begin nu ook wel een beetje bijwerkingen van de DCPT te voelen. Ik heb vandaag bijvoorbeeld best wel vervelende hoofdpijn gehad en ik merk dat ik was emotioneler begin te worden.. Maar voor alsnog valt het allemaal mee. Wat ik wel merk is dat is veel meer trek heb dan normaal, maar ik kan nergens iets vinden dat dit een bijwerking zou zijn. Zijn er anderen die hier ook last van hebben/hadden?
Hoi hoi, Ben ik nog welkom om mee te praten? Wij zijn ook gestart in januari met onze eerste icsi poging, ik heb afgelopen donderdag een terugplaatsing gehad en moet nu wachten tot 14 februari Dat is toch wel het moeilijkste gedeelte, je heb er totaal geen invloed op. En alles wat je leest op het forum is zo herkenbaar.
Nala86 pas over 4 weken! Eind februari, dus daar nu maar naar toe leven hoe voel jij je? Gewoon 6 uur gaan testen hihi. Blackbarbie dat is idd wel te vroeg. Ik heb het met4 dagen te vroeg gedaan en dat was nog maar heel erg licht te zien dus ook daar moet je niet al te veel van uitgaan. Probeer rustig te blijven meid hoe moeilijk dat ook is. Nana ik had daar ook wel last van. En die botte haalden, bah! Hoelang ben je nu aan het spuiten? Xx
Hoi angellicus natuurlijk! Het wachten is idd pittig! Hoeveel zijn er bij jou teruggeplaatst? En hoe was je punctie?
Nana ik denk ook niet dat ik nog kan slapen als ik morgen eenmaal wakker ben M'n gevoel gaat alle kanten op, ik weet het echt niet. Ik voel me nerveus, heb krampjes in m'n buik en vandaag misselijk maar ik had vanmorgen ook keelpijn, dus kan ook zijn dat ik weer een virus heb. Ik had niet verwacht dat ik zo erg gespannen zou zijn. M'n man zegt nu steeds dat ik ervan uit moet gaan dat ik niet zwanger ben, maar zo werkt dat niet. Ik had vandaag ook geen afleiding, was alleen thuis en dan ben ik er steeds mee bezig.... Vervelend dat je een botte naald had, dat heb ik ook 1 keer gehad. Ik heb van de Decapeptyl geen bijwerkingen gehad en meer eetlust komt me ook niet bekend voor. Maar je leest veel verschillende ervaringen. Ik kreeg pas na de punctie last van een en ander. Voor de hoeveelste dag ben je nu aan het spuiten? En in welk ziekenhuis zijn jullie onder behandeling? Liefs
Angellicus natuurlijk ben je welkom om mee te kletsen! Ik vond de eerste wachtweek niet zo erg, maar de laatste dagen wel!! Sterkte met wachten meid. Ik heb er zelf steun aan om hier te kletsen en af en toe m'n hart te luchten
@ Nala Wat spannend! Ik had de vorige keer wel een vermoeden dat ik zwanger was, maar niet hele duidelijke symptomen, dus je weet het toch echt morgen pas. Ik hoop het zo voor je!!! Voor mannen is het toch heel anders, die beleven het op een hele andere manier en voelen dingen toch anders.. Ik ben nu 4 dagen aan het spuiten, dus ik heb nog wel even te gaan, ik denk dat ik rond 25feb mijn punctie heb.. 18feb heb ik mijn echo, dus we wachten het af. Denk wel dat ik flink zenuwachtig voor de echo zal zijn.. Ivm overstimulatie moet ik dit keer 100 eenheden gonal f spuiten ipv de 150 van vorige keer.. De vorige keer had ik ongeveer 12 eicellen, dus helemaal niet zo ontzettend veel.. Dus ik ben zo bang dat die 100 nu te weinig gaat doen.. We zitten bij het MCL in Leeuwarden. Het kan zijn dan we na deze poging toch ergens anders naar op zoek gaan, maar dan hangt helemaal van het resultaat van deze behandeling af.
@Nana, dat duurt dus nog even voor jou, hopelijk groeien je eitjes goed deze keer. Ik heb Puregon gespoten dus ik heb geen ervaring met Gonal f. Wij lopen bij MCK Leiderdorp, erg lieve mensen en goede begeleiding. Veel succes!
Alicee :Eentje is terug geplaatst, we hadden geen keus door de nieuwe regelgeving van de regering. De punctie was best wel pittig, voel het nog steeds een beetje maar als ik me rustig hou gaat het wel. Waarschijnlijk omdat het weekend is ben je er constant mee bezig, als ik maandag weer ga werken, heb ik weer een beetje afleiding
@ Nana86, ik woon niet heel ver van Leeuwarden, maar ik ben onder behandeling in groningen. In het UMCG vertelden ze ons dat ik ook wel naar het MCL kon, maar dat het lab gedeelte in groningen moest gebeuren. Dat mijn man na de punctie naar groningen moest gaan met de eicellen en dat hij daar ook zaad moest gaan leveren natuurlijk voor de bevruchting. Is dat bij jullie dan ook het geval ? Wij hebben er voor gekozen het niet te doen omdat ik in groningen al in de molen zat, en ik er ook een beter gevoel over had. Ik ben wel benieuwd hoe de behandeling bij jullie verloopt Veel succes....
@nana - khoop dat je gelijk hebt over die test !!!! en jij moet nog wel even ... zo te zien ben je net begonnen. ik had niet egt last van bijwerkingen, alleen een opgezette/opgeblaze gevoel. khield vocht vast, moest veel drinke om ut uit te plassen. @angellicus- welkom!!! oeeee 14 febr. valentijnsdag khoop op een mooi uitslag... zou een geweldige valentijns kado zijn. @alicee- ja i know, maar ik d8t probeer het gwn ... heb vaker gelezen dat mensen dat deden en alsnog een positieve test kregen maar helaass!!!!ik moet gwn op m'n beurt w8te 6 febr. aanstaande woensdag. @nala succes voor strakies ik duim voor je! ....meit. _______________________________________________ 2009 - BBZ - 11 weken - Rechter-eileider. 2010 - BBZ - 9 weken - Rechter-eileider verwijderd. 2012 - 1ste IVF-behandeling (start 27 dec.2012) * 21 jan. 2013 - Punctie. * 24 jan. 2013 - Terugplaatsing. * 29 jan. 2013 - Controle ivm risico overstimulatie. *6 febr. 2013-bloedafname,belafspraak(zwangerschapstest)
Hoi meiden, Vanmorgen positief getest! Ik kan het eigenlijk nog niet echt bevatten, maar volgens de test ben ik echt zwanger!
Bedankt voor jullie lieve reacties meiden. Nu duimen dat mijn kruimeltje blijft zitten. En ik duim uiteraard voor jullie even hard!