@nala gefeliciteerd meitt egt wauww........, was dit je allereerste behandeling? en gelijk raak egt geweldig..... ben zooo blij voor je....!!!! kben zo zenuwachtig voor mezelf, droomde vannacht ongi te zijn geworden het leek zo egt allemaal... kben er zooo mee bezig dat ik zelfs er over droom....vreselijk gwn....!!! nog 3 dgn. dan mag ik testen. Nala nogmaals gefeliciteerd meit super!!!! _________________________________________________ 2009 - BBZ - 11 weken - Rechter-eileider. 2010 - BBZ - 9 weken - Rechter-eileider verwijderd. 2012 - 1ste IVF-behandeling (start 27 dec.2012). * 21 jan. 2013 - Punctie. * 24 jan. 2013 - Terugplaatsing. * 29 jan. 2013 - Controle ivm risico overstimulatie.*6 febr. 2013-bloedafname,belafspraak(zwangerschapstest)
Mijn man moet inderdaad na de punctie naar het umcg. Dat is niet ideaal, maar toen we begonnen vonden we het wel fijn dat we niet ver hoefden voor echo's. Intussen vind ik de behandeling zelf ook belangrijker worden. Zelf zit ik te twijfelenom hierna te kijken naar Nij barrahus, die moet ook hele goede resultaten hebben. Verder ben ik trouwens best tevreden over hoe onze vorige behandeling verliep.
Nala gefeliciteerd, echt super!!!!!!! Blackbarbie 14 februari zou leuk zijn als de test positief is maar twijfel nog of ik het een dagje later doe maar weet niet of dat lukt =)
@angellicus - ja kijk maar, leuker is natuurlijk dat de test positief is op welke dag dan ook tog???? _________________________________________________ 2009 - BBZ - 11 weken - Rechter-eileider. 2010 - BBZ - 9 weken - Rechter-eileider verwijderd. 2012 - 1ste IVF-behandeling (start 27 dec.2012). * 21 jan. 2013 - Punctie. * 24 jan. 2013 - Terugplaatsing. * 29 jan. 2013 - Controle ivm risico overstimulatie. * 31 jan. 2013 - 7 dgn. na de terugplaatsing - clearblue digitaal test negatief!!! * 6 febr. 2013-bloedafname,belafspraak(zwangerschapstest)
Vandaag pu gehad momenteel nog pijn maar is normaal. Resultat 13 morgen bellen om te vragen nr bevruchting en woe do of vr tp! Angelicus en blackbarbie succes meiden!!!!
Vmiss wat goed! Mooi resultaat.. en nu nieuwsgierig naar morgen natuurlijk. Spannend hoor! Hou je ons hier op de hoogte? Lekker rustig aan doen vandaag.
@Vmiss - nou meit gelukkig heb je het pijnlijke achter de rug nu is ut afwachten op de mooie emmy's en de TP. alvast succes en bedankt! @Nala - Hoestie meit... gaat alles goedd??? heb jij last gehad van krampen,steken, innestelbloeding of iets??? Ik zit zelf nog steeds in mijn 2e wachtweek van mijn 1ste IVF-behandeling.... vanmorgen om 07.00 uur schrok ik me rot ik had een heel klein beetje vaginaal bloedverlies.... dit was het enige moment van de dag dat ik hier last van had tot nu toe. Ik heb gebeld naar de dienstdoende arts.. ze zeiden niks voor mij te kunnen doen. ik moet gwn door gaan met de 3x2 tabl. progestan.. ik mag daar absoluut niet mee stoppen en moet gwn afwachten tot aanstaande woensdag. omdat dit geen officele teken is van menstruatie!!! __________________________________________________ 2009 - BBZ - 11 weken - Rechter-eileider. 2010 - BBZ - 9 weken - Rechter-eileider verwijderd. 2012 - 1ste IVF-behandeling (start 27 dec.2012). * 21 jan. 2013 - Punctie. * 24 jan. 2013 - Terugplaatsing. * 29 jan. 2013 - Controle ivm risico overstimulatie. * 31 jan. 2013 - 7 dgn. na terugplaatsing negatief getest met clear blue digitaal. * 4 febr. 2013 - Licht vaginaal bloedverlies gelijk gestop!(nog geen ongi). * 6 febr. 2013-bloedafname, belafspraak(zwangerschapstest).
Vmiss wat goed!!! Mooi aantal 13, ik zelf had er11. Nu mag je morgen al bellen? Wij werden na 2 dagen pas gebeld met de uitslag. Was de punctie meegvallen??
Angelicus, punctie viel mee door de verdoving alleen achteraf pijn, nu begint het te beteren. Ja morgen mag ik bellen voor resultaat. Hoop op min 5 bevruchtingen! Hoeveel had jij er? Black barbie had je rood roodverlies of meer roze? Kan ook vd innesteling zijn he! Hopen dat het dat maar is he! Nog 2 daagjes geduld!
@Vmiss - ja meer roze ... hopelijk is het vd innesteling indd!! geduld heb ik niet egt maar nog 2 dagen indd....pfff __________________________________________________ 2009 - BBZ - 11 weken - Rechter-eileider. 2010 - BBZ - 9 weken - Rechter-eileider verwijderd. 2012 - 1ste IVF-behandeling (start 27 dec.2012). * 21 jan. 2013 - Punctie. * 24 jan. 2013 - Terugplaatsing. * 29 jan. 2013 - Controle ivm risico overstimulatie. * 31 jan. 2013 - 7 dgn. na terugplaatsing negatief getest met clear blue digitaal. * 4 febr. 2013 - Licht/Roze vaginaal bloedverlies gelijk gestop!(nog geen ongi). * 6 febr. 2013-bloedafname, belafspraak(zwangerschapstest).
Vmiss ik had in totaal 6 waar van er 5 in de vriezer zijn gegaan daar waren we erg blij mee, hopelijk geldt dat voor jullie ook =) wel lekker dat je zo snel mag bellen. Blackbarbie ik hou mijn vingers gekruist voor jullie spannend hoor, hoeveel dagen moest jij utrogestan gebruiken? Ik moet 10 dagen gebruiken vanaf de teruplaatsing ze hadden net het beleid veranderd.
@angellicus - in totaal 20 dgn. er is mij wel bij verteld dat.....als de (ongi) uitblijft betekent dit niet meteen dat er een teken is van zwangerschap maar het kan een gevolg zijn van de Progestan dus (bijwerking). __________________________________________________ 2009 - BBZ - 11 weken - Rechter-eileider. 2010 - BBZ - 9 weken - Rechter-eileider verwijderd. 2012 - 1ste IVF-behandeling (start 27 dec.2012). * 21 jan. 2013 - Punctie. * 24 jan. 2013 - Terugplaatsing. * 29 jan. 2013 - Controle ivm risico overstimulatie. * 31 jan. 2013 - 7 dgn. na terugplaatsing negatief getest met clear blue digitaal. * 4 febr. 2013 - Licht/Roze vaginaal bloedverlies gelijk gestop!(nog geen ongi). * 6 febr. 2013-bloedafname, belafspraak(zwangerschapstest).
@VMiss dat is een mooie oogst meid! Nu goed uitrusten, genoeg drinken en wachten op het aantal bevruchte eitjes. Ik had 9 eitjes waarvan uiteindelijk 1 geplaatst en 2 goed genoeg voor de vriezer, wij hebben dus nog 2 cryo's. @BlackBarbie ik had erg last van krampen en steken de afgelopen dagen, geen bloedverlies gehad. Maar je hoort wel vaak dat dit gebeurt hoor en innestelingsbloed is. Ik heb nog steeds af en toe zeurende pijn en steken en maakte me daar zorgen om, maar schijnt normaal te zijn omdat m'n baarmoeder al aan het werk is. Krijg je woensdag ook meteen de uitslag van de bloedtest? De testen van Kruidvat schijnen de beste te zijn, twee voor vijf euro, ik heb daar gisteren en vandaag mee getest. Ik vind het nog steeds erg onwerkelijk dat ik zwanger ben en hoop natuurlijk dat alles goed blijft gaan. Het zal over 3 weken wat 'echter' worden na onze eerste echo denk ik. Ik duim voor je! @Angellicus, ik moest ze ook 10 dagen gebruiken ivm gewijzigd beleid. Spannend voor jullie meiden! xxx
Hoi meiden, Hoe hebben jullie het met jullie werk geregeld na de terugplaatsing? Bij mij hebben ze aan ene kant alle begrip en dat ze er rekening meehouden. En vervolgens delen ze me qua werk op het drukste gedeelte in omdat mijn andere collega's daar al nee op hebben gezegd.(die weten van mijn situatie af) Heb al aan hun aangegeven dat ik liever niet wil, maar daar werd al op gereageerd heb het ook druk. Vind het dan toch moeilijk om mijn grenzen aan te geven. Mijn emoties zijn nu al hoog om het minste of geringste komen de waterlanders al.
dames ff een up date, vanmorgen alsnog een zwangerschapstestje gedaan deze was positief. ik heb hiervoor de clear blue digitaal gebruikt, hij gaf 1-2 weken aan..hoop dat dit klopt en dat het goed zit!!! __________________________________________________ 2009 - BBZ - 11 weken - Rechter-eileider. 2010 - BBZ - 9 weken - Rechter-eileider verwijderd. 2012 - 1ste IVF-behandeling (start 27 dec.2012). * 21 jan. 2013 - Punctie. * 24 jan. 2013 - Terugplaatsing. * 29 jan. 2013 - Controle ivm risico overstimulatie. * 31 jan. 2013 - 7 dgn. na terugplaatsing negatief getest met clear blue digitaal. * 4 febr. 2013 - Licht/Roze vaginaal bloedverlies gelijk gestop!(nog geen ongi). * 5 febr. 2013 - 12 dgn. na terugplaatsing positief getest met clear blue digitaal. * 6 febr. 2013-bloedafname, belafspraak(zwangerschapstest).
@angellicus: Zelf werk ik momenteel op invalsbasis, dus ik kan mijn tijden zelf aangeven. Ik kan me voorstellen dat je het daar moeilijk mee hebt en ik vind het wel heel gemeen dat ze er zo op reageren.. Voor mij is dit de tweede poging en ik merk in mijn omgeving dat ze er aan de ene kant wel begrip voor hebben, maar aan de andere kant geen flauw benul hebben wat je meemaakt als je een vruchtbaarheidsbehandeling ondergaat. Ik denk dat je voor jezelf op moet komen en proberen op je strepen te staan. Het is een belangrijke periode voor je en je hebt die rust en ruimte momenteel nodig.. daar mogen ze best een beetje rekening mee houden. Maar makkelijk is het niet... *dikke knuffel* @BlackBarbie: Wow, dat is geweldig! gefelciteerd! Het geeft me wel een goed gevoel dat bijna iedereen in dit kanaal zwanger lijkt te worden! Zou dit dan toch een hele goede maand zijn om ICSI te ondergaan? *hoopvol* Hier nog steeds bezig met de decapeptyl en eigenlijk gaat het intussen heel goed. Ik ben wel moe, maar qua emoties gaat het eigenlijk wel goed