Gefeliciteerd blackbarby!!!! Zal wel goed zitten met cb 1-2 weken!! Daarnet telefoontje gehad 8 vd 13 eitjes waren rijp en 6 bevrucht. Vrijdag tp!
@Nana - bedankt!! gelukkig gaat het goed met je meit! @Angellicus - jij ook bedankt meit !!! @Angel - Thanks @VMiss - Denk je?? mooie aantal 6 bevruchte, alvast succes voor de TP vrijdag he... @Alicee - ja, bedankt ik ben ergg blijj @ Allemaal - positief blijven !!! dames (dit is erg moeilijkk op voor mij ). ik hoop ook mooie en goeie uitslagen voor ons allemaal -xxxx- _______________________________________________ 2009 - BBZ - 11 weken - Rechter-eileider. 2010 - BBZ - 9 weken - Rechter-eileider verwijderd. 2012 - 1ste IVF-behandeling (start 27 dec.2012). * 21 jan. 2013 - Punctie. * 24 jan. 2013 - Terugplaatsing. * 29 jan. 2013 - Controle ivm risico overstimulatie. * 31 jan. 2013 - 7 dgn. na terugplaatsing negatief getest met clear blue digitaal. * 4 febr. 2013 - Licht/Roze vaginaal bloedverlies * 5 febr. 2013 - 12 dgn. na terugplaatsing positief getest met clear blue digitaal Zwanger 1-2 * 6 febr. 2013 - bloedafname, belafspraak (zwangerschapstest). * 20 feb. 2013 - 27 dgn. na terugplaatsing 1ste echo
@BlackBarbie wat gaaf meid! Van harte gefeliciteerd! Jij hebt 3 dagen later dan mij de terugplaatsing gehad, dus je bent al bijna 4 weken zwanger, ze rekenen vanaf twee weken voor de punctie. Ik vind het ook spannend of alles goed blijft gaan, maar we moeten positief denken, dus in oktober hebben we een beeb @Angellicus ik ben na de terugplaatsing meteen gaan werken, maar ik werk op kantoor dus heb geen zware lichamelijke inspanning. Maar volgens de arts mocht ik daarna gewoon gaan werken. Mijn leidinggevende heeft zelf ook dit traject gedaan dus er is gelukkig begrip. @VMiss wat goed dat er 6 eitjes zij bevrucht en vrijdag de terugplaatsing, ook voor jou spannend nu! Dit is inderdaad een positief forum geworden dus ik ga er vanuit dat we dit jaar allemaal een beebje krijgen of in ieder geval een dikke buik! xxx
@Nala, als alles goed gaat wel en wauww 4 weken is langer dan ik had verwacht clear blue gaf 1-2 aan. Daarom moet ik dus 2 weken wachten voor de eerste echo.. omdat dit meestal rond de 7e week gebeurd. je hebt gelijkkk spannend hoor. _______________________________________________ 2009 - BBZ - 11 weken - Rechter-eileider. 2010 - BBZ - 9 weken - Rechter-eileider verwijderd. 2012 - 1ste IVF-behandeling (start 27 dec.2012). * 21 jan. 2013 - Punctie. * 24 jan. 2013 - Terugplaatsing. * 29 jan. 2013 - Controle ivm risico overstimulatie. * 31 jan. 2013 - 7 dgn. na terugplaatsing negatief getest met clear blue digitaal. * 4 febr. 2013 - Licht/Roze vaginaal bloedverlies * 5 febr. 2013 - 12 dgn. na terugplaatsing positief getest met clear blue digitaal Zwanger 1-2 * 6 febr. 2013 - bloedafname, belafspraak (zwangerschapstest). * 20 feb. 2013 - 27 dgn. na terugplaatsing 1ste echo
Clearblue telt inderdaad de weken vanaf de mogelijke bevruchting, maar je krijgt er twee weken bij cadeau. Ik moet zelfs 3 weken wachten op de eerste echo. Kun je het een beetje bevatten dat je nu zwanger bent
@nala neeee, natuurlijk niet!!! eerst zien dan geloven (echo). eerder teleurgesteld geweest omdat het niet goed zat ! ja, ik heb 2 x bbz gehad, en zal vaker echo's en controles gaan krijgen. ik heb 12 % kans op nog een bbz, ik zit hierdoor bij een verloskundige die mij extra in de gaten zal gaan houden... dus vandaar een vroege echo, jij moet 3 weken wachten maar dan moet ik ook weer!!! ______________________________________________ 2009 - BBZ - 11 weken - Rechter-eileider. 2010 - BBZ - 9 weken - Rechter-eileider verwijderd. 2012 - 1ste IVF-behandeling (start 27 dec.2012). * 21 jan. 2013 - Punctie. * 24 jan. 2013 - Terugplaatsing. * 29 jan. 2013 - Controle ivm risico overstimulatie. * 31 jan. 2013 - 7 dgn. na terugplaatsingnegatiefgetest metclear blue digitaal. * 4 febr. 2013 - Licht/Roze vaginaal bloedverlies * 5 febr. 2013 - 12 dgn. na terugplaatsingpositiefgetest met clear blue digitaal Zwanger 1-2 * 6 febr. 2013- bloedafname, belafspraak (zwangerschapstest). * 20 feb. 2013 - 27 dgn. na terugplaatsing1ste echo
@BlackBarbie, ja sorry ik zag het in je handtekening, ik kan me voorstellen dan het dan extra moeilijk is voor je. Gelukkig houden ze je goed in de gaten en krijg je extra controles. Hebben ze tot nu toe niet kunnen vinden waardoor je al twee keer een BBZ hebt gehad? Ik duim voor je! x
@Allemaal - ik heb vanmorgen om 10.00 uur bloed laten afnemen... ik ben terug gebeld en heb doorgekregen dat het iets aan de lage kant is (het zwangerschapshormoon). ik moet daarom vrijdag weer opnieuw bloed laten afnemen, het kan zijn dat de embryo zich iets later is gaan innestelen... werd er gezegd.. vrijdag gaan ze kijken of het zwangerschaps hormoon daalt of juist stijgt... als het daalt, dan wordt dit een mislukte zwangerschap !!! ______________________________________________ 2009 - BBZ - 11 weken - Rechter-eileider. 2010 - BBZ - 9 weken - Rechter-eileider verwijderd. 2012 - 1ste IVF-behandeling (start 27 dec.2012). * 21 jan. 2013 - Punctie. * 24 jan. 2013 - Terugplaatsing. * 29 jan. 2013 - Controle ivm risico overstimulatie. * 31 jan. 2013 - 7 dgn. na terugplaatsing negatief getest met clear blue digitaal. * 4 febr. 2013 - Licht/Roze vaginaal bloedverlies. * 5 febr. 2013 - 12 dgn. na terugplaatsing positief getest met clear blue digitaal Zwanger 1-2 * 6 febr. 2013- bloedafname, belafspraak (zwangerschapstest) iets aan de lage kant!!! * 8 febr. 2013 - Opnieuw bloedafname, bel afspraak!!!
BlackBarbie, ik duim voor je dat het hcg stijgt, en je een goede zwangerschap tegemoed gaat. Veel sterkte met wachten. En een dikke knuffel
@Allemaal - Dames... HELP!!! ik heb nou ineens bruine afscheiding??? (beetje slijmerig) dit krijg ik meestal als ik mijn menstruatie komt. krijg ik nu een Miskraam!!!! iemand hier bekend mee??? Blackbarbie - 25 jaar - 1ste poging - 1ste kindje!!! ______________________________________________ 2009 - BBZ - 11 weken - Rechter-eileider. 2010 - BBZ - 9 weken - Rechter-eileider verwijderd. 2012 - 1ste IVF-behandeling (start 27 dec.2012). * 21 jan. 2013 - Punctie. * 24 jan. 2013 - Terugplaatsing. * 29 jan. 2013 - Controle ivm risico overstimulatie. * 31 jan. 2013 - 7 dgn. na terugplaatsing negatief getest met clear blue digitaal. * 4 febr. 2013 - Licht/Roze vaginaal bloedverlies. * 5 febr. 2013 - 12 dgn. na terugplaatsing positief getest met clear blue digitaal Zwanger 1-2 * 6 febr. 2013- bloedafname, belafspraak (zwangerschapstest) iets aan de lage kant!!! 36.1 mIU/ml. * 6 febr. 2013 - Bruine afscheiding (beetje slijmerig) * 8 febr. 2013 - Opnieuw bloedafname, bel afspraak!!!
@blackbarbie het ken oud bloed zijn! ik hoop het niet meis, ken je niet iemand in t ziekenhuis? of de ha daarvoor bellen?
@blackbarbie, het zou idd oud bloed kunnen zijn, heb je een noodnummer gekregen wat je zou kunnen bellen? Ik heb er nog geen ervaring mee gehad. Sterkte, ik hoop het niet voor jullie
@Blackbarbie heb ik ook geen ervaring mee, ik zou morgen even bellen. Hopelijk is het inderdaad oud bloed en stijgt je HCG de komende dagen! x
@Allemaal- bedankt voor jullie reacties, ik heb gebeld en zou gwn moeten wachten tot vrijdag ze kunnen niks voor me doen... het kan indd oud bloed zijn en van de innesteling afkomen... maar het kan ook over een paar dgn overgaan in ROOD bloed!!! de menstruatie in mijn geval dan een miskraam!!! Blackbarbie - 25 jaar - 1ste poging - 1ste kindje!!! ______________________________________________ 2009 - BBZ - 11 weken - Rechter-eileider. 2010 - BBZ - 9 weken - Rechter-eileider verwijderd. 2012 - 1ste IVF-behandeling (start 27 dec.2012). * 21 jan. 2013 - Punctie. * 24 jan. 2013 - Terugplaatsing. * 29 jan. 2013 - Controle ivm risico overstimulatie. * 31 jan. 2013 - 7 dgn. na terugplaatsing negatief getest met clear blue digitaal. * 4 febr. 2013 - Licht/Roze vaginaal bloedverlies. * 5 febr. 2013 - 12 dgn. na terugplaatsing positief getest met clear blue digitaal Zwanger 1-2 * 6 febr. 2013- bloedafname, belafspraak (zwangerschapstest) iets aan de lage kant!!! 36.1 mIU/ml. * 6 febr. 2013 - Bruine afscheiding (beetje slijmerig) * 8 febr. 2013 - Opnieuw bloedafname, bel afspraak!!!
Blackbarbie jakkes meid wat een onzekerheid. Probeer rustig en enigzins positief te blijven, hoe moeilijk het ook is! Duim voor je! Nala hoe gaat het? Vmiss alles ok weer na de punctie? X
@blackbarbie, jakkie bah wat een onzekerheid, probeer rustig en positief te blijven hoe moeilijk dit ook is. Zal voor jullie duimen