Hier afwachten tot vrijdag tp! Twijfel om 1 of 2 te tp-en! Blbarbie ik had by myn eerste zwangersch ook bruinverlies en was niets ad hand! Bruin is meestal niet ernstig rood soms wel. Maar als ik me niet vergis had je eerder deze week of vorige week toch rozeverlies gehad? Dat zou een verklaring knn zijn !
@Vmiss- wrm? twijfel je meis??? ga lekker voor 2 = meer kans !!! en natuurlijk kans op een meerling bedankt voor je gerust stelling. en een verklaring voor wat bedoel je ??? en ja 2 dgn. terug had ik indd roze afscheiding... @Knorretje- bedankt meit !!! hoe zit het met jou eigenlijk gaat alles goed, voel je je goed? je hebt eigenlijk maar net de TP gehad 6 dgn. terug he... nog ff dan mag jij ook testen @Nala- gaat bij jou alles goed meit??? heb jij nergens last van enz? @Angelaa- jaaahh, moeten pfff dat is nogal wat he !!! @Angellicus- Bedankt meit!!! Blackbarbie - 25 jaar - 1ste poging - 1ste kindje!!! ______________________________________________ 2009 - BBZ - 11 weken - Rechter-eileider. 2010 - BBZ - 9 weken - Rechter-eileider verwijderd. 2012 - 1ste IVF-behandeling (start 27 dec.2012). * 21 jan. 2013 - Punctie. * 24 jan. 2013 - Terugplaatsing. * 29 jan. 2013 - Controle ivm risico overstimulatie. * 31 jan. 2013 - 7 dgn. na terugplaatsing negatief getest met clear blue digitaal. * 4 febr. 2013 - Licht/Roze vaginaal bloedverlies. * 5 febr. 2013 - 12 dgn. na terugplaatsing positief getest met clear blue digitaal Zwanger 1-2 * 6 febr. 2013- bloedafname, belafspraak (zwangerschapstest) iets aan de lage kant!!! 36.1 mIU/ml. * 6 febr. 2013 - Bruine afscheiding (beetje slijmerig) * 8 febr. 2013 - Opnieuw bloedafname, bel afspraak!!!
Blackbarbie ik bedoel dat je ervoor rozeverlies had (wss vd innesteling) wordt na een paardagen bruinverlies dus is niet verwonderlijk dat je bruinverlies hebt gehad.
Vmiss al keuze kunnen maken? Moeilijk he.. 1 heeft meer kans om goed te blijven zitten en goed te groeien. En met 2 heb je meer kans op 1 maar wel meer kans op complicaties.. moeilijk moeilijk. Succes morgen! Hier alles goed. Nu 6 weken zwanger! Misselijk en moe dus gaat prima. Vind het nog zo spannend! 25 februari de echo. Blackbarbie hoe gaat het? En nala hoe voel je je?
Wat leuk alice, zwanger zijn, hoop dat ik en iedereen hier snel by je op die roze wolk mogen zitten! Ik belde daarnet nr ht labo om het uur te vragen voor morgen en ff te informeren nr de embryo s (deling), en ik zei ik wil er toch 2 tp-en! Toen nam ze mijn dossier en zei embryos zijn goed maar (nog) niet perfect, in dit geval plaatsen ze er 2 terug anders 1. Ze zei dit omdat ik nogal snel zwanger raak. By alle tp-s tot nog toe een vmk gehad en 1 baby van inmiddels 1 jaar. Dus duimen voor morgen!!!
Hi meiden, Met mij gaat het goed. Morgen ben ik 5 weken zwanger. Gelukkig niet misselijk, wel heel moe. Voel nog steeds af en toe krampjesin m'n buik en steken in m'n zij en m'n borsten worden wat gevoeliger. Ook ik heb 25 februari de eerste echo, spannend hè Aliceee. BlackBarbie ik heb het van meer gehoord hoor, beetje bruinverlies, hoeft niks te betekenen.
Goede avond dames, Ik heb een rotdag achter de rug... mijn afscheiding werd steeds erger.. toch maar naar het ZH gebeld, omdat er wat rood bloed bij zat, ik had geen pijnklachten niks!!! maar moest toch komen....er werd een zwangerschapstest afgenomen via mijn urine deze was twijfel-achtig... mijn HCG werd weer geprikt (spoed). hijs gedaalt naar 25 mIU/ml... dit betekend voor mij een mislukte zwangerschap... helaas een miskraam... ik verlies nu nog steeds bruin/rood bloed met stolsels.. ik moet stoppen met de vaginale bolletjes (progestan). En moet aanstaande woensdag omdat de IVF-poging mislukt is voor een afspraak voor een evaluatiegesprek met de arts. Tijdens dit gesprek wordt ik voorbereidt voor de behandeling met de ingevroren embryos. Het evaluatiegesprek wordt dan gelijk mijn startgesprek. Ik mag dus ook op ROOD!!!! Blackbarbie - 25 jaar - 1ste IVF-poging Mislukt - Miskraam. ______________________________________________ 2009 - BBZ - 11 weken - Rechter-eileider. 2010 - BBZ - 9 weken - Rechter-eileider verwijderd. 2012 - 1ste IVF-behandeling (start 27 dec.2012). * 21 jan. 2013 - Punctie. * 24 jan. 2013 - Terugplaatsing. * 29 jan. 2013 - Controle ivm risico overstimulatie. * 31 jan. 2013 - 7 dgn. na terugplaatsing negatief getest met clear blue digitaal. * 4 febr. 2013 - Licht/Roze vaginaal bloedverlies. * 5 febr. 2013 - 12 dgn. na terugplaatsing positief getest met clear blue digitaal Zwanger 1-2 * 6 febr. 2013- bloedafname, belafspraak (zwangerschapstest) iets aan de lage kant!!! 36.1 mIU/ml. * 6 febr. 2013 - Bruine afscheiding (beetje slijmerig) * 7 febr. 2013 - Bruin/rood bloedverlies SPOED HCG 25 mIU/ml. (miskraam).
@Allemaal bedankt voor jullie reacties... a.s woensdag moet ik voor een evaluatiegesprek / startgesprek ter voorbereiding voor de behandeling met de ingevroren embryos. @Vmiss ja dat staat ook in mijn handtekening, dit was indd mijn 1ste Poging met IVF. Ik sta dus op ROOD!!!! Blackbarbie - 25 jaar - 1ste IVF-poging Mislukt - Miskraam. ______________________________________________ 2009 - BBZ - 11 weken - Rechter-eileider. 2010 - BBZ - 9 weken - Rechter-eileider verwijderd. 2012 - 1ste IVF-behandeling (start 27 dec.2012). * 21 jan. 2013 - Punctie. * 24 jan. 2013 - Terugplaatsing. * 29 jan. 2013 - Controle ivm risico overstimulatie. * 31 jan. 2013 - 7 dgn. na terugplaatsing negatief getest met clear blue digitaal. * 4 febr. 2013 - Licht/Roze vaginaal bloedverlies. * 5 febr. 2013 - 12 dgn. na terugplaatsing positief getest met clear blue digitaal Zwanger 1-2 * 6 febr. 2013- bloedafname, belafspraak (zwangerschapstest) iets aan de lage kant!!! 36.1 mIU/ml. * 6 febr. 2013 - Bruine afscheiding (beetje slijmerig) * 7 febr. 2013 - Bruin/rood bloedverlies SPOED HCG 25 mIU/ml (Miskraam). *13 febr.2013 -Evaluatiegesprek,Startgesprek,Voorbereiden voor de behandeling met de ingevroren embryos
Blackbarbie hopelijk kan je snel starten met je cryos. Hier tp gehad van 2 emmiekes hopelijk blijft er tenminste eentje zitten. De arts zei dat ze v goede kwaliteit waren 1 12-cellig 1 morula. De rest werd niet ingevroren omdat ze niet voldoende gedeeld hadden. Dus het is alles of niks. Duimen maar! Bn is 18 februari.