Blackbarbie: wat verschrikkelijk, heel veel sterkte de komende tijd... Vmiss: spannend! Hier begin ik intussen toch behoorlijk last te krijgen van de dcpt.. Ik ben moe, prikkelbaar en heb veel hoofdpijn.. Gelukkig komt maandag de gonal f erbij, dus dan komt alles mooi weer in evenwicht Vandaag hebben we eigenlijk een spelletjesdag bij mijn familie, maar ik twijfel of ik wel moet gaan,want ik weet niet of ik het wel trek.. Mijn zusjes weten niet dat ik bezig ben met Icsi, dus dat is wel lastig..
Nana vervelend dat je zoveel hoofdpijn hebt, ik had dat juist niet tijdens het gebruik van dcpt. Misschien is het juist wel een fijne afleiding die spelletjesdag, het klinkt in ieder geval wel gezellig. Maar je moet goed naar je lichaam luisteren en je rust nemen als je die nodig hebt hoor. Voor jullie allemaal een fijn weekend!
@Angellicus, ik lees net even wat berichten terug, en nu kom ik erachter dat we op de zelfde dag de tp hebben gehad. Alleen jij mag 14 feb al testen terwijl ik pas een dag later mag testen. Raar hoor. Tot wanneer blijf jij aan de utrogestan . Ik moet daar mee door gaan tot aan de testdatum. Ik vind het wel lang duren hoor, tot we mogen testen . Ik ben zoooo nieuwschierig.
Angelicus hoe de arts mij uitlegde is een morula tussen 16 en 32 cellig. Wat hebben ze by jou ge-tp? En by jou knorretje?
@knorretje tegen mij zeiden ze 14 dagen na terugplaatsing mag je een test doen.Maar het duurt idd lang, de tijd kruipt voorbij het is zo spannend . Vandaag is mijn laatste dag, ik moest 10 dagen utrogestan gebruiken, ze hadden net het beleid veranderd in welk ziekenhuis zijn jullie onder behandeling? @vmiss ze heeben bij mij een 8 cellige teruggeplaatst, hoeveel dagen moet jij utrgestan gebruiken en wanneer mag je testen?
Ik weet niet hoeveel cellig het embryo was, maar het was wel een mooie werd er gezegd. Ik ben onder behandeling in het UMCG dat is in groningen. Ik heb intussen wel door dat ze in elk ziekenhuis een ander beleid hebben.
@knorretje dat had ik idd ook al door van de verschillende beleiden, wij zijn bij mck in leiderdorp. Het is allemaal super spannend aan het worden, in het begin voelde ik van alles en dat begint nu steeds minder worden aan de ene kant wel lekker maar aan de andere kant denk je zal dat wel goed zijn. Kon ik maar slapen en wakker worden op de 14e =)
@Angellicus, zou dat maar kunnen. Ben je gelijk ook lekker uitgerust. Maar ja....we zullen het gewoon moeten afwachten.
Ik zit midden in een behandeling ICSI. Afgelopen donderdag een TP gehad, het was een embryo met een matig 6je zei de arts. Mijn positieve hoop was toen ineens een stuk minder. De TP zelf was volledig pijnloos. Momenteel ben ik snel moe, snel geirriteerd. En wil veel afleiding zoeken. Van donderdag op vrijdag slecht geslapen, steeds maar piekeren; zal ik nu zwanger worden of niet. Ik hoop dat het snel donderdag 21 februari dan horen mijn man en ik of het genesteld is. _____________ 1e beh. ICSI
Hoi Marieq, wat vervelend dat je arts aangaf dat het een matige embryo was, dan kunnen ze beter niets zeggen. Probeer toch goede hoop te hebben hoor, je weet het immers pas aan het einde van de twee wachtweken. En die duren voor je gevoel helaas erg lang. Probeer inderdaad afleiding te zoeken, ga leuke dingen doen en probeer positief te blijven! Succes met wachten, ik zal voor je duimen.
Bedankt voor je lieve berichtje Nala78. Ja mijn man en ik hadden ook zoiets ja; van als je niets beters te zeggen hebt kun je beter niets zeggen. Maarja. Hij zei ook her en der wel wat betere dingen maar die negatieve geluiden blijven op de een of andere manier toch beter hangen. Ik hoop inderdaad dat die weken snel voorbij zijn. Ik zal je op de hoogte houden! Liefs x
Marieq raar soms hoe ze het aanpakken! Trek het je niet aan er zijn genoeg beebjes geboren die als 6-cellige werden ge-tp! Dus ik duim meid!! Wij lopen trouwens gelijk op, tp vrijdag Hier een vraagje, ik ben erg verkouden en heb hoest nu durf ik niets te nemen van neusspray of hoestsiroop? Wat denken jullie zou dit kwaad kunnen (tp vrijdag).
Mjah, zelf denk ik dat het niet zoveel kwaad kan.. Zolang zal dat spul toch niet in je lijf zitten? Ik zou voor de zekerheid gewoon de kliniek even bellen Vanmorgen ben ik eindelijk begonnen met de Gonal F, dus nu gaan we naar de punctie toe werken Ik ben ook wel blij dat ik nu niet meer alleen aan de dcpt zit, want afgelopen weekend was verschrikkelijk! Tijdens de spelletjesdag bijna in tranen uitgebarsten tijdens een potje risk en gister gigantische hoofdpijn, opvliegers en huilbuien gehad..
Lieve VMiss, Ow, dan lopen wij inderdaad gelijk op ja! Spannend. Ik denk ook niet dat het kwaad kan om hoestdrank te nemen, maar ik zal als ik jou was toch even bellen met de verpleegkundige. En anders ook bij de apotheek of drogist navragen waar je het wil gaan kopen. Hopelijk ben je snel van die vervelende verkoudheid af. Het is toch wat, bijna iedereen is ziek of onderweg. Ik mag donderdag de 21e terug voor een zwangerschapstest...jij dan vrijdag de 22e? Ik heb tegen mijn ouders en schoonouders gezegd dat we vrijdag de 22e terug moeten, als het dan genesteld is en ik dus eindelijk zwanger zou zijn (I HOPE SO) dan kunnen we het donderdag nog als verrassing vertellen! Ik wil dan nadat we uit het ziekenhuis komen meteen naar Prenatal om iets leuks te kopen...ow wat erg hé? Ik wordt gek als ik zwanger ben denk ik hahaha. Maar goed, dat zal iedereen hier wel hebben. Liefs en we houden elkaar op de hoogte! xxx
Hey Nana86, Ow wat vervelend, en die toelopende huislbuien ken ik ook. Tijdens een potje Risk...och germ! xxx-jes. Ik heb dat nu ook met bijna alles al. Zo hebben wij het hondje van mijn schoonouders te logeren en daar had ik van de week op gemopperd omdat ie mij liet schrikken omdat hij ineens keihard ging blaffen. En ik zat middenin een film. Dus ikke mopperen en mijn man vond dat zielig. Dus toen kon ik wel bijna janken omdat ik het daarna ook zielig vond. Het is toch wat! GonalF ken ik niet? Wat is dat dan precies? En dcpt is die spuit in penvorm toch? Die vond ik rot om te zetten want als je die indrukt dan draait dat bovenste stukje...maar goed. De laatste keer dat ik die moest zetten kwam er een dikke donkerrode druppel bloed mee uit, mijn man zei "je zal wel vol zitten voort!" hahaha. Ik hoop voor je dat de hoofdpijn, de opvliegers en de huilbuien snel minder worden! Hou je taai! Liefs x Marieq
@marieq: haha, herkenbaar! Die gonal f zijn die pennen waarbij je de eenheden moet instellen.. We kwamen trouwens achter iets heel vreemds, we hebben maar 900 eenheden gonal f gekregen elke pen is maar tot 300 gevuld, dus morgen maar snel het ziekenhuis bellen, want dat kan niet kloppen... Zouden ze wel makkelijk nog een nieuwe pen kunnen bestellen? Hiermee redden we het nooit tot de punctie.. Pfff, ik schiet helemaal in de stress nu
@knorretje hoe voel jij je? Ik begin nu wel de spanning in mijn lijf te voelen, probeer me groot te houden en positief te blijven denken maar vandaag heb het ff moeilijk. Voel me buik ook goed of ik ongi moet worden, je heb geen vertrouwen in je lijf. Weet niet hoe ik moet ereageren bij elk dingentje die ik voel en die ik niet meer voel om gek van te worden
@knorretje hoe voel jij je? Ik begin nu wel de spanning in mijn lijf te voelen, probeer me groot te houden en positief te blijven denken maar vandaag heb het ff moeilijk. Voel me buik ook goed of ik ongi moet worden, je heb geen vertrouwen in je lijf. Weet niet hoe ik moet ereageren bij elk dingentje die ik voel en die ik niet meer voel om gek van te worden