@Angellicus, dat heb ik ook hoor. Gister een beetje een ongi gevoel en nu niet meer. Ik weet niet wat ik er mee moet. Gister dacht ik echt dat ik ongi zou worden, maar dat voelt nu weer heel anders. Ik begin nu weer een sprankje hoop te krijgen. Bij mij nog geen spoortje roze of rood te ontdekken tot nu toe. Morgen maar even een testje kopen. Die heb ik nog niet eens in huis. Mischien maar goed ook trouwens. Dan kom ik ook niet in de verleiding om veel te vroeg te testen.
He dames wat spannend allemaal! Blackbarbie hoe gaat het? Vind het zo sneu meid.. alweer naar zh geweest? En hoe nu verder? Nala hoe voel jij je? En vmiss hoe gaat ie? Xx
Nana ben je er intussen uit met die eenheden? Marieq spannend! Wij hebben 18 feb bn! Op welke dag heb je tp gehad? Mss heeft dat er iets mee te maken! Angelicus en Knorretje spannend! Nog een paar daagjes! Ik duim zo hard ik kan! Ik zou me niet knn inhouden om te testen hoor Blackbarbie hoe gaat t? Hier nog steeds hondsziek! Heb toch maar een paracetamol genomen maar doet niet zoooo veel als je keelpijn en snotneus hebt pfff Heb een zeurende buikpijn! Hoop dat dit n goed teken is. Ben een beetje bang want gister zag ik een mieniepienie iets roze by het vegen. Je moest goed kijken want was heeeeel vaag. Dus hoop dat dit niet verkeerd afloopt!
Meiden ik duim me rot voor jullie, hoop zo dat jullie straks allemaal een positieve test in handen hebben en we met z'n allen kunnen kletsen over alle zwangerschaps 'kwaaltjes' Met mij gaat het goed, ik kan niet wachten tot de 25e voor de eerste echo. Kan me nog steeds niet voorstellen dat ik nu echt zwanger ben, maar voel me zo gelukkig! Dat gevoel komt vast meer na de echo en als m'n buik gaat groeien.
Nala geloof het maar! En geniet v die roze wolk! Zou maar al te graag je komen gezelschap houden daar :-D
Vandaag toch weer een raar gevoel in mijn buik. En de afscheiding van de bolletjes is ook niet meer echt wit. De moed zakt me nu in de schoenen. Ik heb echt het gevoel dat het mis gaat.
@knorretje, ik weet precies hoe je je voelt, gisteravond hield ik het ook niet meer en toch een test gedaan en hij was positief ik had niet eens tijd om de dop op de test te doen en het verscheen al in beeld. wat een opluchting was dat. Ik heb dezelfde klachten als jij. heel raar gevoel in me buik af en toe steekjes en zelfs aan de diarree, net nog gebeld met de verpleegkundige van het mck , ze denkt bij mij aan een buikgriep. mischien moet je ook even bellen ik was daarna wel gerustgesteld. Als ik wil mag ik morgen nog een test doen maar ik mocht die van gister als echt beschouwen . we zijn weer een stapje verder nu op naar 4 maart voor de echo. Blijft evengoed nog spannend.
Net je bericht gelezen Angellicus. Gefeliciteerd. Ik kon het toen ook niet laten om te testen en bij de test van het kv een lichte tweede streep. POSITIEF. Morgen maar met ochtendurine testen. Ben zo blij, maar wat je zegt: het blijft spannend.
Knorretje en Angellicus, ik ga jullie hierbij feliciteren hoor! Een streep is een streep en ik heb op dezelfde wachtdag als jullie getest! En ja ook ik heb de volgende keer nog een test gedaan omdat ik het niet kon geloven Ik ben zo blij voor jullie!
@VMiss, ik heb de TP op 7-2-2013 gehad. Kan niet wachten tot de eerste test... Knorretje en Angellicus ik ga jullie ook feliciteren want inderdaad streep is streep! Wouw wat gaaf zeg!!! Ben super blij voor jullie! Ik ga de 19e een test doen, die heb ik nog eentje liggen... En donderdag de 21e moeten we terug naar het ZH.
Yeah wat goed, idd een streep is streep gefeliciteerd. Ik kan het nog steeds niet beseffen en ga zeker nog een test doen hihihi
Ik heb twee dagen na elkaar met kruidvat getest en een week later nog een keer met Clearblue digitale test. Morgen heb ik een afspraak met een mevrouw van m.oeders voor m.oeders en zij doet ook nog een test.
Knorretje en angelicus PROFICIAT!!!!!!! Waaw wat een geweldig nieuws! Ben zo blij voor jullie )) Hier af en toe buikpijn en af en toe een stipje heel licht roze slijm. Ben zo bang...
Het schijnt dus dat ze dat wel vaker doen.. Ik krijg heel erg het gevoel dat ze op die manier proberen te voorkomen dat je meer gaat spuiten.. Maar we krijgen dus na de echo een nieuwe voorraad.. @ angellicus en knorretje: wat geweldig nieuws! Gefeliciteerd Ik vind het echt ongelooflijk hoeveel mensen in dit topic al een positieve test in handen hebben gehad! @vmiss: oef, doodeng is het als dat gebeurd.. Ik wou dat ik iets geruststellendst kon zeggen, maar ik weet hoe beangstigend het is. Ik hoop dat het snel ophoud en dat het allemaal goed komt! Ik duim voor je *knuffel*
Ik begin 'm een beetje te knijpen.. Eigenlijk heb ik vanaf het begin al een slecht gevoel over deze ICSI-poging.. echt een reden hiervoor heb ik niet, maar er zijn een paar kleine dingen waardoor ik het gevoel heb dat het gewoon niet gaat lukken. Nu is het zo dat ik vanmorgen ineens licht bloedverlies heb.. Afgelopen maandag ben ik begonnen met de Gonal F en vorige week ben ik gewoon ongesteld geworden, dus dit zou helemaal niet moeten gebeuren.. Vanmorgen dus de kliniek gebeld en die zeiden dus ook dat dit niet zou moeten en dat ik het maar in de gaten moet houden. Ik begin nu heel sterk het gevoel te krijgen dat alles voor niets is geweest en dat deze poging afgebroken gaat worden..
@knorretje, heb je vanochtend nog een test gedaan met ochtendurine?? Ik heb er vandaag nog 1 gedaan en hij was weer positief, ik kon het niet laten =), vandaag ook doorgegeven aan mck. 4 maart krijgen we de echo blijft evengoed nog wel spannend. @vmiss, weet precies hoe onzeker/bang je je voelt maar het hoeft niks te zeggen, het kan ook van de innesteling komen. 18 februari mag je toch een test doen? @nala vanaf wanneer mag je moeder voor moeders bellen? @marieq, spannend de 19e ik heb eerder de test gedaan, wij hielden het niet meer van de spanning hihi.
@angellicus ik heb me voor MvM vorige week met 5 weken zwangerschap aangemeld via de website en toen werd ik gebeld door de informatrice en vandaag is ze geweest. Je kunt vanaf 6 weken meedoen tot 16 weken. Ze gaf aan heel blij te zijn dat ik me al zo snel had aangemeld want daardoor kan ik 10 weken meedoen.