Wie start ook in januari 2013 met ivf/icsi?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door numatje, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve VMiss en Knorretje wat een ellende voor jullie, heel verdrietig! VMiss heel veel sterkte meid, om dit te verwerken en Knorretje ik hoop dat het loos alarm is voor jou! Hou je ons op de hoogte. Dikke knuffel voor jullie beiden.

2. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik verlies ook stolsels. Ik las op internet dat dit bij een miskraam ook zo is. Ik ga vanmiddag nog met de vp bellen of ik nog op controle moet komen. Maar ik weet nu bijna zeker dat het voorbij is.

3. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    heeyy meiden,

ohh Knorretje en Vmiss, balen zeg meiden:(.
    Knuffel voor allebei!

knorretje, laat je het idd nog weten meis?

4. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb nog met de verpleegkundige gebeld, en het is idd een miskraam. Ik moet vrijdag nog op controle komen.

5. Aliceee

Aliceee Lid

22 jan 2013
    73
    0
    0
    Verzorgende in een verpleeghuis
    Friesland
    Vmiss en knorretje wat erg.. het spijt me zo voor jullie. Veel sterkte meiden. Dikke knuffel. Xxx

6. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Knorretje *hug*

Bedankt meiden! Gelukkig kan ik goed relativeren! Ik heb 2 gezonde kinderen. Volgende keer beter!!!

7. angellicus

2 feb 2013
    65
    6
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Vmiss en knorretje wat ongeloofelijk rot om dit te lezen veel sterkte

8. Marieq

Marieq Lid

9 feb 2013
    21
    0
    0
    Pff wat een verdriet VMiss en Knorretje! Jeetje schrik ervan.

---ik heb nog steeds geen bloedverlies en moet donderdagmiddag terug. Vandaag wel de VK gebeld want had vanmorgen even lichte tekenen van blaasontsteking (waar ik toch al heel gevoelig voor ben) maar inmiddels heb ik er al geen last meer van gelukkig. Tevens zei de VK dat ze met ons meeduimen, en ze zei ook dat het echt donderdag getest kan worden en ze raade me af om nu niet meer te testen. Want het kan zijn dat ik nog maar heel weinig HCG hormonen heb. Dus ik luister maar braaf naar de VK. Ontzettend spannend nu die laatste dagen. En al helemaal nu ik ook lees dat er na de innesteling nog zoveel mis kan gaan...jeetje zeg, wat oneerlijk---

Meiden hou jullie taai hé! KOP OP!
    Een dikke knuffel xxx

9. Marieq

Marieq Lid

9 feb 2013
    21
    0
    0
    @Angellicus, hoe is het nu met jou?

10. angellicus

2 feb 2013
    65
    6
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @marieq vind het nu wel spannend na wat er met die andere meiden is gebeurd. Voel me buik best wel, bang dat je elk moment ongesteld kan worden. Het lijkt zoveel op ongi klachten, je lijf kan je zo voor de gek houden. Ik had hier toch wel wat meer begeleiding in gewild, het is voor mij de eerste keer. Je weet niet hoe je je moet voelen, wat wel en wat niet goed is. Wat je allemaal kan verwachten. Ik dacht dat de 14 dagen na de tp het ergst waren maar dit is toch ook wel heel spannend. 4 maart heb ik de echo vingers gekruist

Jij mag donderdag weer een test doen?

11. Marieq

Marieq Lid

9 feb 2013
    21
    0
    0
    @angellicus Ik mag morgen terug naar het ZH, om half 3 pas! Had het liever meteen in de ochtend gewild...nee ze laten me nog mooi lang wachten ook zeg! Verschrikkelijk.
    Vanmorgen had ik alweer schrik om te "kijken" bij het afvegen, maar gelukkig geen bloed te bekennen.

Kan me voorstellen dat het voor jou zo ook nog steeds spannend is. En als je die verhalen van die andere meiden leest ja dan denk je toch ook er kan nog vanalles mis gaan. Maar probeer ook lekker te genieten meid! Je bent immers ZWANGER!!! Joehoe! ;)

Ik blijf voor je duimen, voor iedereen hierop dit forum.
    Morgenmiddag zal ik jullie laten weten hoe het bij ons was in het ZH... spannend!!!

12. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden,
    Het is heel dubbel allemaal, geluk en verdriet liggen zo dicht bij elkaar. Ook ik ben bang om een miskraam te krijgen, dat hebben we denk ik allemaal, zeker als we hier lezen dat het ook gebeurt. Maar laten we niet vergeten dat het ook heel vaak goed gaat! We gaan door veel spannende fases, van wachtweken naar de eerste echo en dan naar de 12 weken en 20 weken....
    Ik zal ook blij zijn als ik maandag een kloppend hartje zie hoor.
    Voor jullie allemaal een dikke knuffel en laten we voor elkaar blijven duimen.
    -x-

13. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Marieq, veel succes morgen;)

Alle dames, ik zal nog wel met jullie meelezen maar mischien niet zo vaak reageren.
    Ik zal jullie nog wel op de hoogte houden over hoe het vrijdag bij de controle is gegaan.
    Ik zal deze gebeurtenis een plekje moeten geven en ik heb nog 6 emmy's in de vriezer en mischien zit daar ons wondertje wel.

En de dames in de vroege zwangerschapsweken, probeer wel te genieten. Bij mij ging het niet goed, maar de meeste zwangerschappen gaan wel goed.

14. angellicus

2 feb 2013
    65
    6
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @marieq heel veel succes morgen!!!

@knorretje hopelijk kom je snel terug op het forum met positieve berichten =)

15. Marieq

Marieq Lid

9 feb 2013
    21
    0
    0
    Dames,

Slecht nieuws... ongesteld geworden :(
    Gisteren heel licht rozig af en toe, soms ook helemaal niets. En vanmorgen toen ik uit bed kwam ook helemaal niets, nog geen beetje. Dus urine in potje gedaan voor vanmiddag.
    Sta ik beneden boterhammen te smeren, voel ik ineens flinke steken die ik herken van menstruatie pijn, dus ik een beetje bangig naar de WC gegaan...en jahoor...bloed bloed en nog eens bloed. Weg embryo, weg wondertje, weg grote wens.
    Vanmiddag om half 3 naar het ZH dan nog, even praten. Hoe kan het toch mis zijn gegaan... En dan daarna het slechte nieuws vertellen aan mijn ouders en schoonouders en aan mijn zus en schoonzus en aan mijn beste vriendin (die net 8 weken zwanger is van de tweede...).
    Heb me een momentje ontroostbaar gevoeld. Mijn emoties wisselen, want ik kan er ook heel kwaad om worden. Waarom is het nu niet gelukt?! :( Maar goed, mijn man en ik zijn samen heel sterk en we hebben al een hoop meer ellende meegemaakt dus hier komen we ook wel bovenop. Gelukkig heb ik hem, het is mijn allesje en met of zonder kind in de toekomst met hem ben ik gelukkig.

16. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Marieq wat jammer om te horen meid! Pfff het is zo oneerlyk he. Jouw tijd komt nog wel! En de mijne ook hoop ik.
    Gisteren bn gehad en hcg was idd gedaald! Je weet het wel maar als je het dan hoort is het toch wel anders! Pfff weer helemaal opnieuw beginnen want we hebben geen cryo s. Tja het is nt anders!

Nala succes met jullie echo! Alles zal wel ok zijn daar moet je vanuit gaan! :)

17. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marieq, VMiss en Knorretje dikke knuffel voor jullie meiden!
    Hopelijk is volgende maand een positieve maand voor jullie.

18. Aliceee

Aliceee Lid

22 jan 2013
    73
    0
    0
    Friesland
    Meiden wat is dit balen zeg! Ik hoop dat jullie gauw weer positief nieuws zullen hebben.

Nala hoe gaat het met je? Veel kwaaltjes? Spannend he wachten tot de echo. Hoever ben je dan?
    Vandaag 8 weken hier, ook maandag echo. Ben zenuwachtig!

19. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alice, ik ben morgen 7 weken. Zeker spannend hoor de eerste echo, leuk dat we allebei maandag de afspraak hebben! Ik heb 14.30 de afspraak bij MCK en jij? Ik heb eigenlijk bijna geen last van kwaaltjes, behalve dan dat ik heel erg moe ben en wat moeilijker naar de wc kan. En ik heb al best een dikke buik, moet echt moeite doen om hem in te houden, heb jij dat ook? Zal misschien door de hormonen van de icsi komen? Hoe voel jij je verder?

20. Aliceee

Aliceee Lid

22 jan 2013
    73
    0
    0
    Friesland
    Wij om de11.15 u in umc, spannend! Verder ook vermoeid en af en toe misselijk, ook mijn buik word al zonder en harder. Wat gaat dat snel he, leuk! Wil eigenlijk al heel blij zijn maar durf het nog niet zo goed.. ben bang dat het straks niet goed blijkt te zijn.
    Hoe is dat bij jou?

Deel Deze Pagina