Wie start ook in januari 2013 met ivf/icsi?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door numatje, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alice dat heb ik ook, wil het eigenlijk aan iedereen vertellen, maar dat doen we niet. Ben er de hele dag mee bezig en stiekem op internet aan het kijken naar kamertjes etc maar tegelijk bang dat het niet goed gaat... Dubbel hè die gevoelens, hopelijk krijgen we maandag allebei een kloppend hartje te zien en dan op naar de 12 weken echo. Het gaat vaker goed dan niet goed, maar het blijft spannend!

2. Aliceee

Aliceee Lid

22 jan 2013
    73
    0
    0
    Verzorgende in een verpleeghuis
    Friesland
    Inderdaad, zo herkenbaar! Ik zal voor ons beide duimen :) succes meid!
    Xx

3. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Net de controle gehad. Er was op de echo nog wel het vruchtzakje te zien maar dit was maar heel klein. Ik moet over twee weken weer voor een echo om te zien of alles dan weg is. Ook gaan we dan bespreken hoe we het verder gaan doen. Ik heb immers nog 6 emmy's in de vriezer.
    Wat er nu nog in de baarmoeder zit moet er vanzelf wel uitkomen werd ons verteld. De arts vond het ook erg jammer dat het zo gegaan is. Nu maar kijken of het gaat lukken met de eskimo's

Nala en Alice veel succes met de echo.

4. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Knorretje, dank je wel. Ik vind het zo verdrietig voor jou, hopelijk volgende keer een mooi ijsbeertje voor jullie.

5. Aliceee

Aliceee Lid

22 jan 2013
    73
    0
    0
    Friesland
    Knorretje wat sneu voor jullie. Ik hoop dat je gauw een mooie emmy krijgt teruggeplaatst en dat je dan ook positief nieuws mag hebben. Veel sterkte de komende weken, dat zal niet leuk zijn denk ik. Wat knap dat je zo positief bent, zet m op meid! :) dikke knuffel voor jou.
    Xx

6. angellicus

2 feb 2013
    65
    6
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @aliceee en nala veel succes morgen!!! Spannend hoor

7. Aliceee

Aliceee Lid

22 jan 2013
    73
    0
    0
    Friesland
    Dankjewel angellicus! Erg spannend!

x

8. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel, ook ik vind het spannend. Ben erg misselijk sinds een paar dagen maar ook veel buikkramp dus maak me ongerust. Ben benieuwd of alles goed is, jullie horen nog van me.
    Alice jij ook succes straks!

9. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alice hoe was je echo?

Bij ons was gelukkig alles goed, er was een kloppend hartje te zien, net een klein knipperlichtje :D
    Poeh wat waren we opgelucht zeg! Woensdag de 13e weer een echo.

Liefs

10. angellicus

2 feb 2013
    65
    6
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @nala wat goed, wat een opluchting zal dat geweest zijn hihi gefeliciteerd en 13 maart weer terug komen?dat is all weer snel toch? Jij bent toch ook in leiderdorp?

11. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Angellicus, ja ik ben ook in Leiderdorp, ik krijg de 13e met ruim 9 weken nog een echo en daarna gaat de controle verder bij de verloskundige. Ik heb begrepen dat mck altijd twee controles doet, dus dat is wel fijn!

12. angellicus

2 feb 2013
    65
    6
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Nala dat is idd prettig, ik had alleen begrepen dat ze je tot 12 weken onder controle houden.

13. Aliceee

Aliceee Lid

22 jan 2013
    73
    0
    0
    Friesland
    Hallo allemaal.. Ook mijn echo was goed! Nu 8 weken en 3 dagen zwanger, uitgerekende datum 5 oktober. Het hartje klopte heel goed :) Zo blij, en zo'n opluchting!! Nala wat super fijn dat het bij jou ook goed was! Ik hoef niet meer terug te komen in het UMC, en mag nu gewoon door naar de verloskundige. Daar mogen we 25 maart heen.

xx

14. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Angellicus, dat is ook goed mogelijk hoor, ik ging er even vanuit dat ik hierna nog 1 echo bij Mck krijg, maar dat hoor ik de 13e dan verder wel.

Alice wat fijn dat jouw echo ook goed was! Jij bent een week verder, kon je al een lichaampje zien? Ik zag eerlijk gezegd alleen een vlekje met een knipperlichtje ;) Over 2 weken kunnen we waarschijnlijk wel meer zien. Ik ben 11 oktober uitgerekend.

15. Aliceee

Aliceee Lid

22 jan 2013
    73
    0
    0
    Friesland
    Ja zag wel een hoofdje en begin van armpjes en beentjes, en idd een knipperlichtje:) fijn dat je over twee weken alweer een echo hebt! Hoe voel je je?
    X

16. angellicus

2 feb 2013
    65
    6
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Alicee wat goed nieuws ben heel blij voor jullie en het geeft mij weer meer hoop :) hopelijk kom ik met dezelfde berichten volgende week

17. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alice ik ben sinds een week helaas erg misselijk, de hele dag door, hoef gelukkig niet over te geven. En ik moet dringend andere kleding kopen, want m'n buik is al dikker, waarschijnlijk door de hormonen. Dat is thuis niet zo erg, maar ik wil het op m'n werk graag nog een paar weken stil houden... Hoe voel jij je?
    En jij Angellicus?

18. angellicus

2 feb 2013
    65
    6
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik ben sinds 2 dagen misselijk het komt met vlagen gister werd ik er zelfs wakker van maar gelukkig niet met overgeven en ben erg moe s avonds om 8 acht stort ik helemaal in. Begin ook al een buikje te krijgen dat is toch al erg vroeg? Ik dacht dat je met 12 weken pas wat ging merken

19. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar die moeheid, ik ben ook doodop na een dag werken, maar ik slaap ook slecht. Jij dus ook al een dikkere buik, zal dan echt wel komen door de hormonen die we hebben gespoten. Ach we moeten er wat voor over hebben hè, om straks eindelijk een kleintje in onze armen te kunnen sluiten ;)

20. Aliceee

Aliceee Lid

22 jan 2013
    73
    0
    0
    Friesland
    Ik hoop het ook angellicus!! Zou zo mooi zijn. Hou dat positieve gevoel vast :)
    Ik ben erg moe, zo nu en dan flink misselijk, kan grotere bh's gaan kopen en mijn broeken zitten niet zo lekker hihi. Heerlijke klachten en kwaaltjes. Ben zo ontzettend opgelucht!

Ik ben benieuwd hoe het met alle andere meiden gaat!
    X

Deel Deze Pagina