Hoi hoi, vanmiddag de echo gehad en we hebben het hartje gezien yeah. Het zag er allemaal perfect uit en we hoeven niet meer terug te komen en mogen naar de verloskundige wat een opluchting hierzo.
Hoi allemaal ik heb erg druk geweest laatste tijd..ben nu pas forum komen kijken binnen 2 weken begin ik met ivf/icsi na al die miserie kan ik eindelijk beginnen alvast aangenaam kennismaking lotgenoten
Succes Numatje, ik vroeg me al af hoe het met jou ging, want volgens mij was jij dit topic gestart toch?
@Aliceee de vroedvrouw heeft het gezegd via telefoon maar de namen kan ik niet in mijn hoofd steken hehehe ik heb echt er zin in..nog nooit heb ik zo verlangen naar mijn regels als deze maand @Nala78 ja ik heb dit topic gestart maar heb laatste tijd heel druk gehad met werk enzo,mijn vriend is gestart met de winkel, maar nu besluiten wij om ervoor te gaan en proficiat met je zwangerschap Duimen voor allen dat wij binnenkort over kindjes kunnen praten ipv zwanger zijn
Vandaag controle gehad, de baarmoeder was schoon dus dat zag er goed uit. Nu moet mijn lichaam weer alles weer op orde krijgen. Ik ben de laatste week erg moe, en de arts zei dat dit heel normaal is. Mijn hormonen schommelen nu als een gek. Ik heb het schema voor de cryo-tp ook al meegekregen. De eerst volgende menstruatie mag ik daar al mee starten. Al kan het wel een tijdje duren voor mijn lichaam de cyclus weer oppakt. Maar er is weer iets om naar uit te kijken
Knorretje, fijn dat het er weer goed en rustig uitziet, op naar de volgende ronde voor jou met een mooi ijsbeertje!
succes knorretje. Ik sta nu 4e op de wachtlijst voor iui! ben benieuwd wanneer ik gebeld wordt of iets.
@Angelaa, nu maar hopen dat de tijd een beetje snel voorbij wil gaan. Het wachten duurt altijd lang vind ik,maar als je dan mag beginnen gaat de tijd een stuk sneller. Succes
@knorretje veel succes ik zal voor jullie duimen. @nala en alicee hoe voelen jullie je? gaat alles nog goed??
Hi Angellicus, Ik heb morgen de tweede echo, dus ik hoop jullie morgen een positief berichtje te kunnen sturen. Blijf het spannend vinden. Ben nog steeds erg misselijk en moe, maar je hoort me niet klagen! (Soms een beetje haha).
@knorretje, jaa dat is ook zo. jij ook succes met de volgende ronde. ik ben heel benieuwd hoe t gaat lopen allemaal. ik heb ook geen idee hoe t proces er bij mij uit gaat zien. @nala, spannend, succes morgen.
Angellicus alles gaat goed en voel me verder ook prima. Moe, af en toe misselijk dus wat dat betreft niks te klagen. Heb alleen vreselijk last van verstopte darmen, en al te horen gekregen dat ik eerst aan de medicatie hiervoor moet blijven. Balen, maar het is voor een goed doel. Hoe is het met jou? Nala hoe was de echo?