Hi meiden, Ik had vanmorgen de 2e echo en alles was goed, ons kleintje is nu 2,7 cm en hartje klopte gelukkig, ik vond het toch wel weer spannend. Volgende week heb ik de intake bij de verloskundige. Ik hoef nu niet meer bij MCK te komen, maar heb over 3 weken nog wel een telefonische afspraak met onze arts, omdat ze graag willen weten hoe het dan bij 12 weken met je gaat. Ik blijf jullie volgen hoor, ik zal misschien wat minder vaak of snel reageren, maar dat betekent uiteraard niet dat ik niet meer met jullie meeleef! -x-
He allemaal. Ook ik heb mijn tweede echo gehad en alles gaat goed! Blijk al dikke 11 weken te zijn. Dus schiet wel op! We zijn natuurlijk erg gelukkig.. maar moet ook aan jullie denken waarbij het niet is gelukt of het bijna gaat gebeuren. Ik wens jullie heel veel succes en sterkte toe! X
@ alle dames... Ik ben weer terug van weg geweest... Ik kon het ff niet meer aan en heb een moeilijke periode achter de rug gehad. Al die positieve verhalen .... kon ik ff niet hebben... klinkt heel egoistisch maar dat is het niet!!! Om te beginnen wil ik iedereen feliciteren die zwanger zijn: @Ñala-hoestie met je zwangerschap meit??? @älice- hoe ervaar jij ut??? @ãngellicus- en jij meit ??? Hoever zijn jullie nu???? @Knorretje-wat vervelend wat je hebt meegemaakt... het zelfde al wat ik in febr. Heb doorgemaakt. @Vmiss-voor jou ook ... meit sterkte ... komt goed...x Ik zelf heb vandaag om 15.30 uur een 10-cellige cryo teruggeplaatst gekregen. Nu mogen wij weer de 2 wachtweken in ...killing gwn!!! Ik mag 3 april mijn 1ste zwangerschapstest doen als de menstruatie uitblijft. Ik hoop trouwens dat jullie het mij niet kwalijk nemen!! Dat ik ff in een dip zat en nks van me heb laten horen sowryyy Blackbarbie-25 jaar-1ste IVF-poging - 1ste kindje. ______________________________________________ 2009 - BBZ - 11 weken - Rechter-eileider. 2010 - BBZ - 9 weken - Rechter-eileider verwijderd. 2012 - 1ste IVF-behandeling (start 27 dec.2012). 2013 - 7 febr. Vroege MK gehad. *18 mrt. 2013 - 10e cyclusdag - Follikelecho. *22 mrt. 2013 - 14e cyclusdag - 10-cellige cryo TP. *03 april - Zwangerschapstest.
Hi BlackBarbie, Natuurlijk nemen we jou dat niet kwalijk, gekke meid! Is toch heel logisch dat je er even geen behoefte aan had, dat snap ik echt wel! Onwijs vervelend voor je dat je in zo'n dip zat. Spannend dat je vorige week een cryo teruggeplaatst hebt gekregen, ik hoop echt zo voor je dat deze blijft plakken en je een positieve test in handen krijgt! Met mij gaat het goed, ik ben vrijdag 12 weken zwanger en krijg aanstaande woensdag de 12 weken echo. Dat vind ik ook wel spannend, hopelijk is alles goed met onze kleine spruit. Veel sterkte met de wachtweken, die zijn zo zwaar. Ik duim voor je! Dikke kus
Blackbarbie wat ontzettend spannend weer! Ik duim voor je. En erg begrijpelijk dat je er even klaar mee was, is toch logisch meid. Hoe voel je je? En hoe sta je er in? Hier alles goed, bijna 13 weken zwanger nu. Het voelt nog erg onwerkelijk maar wel genieten nu. Het is hier stil de laatste tijd. Hoe gaat het verder met iedereen?
@ Blackbarbie, veel succes met wachten....en hopelijk een mooi resultaat. Ik moet nog wachten op mijn ongi. En dan ga ik ook voor een cryo tp
@ blackbarbie wat spannend allemaal weer, ik zal voor jullie duimen Hier gaat alles goed, wel erg misselijk maar dat zie ik nu als een positief teken hihi. begin al een buikje te krijgen en mijn kleren worden te klein. Ik ben nu 11 weken en op 11 april hebben we de volgende echo wel weer spannend hoor.
Zoo goed zeg dames die zwanger zijn! Allemaal 3 maanden en verder ... egt super.. Wat is het hier stilletjes al dagen... Hoe is ut met iedereen?? Kzit vandaag op mijn 10e wachtdag.. en kan egt niet langer wachten... nog 2 dgn. Mijn ongi moet natuurlijk wel wegblijven heb wel vage buikpijn klachten sinds een paar dagen, ben eht benieuwd... Blackbarbie-25 jaar-1ste IVF-poging - 1ste kindje. _____________________________________________ 2009 - BBZ - 11 weken - Rechter-eileider. 2010 - BBZ - 9 weken - Rechter-eileider verwijderd. 2012 - 1ste IVF-behandeling (start 27 dec.2012). 2013 - 7 febr. Vroege MK gehad. *18 mrt. 2013 - 10e cyclusdag - Follikelecho. *22 mrt. 2013 - 14e cyclusdag - 10-cellige cryo TP. *03 april 2013 - 26e cyclusdag - Zwangerschapstest.
Hoi hoi, Ik heb gister de 12 wk echo gehad, alles zag er super goed uit. Hij/zij groeide volgens het boekje . Groetjes
Angellicus, wat fijn dat alles er goed uit zag bij de 12 weken echo Ik heb 27 mrt de 12 weken echo gehad en ook bij ons zag het er goed uit. Bijzonder he, om je kleintje dan zo goed te zien. Alice, hoe gaat het met jouw zwangerschap? Blackbarbie, je hebt al lang niets laten horen, je zou testen, gaat alles goed met je meid? Ik maak me zorgen dat we niets meer van jou horen. Knorretje, heb jij inmiddels een cryo tp gehad?
Fijn dat het met de zwangere dames goed gaat. Ik wacht nog steeds op mijn ongi. Doordat er bij de miskraam het vruchtzakje eerst bleef zitten, heeft mijn lichaam nog een tijdje hcg aangemaakt. Na de tweede bloeding was op de echo mijn baarmoeder schoon, maar moest het hormoon nog wel uit mijn lichaam gaan. De arts zei dat het best wel lang kon duren. Als ik wil kunnen ze de ongi wel met pillen opwekken, maar dit wil ik zelf niet. Ik wil dat mijn lichaam uit zichzelf weer alles op regel heeft. Als mijn ongi doorbreekt, laat ik het jullie zeker weten.
Hallo allemaal. Nala en angellicus fijn dat het zo goed gaat! Met mij gaat ook alles goed, alles groeit goed en heb al een mooi bol buikje. Genieten. Knorretje wat zal het voor je gevoel allemaal lang duren of niet? Gelijk heb je, dat je lichaam het zelf moet oppakken. Ik hoop voor je dat het straks gaat gebeuren! Blackbarbie ik hoop dat we snel wat van je horen... Groetjes
Weer nieuws van mij. Ik ben ongi geworden en zit alweer aan de medicijnen. Vandaag een echo gehad en het zag er goed uit. De tp is vrijdag 10 mei. Ik ben weer in de race. Duimen jullie mee ???
Hi Knorretje, Ik vroeg me al af hoe het met je ging, het is een beetje stil gevallen op dit forum. Spannend 10 mei, natuurlijk duim ik met je mee!
Spannend knorretje! Duim voor je! Wat is het hier stil inderdaad, jammer.. Nala hoe gaat het met jou?
Hi meiden, Met mij gaat alles goed, inmiddels 4 maanden zwanger en de kleine groeit goed. Hoe gaat het met de andere dames? Hebben jullie ook genoten van het mooie weer vandaag? Knorretje voor jou nu ook bijna de terugplaatsing!
Gister de tp gehad. De eerste die ontdooit is, meteen goed. Dus de rest zit nog in de vriezer. Nu maar weer wachten.....:x Maar ja, het hoort erbij. Verder gaat alles z'n gangetje wel.