@ knorretje mooi dat de eerste meteen goed ontdooit is. Spannend weer de eerste wachtdagen ik zal duimen Wij hebben zaterdag een pretecho gehad, we krijgen een jongen, ze twijfelde totaal niet hihi. 6 juni hebben we de 20 weken echo in het ziekenhuis.
Angellicus, wat leuk een jongen. Wij weten inmiddels ook dat we een meisje krijgen Ik heb bij 17 weken een echo gehad voor de geslachtsbepaling en 29 mei hebben wij de 20 weken echo, dat vind ik toch wel spannend. Knorretje, hoe voel je je?
Met mij is alles goed. De eerste wachtweek zit er bijna op. Ik heb soms een beetje een raar gevoel in mijn onderbuik. Maar wat ik daar nu van moet denken ??? Het gaat bij jullie wel goed lees ik zo....
@ Knorretje, Hoe gaat het nu met je? Ik heb ook heel lang een raar gevoel in mijn onderbuik gehad, lijkt veel op menstruatiekrampen. De 24e mag je toch testen?? Of ga je al eerder testen??
Ik heb deze middag een test gedaan. Ik had ze gekocht en kon het niet laten. Het resultaat... spierwit:x vrijdag nog een keer testen met ochtendurine en zien wat er gebeurd. Ik geloof er niet meer zo in.
Knorretje wat balen dat de test spierwit was Misschien was het te vroeg en heb je morgen wel een positieve test, ik hoop het zo voor je!
Nala, ik hoop het ook hoor maar het is voor mij moeilijk te geloven dat het toch nog raak zou zijn. Ik probeer wel positief te zijn . Ik heb te vroeg getest, en ook niet met ochtendurine. Misschien daarom een nega test. Morgen weten we meer.....
Knorretje wat een domper voor jullie, echt balen Hopelijk heeft de volgende cryo meer succes. Gelukkig heb je nog cryo's en hoef je niet weer een punctie te ondergaan, maar het is een schrale troost... Knuffel voor jou!
Ik kan al weer verder met de volgende poging. Gister ongesteld geworden en vandaag met de progynova gestart. 10 juni de echo om te kijken wanneer de tp zal zijn. Daar gaan we weer .....
De tp is goed gegaan hoor ze hebben wel 2 uit de vriezer moeten halen omdat er een niet goed ontdooide. Nu maar weer wachten.... zucht. Dat is bijna nog het ergste. Ik mag 1 juli testen maar ik weet nog niet of ik dat wel doe. Ik ben 2 juli jarig. Dus als ik het kan uithouden denk ik dat ik 3 juli pas ga testen. mocht het niet raak zijn, ben ik niet verdrietig op mijn verjaardag. Maar nog niets is zeker.
Knorretje wat ontzettend spannend voor jullie, en wat sterk van je om het proberen uit te stellen, lastig!! Ik denk aan jullie en duim heel hard mee. X