Met ons gaat het goed. Even slikken. Nu maar weer uitkijken naar de volgende cryo poging. Hoe gaat het met de rest hier ?
Fijn dat het ondanks dat toch goed gaat, al zal jullie gevoel zo niet altijd zijn, wanneer is de volgende cryo poging? . Hier gaat alles goed. Fijn weekend. X
19 juli een echo om te kijken hoe dik mijn slijmvlies is, en dan denk ik een week later de tp. Nog even wachten dus.
Jeetje Knorretje, het zit jullie niet mee Wat zal het steeds moeilijk zijn om het slechte nieuws te verwerken en weer verder te gaan, sterkte meid! x
He knorretje wat klote weer. Ik weet niet zo goed wat ik nou voor troostends kan zeggen, het lijkt me zo moeilijk! Gaan jullie meteen door? Dikke knuffel
Hallo Allemaal, Mijn naam is Priscilla en ik ben nieuw hier. Over 2 weken hebben mijn vriend en ik het intake gesprek om te gaan beginnen met icsi/tese. Nu zou ik graag willen weten hoe jullie de icsi behandelingen hebben ervaren? Ik ben er namelijk best een beetje zenuwachtig voor wat ik allemaal kan verwachten.. Groetjes Priscilla
Hallo priscilla, wat een spannend traject gaan jullie in. Wat betekent de tese achter icsi als ik vragen mag? In dit forum zijn er nogal uiteenlopende ervaringen met icsi, waarvan het bij een paar gelukkig is gelukt en een paar die al veel teleurstellingen hebben moeten verwerken. Er zijn niet heel veel meer actief in dit forum.. er zullen waarschijnlijk ook forums zijn met meiden die net als jou binnenkort gaan beginnen?
Hoi alice, Zeker een spannend traject! Ik heb idd veel verschillende verhalen gelezen. Tese dat geld voor mijn vriend, hij krijgt een operatie waarbij ze zijn zaadjes ergens anders vandaan gaan halen hij heeft namelijk ergens een obstructie zitten. Okee, ja ik ben net nieuw hier dus heb het nog niet kunnen vinden.. Groetjes priscilla
Wat spannend zeg, lijkt me ook erg heftig! Als je op google in typt icsi forum augustus 2013 ofzo dan komt er vast wel iets voor, zo ben ik op deze gekomen. Al mag je hier natuurlijk ook gezellig mee praten hoor Kijk je er erg tegen op?
Hoi alice Ja dat is het ook allemaal.. Ja ik zit er wel tegenop, hoe dichterbij het komt hoe meer ik erover na ga denken/piekeren.. Maar al met al ben ik al heel blij dat we deze kans krijgen dus ik zal niet klagen Vind het alleen allemaal reuze spannend! Groetjes!