Wie start ook in januari 2013 met ivf/icsi?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door numatje, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey dames
    Mag ook ik me hier aansluite? Wij starten deze maand met nieuwe poging ivf. Heb al 2 kids en 1 ivfpoging gedaan waar mijn jongste wonder uit is geboren. Nu dus voor 3e spruit! Ik verwacht mijn maandstonden tegen t einde vd maand dus dan echo en we gaan ertegenaan!!! Spannend!

2. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Welkom VMiss! Natuurlijk mag je mee kletsen. Wat leuk een derde. De tweede was ook via ICSI. Na hoeveel pogingen was het raak? En de eerste is wel spontaan gegaan?

3. miepje82

miepje82 Lid

7 aug 2012
    33
    0
    0
    Provincie Zeeland
    @iedereen: de allerbeste (zwangerschaps-)wensen voor 2013

@poppetje77: ik duim voor je! Spannend!

4. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Helaas slecht nieuws, ze hebben er 7 bevrucht, 1 is maar gaan delen maar vandaag tot 3 cellig dus plaatsen ze niet terug.

Ben er zo verdrietig van! Had toch wel gehoopt dat er minimaal 1 mooie ontwikkeld was. Morgen gesprek in het ziekenhuis.

Hoop dat dit niet het einde gelijk is.

Ze zeggen weleens karma, nou als ik naar mijn leven kijk, ben ik in mijn vorig leven schijnbaar een enorm slecht mens geweest.

5. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey poppetje wat jammer meid! Je mag de schuld zeker niet bij jezelf zoeken! Heb je icsi gedaan? Ik weet natuurlijk als nieuweling nog niet je geSchiedenis in de mmm maar ik zou zeker eens vragen hoe dit mogelijk is? Vind het zo jammer zoiets te horen, een hele lijdensweg voor niets! Pfff
    Het is onze 2 e ivfpoging 1e kleintje kwam er spontaan en nr 2 lukte niet meer na 2 jaar ivf gedaan en by tp v cryo werd ons 2e wondertje geboren. Toen had ik nog 3 cryos over dn heb deze laten terugplaatsen (2) in okt 2012 helaas geen bevruchting. Nu dus terug van 0 beginnen!

6. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Bij ons is ICSI de enige optie.. vanwege de geringe aantal zaadjes van manlief..

En tja, de enige vraag die nu in mijn kop spookt is WAAROM.. 9 eitjes, waarom kon er niet 1 mooi bevrucht worden..

7. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach poppetje wat erg voor jullie! Hopelijk wordt uit het gesprek duidelijk waarom het is mis gegaan, hoeft toch niet te betekenen dat het een volgende keer ook niet lukt? Misschien moeten je medicijnen worden aangepast voor volgende keer. Veel sterkte meid! Liefs

8. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    VMiss, welkom hier en voor veel succes de komende tijd. Misschien een stomme vraag, maar wat bedoel je met de pendels in je handtekening?

9. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dag nala
    In het topic pendelen zijn er een aantal meiden die pendelen op zwangerschap dus wanneer je zwanger wordt. Dit is gewoon voor de fun dus niet om je echt in vast te bijten maar hoop toch dat er eentje van uitkomt...

10. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Poppetje, wat naar. Ik weet even niet wat ik zeggen moet. Heel veel sterkte en ik hoop dat je nog wel blijft meelezen en schrijven hier bij ons.
    En vooral de moed niet opgeven en ik hoop dat ze nog met goede antwoorden kunnen komen bij het gesprek.
    In ieder geval een hele dikke knuffel.

@ VMiss welkom hier. Klets lekker mee...

11. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds ik de decapeptyl spuit, kan ik niet slapen 's nachts, ik lig nu om half 3 ook nog wakker. Zijn er nog meer meiden die daar last van hebben (gehad) of dit herkennen?

12. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Nala, niet kunnen slapen is wel 1 van de bijwerkingen die je kunt hebben van de decapeptyl. Ik hoop dat het snel over gaat, en dat je verder geen last van andere bijwerkingen krijgt.

13. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Het EMC heeft bedacht dat ze ermee gaan stoppen. Ineens denken ze dat mijn eitjes ouder zijn dan mijn leeftijd. Nee ze hebben mijn eitjes niet onderzocht. Alle bloedonderzoeken bij mij waren goed, hun lab vond dat mijn eitjes er goed uit zagen en nu ineens moeten ze niet meer goed zijn. Ze wilde geen tweede poging kijken om te zien of het dan wel een goed resultaat heeft. Ze baseren hun conclusie dus op 1 enkele keer. Op internet zijn meer dames met hetzelfde, alle dames hebben een tweede poging gekregen om te zien of het resultaat hetzelfde was maar het Erasmus denkt daar anders over.

Heb het nog over DHEA gehad en AMH maar dat was allemaal maar fout en hielp niet. Vandaar dat Dusseldorf het voorschrijft natuurlijk en zij een beter slagingspercentage hebben.

Conclusie, wij gaan ons oriënteren en of naar België of naar Duitsland voor verdere behandeling. Puur omdat zij daar gewoon veel verder zijn in methodes etc.

Ik ben even klaar met het Erasmus. Moet ook zeggen dat toen mijn moeder terminaal was, zij ook heel veel fouten bij haar hebben gemaakt. Heb toen al een klachtbrief na haar overlijden ingediend. Mogelijk doe ik dat nu weer.

14. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend poppetje, dat was dus geen fijn gesprek voor jullie. Ik lees van wel meer mensen die uitwijken naar Duitsland en tevreden zijn, ik hoop dat je daar verder komt. Geen leuk begin van het weekend zo. Knuffel!

15. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Poppetje toch...dit had ik niet verwacht zeg. Wat een kl*te.
    Ik hoop dat je in het buitenland beter resultaat hebt en ook een betere omgang naar jullie toe.
    Dit is wel erg kort door de bocht om gelijk conclusies te trekken, maar als ze nog een poging doen die misschien op niets uitdraait, ben je wel weer een poging kwijt. Dus als ze in duitsland wel wat voor jullie kunnen betekenen, heb je daar nog 2 pogingen voor over.
    Het is je echt gegund. Een hele dikke knuffel.... en sterkte

16. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poppetje, is het een idee om een afspraak te maken bij Medisch Centrum Kinderwens in Leiderdorp? Zij hebben ook andere manier van werken dan ziekenhuizen.

17. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Wij denken erover naar Gent te gaan. In het buitenland zijn ze verder. Ben nog steeds afwisselend boos en verdrietig. Wel nu echt alles proberen wat er is en we beginnen in Gent. Althans, dat willen we. Onze zeeverzekering heeft ook een contract met Gent. Hoop dat de wachttijd mee valt.

Hoe is het hier verder?

18. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is het allemaal oneerlijk hè. Ik hoop dat jullie daar snel terecht kunnen. Sterkte meid! Liefs

19. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Dank je wel, hoop dat voor jou poging één gelijk lukt. Voor de rest ook trouwens. Kan zeggen dat je van onze ervaring echt depri wordt.

20. miepje82

miepje82 Lid

7 aug 2012
    33
    0
    0
    Provincie Zeeland
    Hey poppetje, lees net je verhaal van de afgelopen dagen. Wat k#t zeg!
    Een oud-buurmeisje van ons gaat nu naar Gent. Zij heeft de eerste keer IVF gedaan met 0 bevruchtingen, daarna ICSI met 1 x een bevruchting maar ook te weinig gedeeld. In België (Gent) gaan ze inderdaad nog een stapje verder dan de ICSI behandeling zoals we die in NL kennen. Volgens mij kon zij er best snel terecht.
    Echt een domper jullie. Ik hoop dat jullie deze tegenslag samen kunnen verwerken. Sterkte meid!

Liefs Miepje

Deel Deze Pagina