Wie start ook in januari 2013 met ivf/icsi?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door numatje, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Zonet de tweede follikelmeting gehad, ik heb 12 eiblaasjes en de grootste zijn 16 cm. De arts was heel tevreden, dinsdag nog een echo en dan vrijdag of zaterdag de punctie. Weer een stapje verder!
    Liefs

2. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Vandaag terugplaatsing gehad van 8-cellige embryo.. Nu 2 weken van spanning :)

3. Nana86

Nana86 Niet meer actief

@krissie: wat mooi om te horen dat je grootste wens al uitgekomen is. Zelf ga ik ook bezig met mijn 2e Icsi, dus ik vind het Leuk om te horen dat die bi jullie raak was. Ik hoop dat Hanna snel grote zus mag worden:)
    Succes met de wachtweken!

@nala: dat is een mooi aantal! En ik hoop dat je mm bedoeld, anders heb je wel een groot probleem :D
    Ik zal voor je duimen komend weekend! Ik vond de eerste punctie wel meevallen, het was niet leuk, maar ook niet zo erg als sommige verhalen die ik heb gelezen. Wat mij hielp was om heel bewust te ontspannen, want zodra je je spieren gaat spannen en je 'schrap gaat zetten' word het volgens mij pijnlijker.

TP: bij mij was 2 dagen na de punctie de terugplaatsing.

Hier gaat het verder prima, donderdag ga ik lekker op vakantie, dus dat is heerlijk ontspannend voordat het prikken begint.

4. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @nala, zo spannend meis, elke stap dichterbij is er een, ik ga duimen voor je.

@krissie, zoo spannend meis, en dan nu moet je ongeveer 2weken wachten? Ik gaa zoo erg voor je duimen!

@nana, ohh lekker, waar ga je heen?

5. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nana oeps ja ik bedoelde mm, haha...

@Angelaa bedankt voor het duimen, we duimen heel wat af voor elkaar, zo fijn om hier je hart te luchten!

@Krissie wat fijn dat je een terugplaatsing had van een mooie embryo, hopelijk gaan de weken snel voorbij en gaat alles goed!

Ik voelde me vanmiddag ineens heel beroerd met krampen, misselijk en zooo moe, ik heb twee uur in m'n bed gelegen en net een cracker gegeten. Geen idee of het nou bijwerkingen zijn of dat ik ziek word. Hopelijk niet dat laatste, want ik was net een week van griep hersteld.

6. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @nala, geen dank, dat doen we voor elkaar, steunen en duimen;)

7. Krissie85

@ angela: Ja 2 weken, mag 27 januari testen..

@nala: beterschap! Kunnen ook alle hormonen zijn he, voelde me af en toe ontzettend grieperig maar geen koorts ofzo en nu ik alleen nog de utrogestan heb voel ik me alleen maar moe...

Heeft er iemand wel eens een tp gehad van een cryo? Heb er nu weer 2, en had er van voor de zwangerschap ook nog 4, maar die hebben alle 4 het ontdooien vorige maand niet overleefd....

8. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Spannend krissie, mijn duimen draaien voor je:)

9. Krissie85

Ze hebben hier nog geen 'vind ik leuk' knopje he?!

10. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Nee jammer he, anders had ik hem voor je aangeklikt;)
    Maar anders doen we alsof die er zit;)

11. Krissie85

@angelaa: Spannende dag morgen.. Succes en sterkte!

12. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    Hallo dames,

Mag ik hier mee kletsen heb als alles goed gaat eind januari een cryo terugplaatsing van onze 1e ICSI poging.

Groetjes Miepje

13. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @krissie, ja zeker weten, dank je wel.
    Zodra ik meer weet en tijd heb laat ik het even weten.

@miepje, tuurlijk. Spannend zeg.

14. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Krissie, ik heb vorig jaar een cryo terugplaatsing gehad. Met helaas een negatieve uitkomst. Nu ben ik bogonnen met icsi nummer 2.
    Veel succes met wachten...

15. Krissie85

@miepje: gezellig!

@knorretje: Spannend zeg!

Even een vraagje: zijn alle dames met 85 in hun naam ook uit dat prachtige ;) geboortejaar???
    Dat zou wel geinig zijn :)

16. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    ohjaa idd 3/4 mensen met dat getal haha:D en ik dan uit 88 haha:p

17. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    Idd geboren in 1985

18. Chailey

Chailey Lid

15 jan 2013
    14
    0
    0
    Klant adviseur
    Maarssen
    Hallo allemaal,
    Ik kom hier voor het eerst en het doet me goed al deze verhalen te lezen. Ik ben 25 jaar en mijn vriend en ik proberen het zo'n 14 maanden om zwanger te raken. Mijn vriend is in zijn jeugd geholpen aan zijn bal, wegens het niet indalen ervan. Hebben testen gedaan en daaruit blijkt dat mijn vriend teweinig zaad heeft. Gisteren bij de fertaliteitsarts geweest, werden snel doorgestuurd door de huisarts. Vol spanning daar gezeten. Allebei een klein onderzoek gehad. Bij mij een echo en een kweekje afgenomen. Zag er allemaal goed uit. Dokter vertelde ons dat we ons gaan richten op ICSI. Moet deze week ongi worden, dan naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken. Morgen moeten we een nieuwe zaad inleveren, twee weken later ook en dan 3 weken later hebben we weer een afspraak met de dokter. Allemaal spannend allemaal

19. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    Welkom chailey

20. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor alle nieuwe meiden, welkom!

Ik heb vandaag de 3e FM gehad, zag er goed uit. Vrijdag de punctie en zondag bellen ze of er mooie embryo's zijn. Zo ja, maandag de terugplaatsing. Ik begin het nu wel heel spannend te vinden hoor! Het gaat eindelijk gebeuren.

Deel Deze Pagina