Wie start ook in januari 2013 met ivf/icsi?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door numatje, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    heeyy meiden,

@nala, spannend zeg. ben echt super benieuwd en ga echt voor je duimen!

@andere meiden, welkom, hoop dat het bij jullie ook goed komt en gaat lukkken.

2. BlackBarbie

BlackBarbie Actief lid

21 jan 2013
    101
    0
    0
    Hallo dames,
    Mag ik me bij jullie aansluiten?

Ik ben sinds 27 dec.2012 bezig met ivf...ik heb vanmorgen mijn 1ste punctie gehad. Dit deed onwijs veel pijn, ik zit nou nog met een kruik op m'n buik.

Er zijn in totaal 11 eicellen gevonden, morgen word ik gebeld door LUMC Leiden of er bevruchting plaats heeft gevonden.
    En start ik met de vaginale bolletjes (progestan 3x2 tabl. van 100mg).
    totaal 20 dgn. lang.

a.s woensdag moet ik ter controle terugkomen zodat donderdag de terugplaatsing plaats kan vinden.
    6 februari bloed laten prikken (zwangerschaps test).
    ik ben zooo benieuwwdd :D

3. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    @BlackBarbie: welkom!
    Die pijn kun je nog een paar dagen last van hebben hoor. Ik heb afgelopen vrijdag mijn punctie gehad en ik heb nog steeds een beetje last. Bij mij is er gisteren een embryo teruggeplaatst en twee zijn er ingevroren. Ik hoop dat je morgen een mooi bericht krijgt!

Zo zie je dat ze in elk ziekenhuis of kliniek ander beleid hebben. Ik gebruik sinds gisteren 10 dagen Utrogestan bolletjes. En ik moet 4 februari zelf testen met urine en dan de uitslag doorbellen naar MCK in Leiderdorp.

Heel veel succes! Ik hoop morgen een positief berichtje van je te lezen :)

4. Aliceee

Aliceee Lid

22 jan 2013
    73
    0
    0
    Verzorgende in een verpleeghuis
    Friesland
    Hallo allemaal! Mag ik me ook bij jullie aansluiten?
    Mijn vent en ik hebben sinds januari 2011 al een kinderwens, zijn vorig jaar juni eindelijk de molen ingegaan waaruit al snel bleek dat manlief erg slecht zaad heeft. Doorgestuurd naar UMC Utrecht, en al gauw kwamen we er achter dat ICSI voor ons de meest geschikte behandeling zou zijn. In november 2012 intake gehad, en de 20e november begonnen met de pil. Hiermee mocht ik een maand later weer stoppen en toen natuurlijk het hormonen spuiten.
    Nu zijn we alweer heel wat verder en is het ondertussen al anderhalve week na de terugplaatsing.
    Het is zo spannend! Wij mogen de 28e stoppen met de Utrogestan en die dag mogen wij ook testen. Qua gevoel ben ik nog neutraal en soms vliegt het alle kanten op.
    Wel heb ik sinds gisteren last van steken in mijn rechterlies, af en toe zere onderrug maar niet het gevoel dat mijn menstruatie er aan zit te komen. Zeer verwarrend allemaal.
    Erg benieuwd naar jullie ervaringen/verhalen/klachten.
    xx

5. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Word spannend hier nala en alice! Ik duim!
    Korte update ben vandaag ongesteld geworden donderdag eerste echo en bloedname :)

6. Aliceee

Aliceee Lid

22 jan 2013
    73
    0
    0
    Friesland
    Hallo allemaal. Zo fijn om jullie verhalen en avonturen te lezen. En fijn om te lezen dat iedereen kampt met dezelfde verwarrende gevoelens. Ik zelf had gisteren een eergisteren steken in mijn rechterlies en vandaag in de rust niet zo. Wel een soort van drukken gevoel in mijn onderbuik.. het is geen pijn. Iemand hier bekend mee? Je word zo zenuwachtig dat het mislukt. Het wachten duurt nog zo lang tot maandag!
    Liefs

7. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Hier even een update van deze kant.... Ik kan het bijna niet geloven en heb het dus ook bijna tegen niemand gezegd... maar heb vandaag toch echt een positieve test. ..:D:$

8. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    heeyy meiden,

zoo wordt spannend hier...

@krissie,, echtttt:D zoooo goed:D Gefeliciteeeeeerddd:D meis,
    hoe reageerde je vriend/man:D?

9. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Krissie gefeliciteerd meid, wat een geweldig nieuws! Geniet ervan.

@Alice nog 3 dagen wachten voor jou, de laatste dagen zullen wel extra spannend zijn.

@VMiss hoe is vandaag de echo gegaan, zag alles er goed uit?

@BlackBarbie heb je vandaag de terugplaatsing gehad?

10. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Hubbie is net als ik nog erg voorzichtig ... het is bijna te mooi om waar te zijn. .. hij vertroeteld me alsof ik al hoogzwanger ben hihihi

11. Aliceee

Aliceee Lid

22 jan 2013
    73
    0
    0
    Friesland
    @Krissie gefeliciteerd!! Super!

@ nala ja erg spannend en blijf die rare klachten houden. Ben zo benieuwd. Jij nog een dikke week wachten he, spannend! Hoe voel je je?

En hoeist met alle anderen?
    Xx

12. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Krissie gefeliciteerd meid! Wanneer was je tp van 1 of 2?

Nala nog even geduld he jij?

Wij gisteren bn en echo was ok. Gister begonnen met puregon maandag opnieuw echo :)

13. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alice en VMiss, ik moet inderdaad nog even geduld hebben, tot 4 feb ;)
    Ik voel me goed, wel moe maar dat hebben we denk ik allemaal van de hormonen. En af en toe een steek of kramp onderin m'n buik. We wachten af....

14. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Krissie Gefeliciteerd...:)

Ik heb vanochtend mijn tweede fm gehad. Al een aantal boven de 1 cm. En nog een heleboel kleintjes. Nu is het hopen dat de grotere mooi doorgroeien, en de kleintjes zich koest houden. Ik heb de vorige poging overstimulatie gehad, en daardoor geen tp van een vers embryo. Ik heb toen later een cryo-tp gehad, maar de kans dat dat slaagt ligt veel lager.
    Dus dat willen we nu voorkomen.
    Zondag weer een echo....spannend hoor.

15. Aliceee

Aliceee Lid

22 jan 2013
    73
    0
    0
    Friesland
    Hoi allemaal. Vandaag 2 dagen te vroeg getest.. maar positief!!! Kan ik er van uit gaan dat het dan ook echt zo is? Lijkt me stug dat ik maandag een negatieve test zal hebben.. wat is jullie ervaring hier mee? Xx

16. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Alice, gefeliciteerd meid! Ik heb zelf nog geen ervaring met testen, dus ik durf er niks van te zeggen. Maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je over 2 dagen een negatieve test zou hebben?

17. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @alice, jeeeej gefeliciteeerdd:D, nee het lijkt mij ook niet dat hij dan negatief is. hij slaat niet voor niets positief aan toch meis;)

18. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Alice proficiat meid! Je mag al voorzichtig blij zijn hoor 2 dagen voor je mag testen! Ik heb er alleszins positieve ervaringen mee. Hadden ze trouwens 1 of 2 teruggeplaatst? Met kv getest?

Hier trouwens dag 3 spuiten met puregon 150 zn heb een beetje pijn ter hoogte v eierstokken is dit normaal?

19. Aliceee

Aliceee Lid

22 jan 2013
    73
    0
    0
    Friesland
    Bedankt dames!! Voel me ook wel erg blij hoor en manlief ook!! Ja heb met kv getest, stond het beste aangeschreven las ik op deze site. Er is er 1 teruggeplaatst en 1 op reserve in de ijskast. Maandag umc maar bellen :) ik hoop dat deze maand voor ons allemaal heel erg positief zal zijn en dat 2013 ons jaar zal zijn. Ben nog wel erg bang dat het niet blijft zitten en uiteindelijk zal misgaan.. Het voelt zo onwerkelijk! Maar toch nu wel een erg blij gevoel.
    Wel apart om te lezen hoe iedereen een andere behandeling heeft..
    Vmiss hoe is het bij jou allemaal precies gegaan?
    Xxx

20. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Alice ik had s'maandags tp van 2 cryos gehad en s'vrijdags heeeeel lichtjes positief getest met kv. Moet er wel by zeggen dat er op echo 2 vruchtzakjes waren (waar er uiteindelijk maar 1 van is overgebleven) vandaar ook zo snel al positief getest. Dus zal t bij jou wel goed zitten hoor. Voel je je voor de rest goed?

Deel Deze Pagina