@vmissja ik voel me verder wel goed, zo nu en dan misselijk, zere voorgevel, maar toch ook nog steeds krampjes in mijn buik/liezen. Heb jij dit ook? Xx
Alice ik ben op t moment niet zwnger. Wat ik eerder beschreef was by vorige ivfpoging , inmiddels heb ik kleintje van 1 jaar. Zn nu bezig met nieuwe ivfpoging voor 3e kindje...
Wy zitten nu dg 4 met puregon te spuiten . Morgen echo... Ik hoop ten laatste volgende week maandag pu
Hallo Dames, Ik ben weer terug van vakantie (al een paar daagjes, maar ik had echt even nodig om bij te komen ). Heb heerlijk genoten van de zon en heb een gezond kleurtje gekregen Vandaag even ingestort.. Vorige keer na onze eerste poging heeft ons huwelijk een behoorlijk klap gekregen en scheelde het niet veel of ik besloot een tijdje een pauze te nemen. Dit is toch niet gebeurd, maar we hebben wel een tijd nodig gehad om er overheen te komen. Nu zit dus poging 2 eraan te komen en moet ik woensdag beginnen met prikken van de dcpt. Hoe dichter het bij kwam, hoe meer ik er tegenop begon te zien en vandaag brak ik dus.. Zo bang voor teleurstelling of een herhaling van de vorige keer. Ik heb de ogen uit mijn hoofd gehuild en ik heb de rest van de dag moeite om mijn ogen open te houden, zo moe ben ik. Wel heb ik het gevoel dat ik nu de stress een beetje kwijt ben geraakt en ik nu met en beter gevoel het traject in kan stappen @Alice; gefeliciteerd! Geniet ervan!
@nana86 dankjewel! Wat sneu dat je je zo voelt maar zo logisch. Het is ook niet niks. Eerst heb je al te accepteren dat het niet spontaan zal gebeuren en voor je gevoel stapelen de teleurstellingen zich op. Het is heftig! Blijf goed praten ook met je man. En een lekker potje brullen helpt echt! Ook al is dat elke dag dat geeft niks, de stress moet er uit. Meid zet em op! Xx
Voor iedereen met positieve uitslagen gefeliciteerd voor de anderen sterkte en suc6. Hier heel verdrietig weekend achter de rug beide cryo's hebben het ontdooi proces niet overleefd. Dat was dan onze eerste behandeling veel te snel voorbij nu weer van voren af aan beginnen Pff Het is best erg zwaar en zo weinig mensen die je echt begrijpen hoe je voelt. Ik lees de komende tijd mee maar zal niet veel reageren. Bij positieve ontwikkelingen laat ik wel weer iets van me horen. Groetjes
Jammer Miepje, nu moeten jullie overnieuw beginnen? Een goede raad, doe iets leuks dat jullie de batterijen helemaal kunnen opladen en dan ertegenaan Nana hopelijk valt het allemaal minder zwaar deze keer! Je weet nu al waar je je aan kan verwachten, misschien is dit een voordeel. Hopelijk wordt dit alles beloond met een wondertje! Alice alles ok ? Korte update hier, Vandaag echo gehad 7 links en 4 rechts ongeveer. Dosis verhoogd naar 200. Woensdag nieuwe bn en echo en waarschijnlijk vrijdag of maandag pu.
Miepje wat sneu. Heel veel succes en geluk toegewenst! Ik hoop over een tijdje een positief bericht van je te lezen. Vmiss alles ok hier! Vandaag zh gebeld, eind februari echo! Zo spannend en leuk maar ook eng! Wat voor dosis is bij jou verhoogd? En wat bedoel je met bn? Sorry ik ben nog een groentje geloof ik. Xx
Miepje wat een rotnieuws voor jullie, ik kan me voorstellen dat je heel verdrietig bent. Weer opnieuw de hormonen en een punctie en de onzekerheid, het is allemaal niet niks meid. Veel sterkte en een dikke knuffel voor jou.
miepje, jeetje meis, wat een naar nieuws Ik snap dat je verdrietig bent, veel sterkte meis, rustig aan! Knuff
Hey naamgenootje (en dan 3 jaar jonger), balen meid! Even boos en verdrietig zijn en er dan weer tegen aan! Gelukkig zijn er inmiddels een paar meiden wel zwanger geraakt en volgende maand is vast iemand anders van ons aan de beurt!
Dankje weer wat geleerd. Spannend hoor! Nog een vraagje.. kun je van die utrogestan ook kleine steekjes in je onderbuik krijgen? En die last van je onderrug? Zh zei me geen zorgen te maken, maar het is vervelend en je word zo bang dat het mis gaat. Mag vandaag stoppen met de utrogestan. Xx
@ Alice, Het kunnen heel goed gewoon zwangerschapssymptomen zijn, dus ik zou me er niet teveel zorgen over maken. Probeer te genieten, hoe moeilijk het ook is na zo'n zwaar traject. @Miepje, Wat ontzettend jammer, is kan me voorstellen hoe pijnlijk het is.. Je gaat er toch een beetje vanuit dat in ieder geval eentje terug geplaatst kan worden.. Ik snap heel goed hoe pijnlijk het is en ik weet ook uit ervaring hoe weinig begrip je soms uit je omgeving kunt krijgen.. Mensen vinden het toch lastig om te begrijpen hoe het is als je in de MMM zit en hoe zwaar de teleurstellingen zijn die je te verwerken krijgt. Voor ons is het niet zo dat we volgende maand weer een nieuwe kans hebben.. Veel sterkte te komende tijd! Moi: morgen ga ik beginnen met de DCPT en ik moet zeggen dat nu het zo dichtbij is sta ik er eigenlijk weer heel rustig in, maar ik ben blij als de punctie weer achter de rug is, hoewel de wachtweken ook niet echt een pretje zijn.
@nana dankjewel , soms heb je even die geruststelling nodig Fijn dat je er rustig in staat. Komende weken zullen wel weer een achtbaan zijn met hopelijk een hele positieve uitkomst! Zet em op meid! @krissie dankjewel, jij ook! Ik ben precies zo ver als jou hihi, en ook kleine3 okt uitgerekend als alles goed mag gaan. Hoe voel jij je? Ook vage klachten? X