Wie start ook in januari 2013 met ivf/icsi?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door numatje, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Hey Meiden,

Vanmorgen weer de eerste spuit DCPT gezet en dat viel reuze mee. Het is net als fietsen, dat verleer je ook nooit weer :D
    Het blijft wel rotspul he.. ik voelde het na een paar minuten nog steeds branden.. maar gelukkig de rest van de dag nergens last van gehad :)

Hoe is het met jullie?

2. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    hee dames,
    is het goed als ik hier ook een beetje mee kom kletsen?
    Ben sinds afgelopen vrijdag bezig met decapeptyl spuiten... 14e uitgangsecho om te kijken of ik mag beginnen met menopur en dan gaan stimuleren...
    Had een tijd terug ook een forum gestart voor meiden die eind januari, begin februari moesten beginnen... maar niet zo heel veel reactie... Vmiss schrijft daar ook in mee, die weet dat ook haha...
    Jullie zijn of net iets verder of ongeveer even ver als ik, dus zou het leuk vinden om mee te schrijven als jullie dat oké vinden...
    Zag dat er ook al een paar zwangere dames tussen zaten hier... proficiat!!

Verder de nodige verschillende verhalen... positief en negatief... heel veel succes en sterkte allemaal in elk geval!

3. Aliceee

Aliceee Lid

22 jan 2013
    73
    0
    0
    Verzorgende in een verpleeghuis
    Friesland
    Veel succes nana86 en fiona! Benieuwd naar jullie vorderingen de komende weken. Duim voor jullie!

4. miepje82

miepje82 Lid

7 aug 2012
    33
    0
    0
    Provincie Zeeland
    Welkom Fiona! Succes met je behandeling.

5. BlackBarbie

BlackBarbie Actief lid

21 jan 2013
    101
    0
    0
    Sorry, allemaal ik ben er weer...
    Ik heb vakantie en ben lekker aan het luieren en niksen..
    Ik voel me wel moe/lui en heb last van lijkt (mensutratie krampen). alsof het op gaat komen.

Ik ben afgelopen dinsdag op controle geweest ivm risico op overstimulatie ... alles zag er goed uit en ik heb geen overstimulatie. De arts heeft gezegd dat het symtomen kunnen zijn van de innestelling of mischien tog de opkomende menstruatie ... :( het is gewoon afwachten.

@Nala- Sorry meit, en bedankt, het klopte trouwens wat je me zei, ik had een paar dagen na de punctie nog last. ik heb vorige week donderdag een embryo teruggeplaatst gekregen en er zijn er bij mij ook 2 ingevroren. En apart indd die verschillen van ZK.

@Kriessie-Super zeg! gefelciteerd, wat geweldig nieuws... ik kan zelf niet wachten tot 6 febr.2013 :$....

@Alice-wauwww wat een positieviteit op deze forum zeg gefelciteerd meit, 2dgn te vroeg, haha dat ga ik ook proberen.. en spannend zeg de eerste echo!! wel met ons delen he...:) de (foto's)
    * 21 jan. 2013 - Punctie.
    * 24 jan. 2013 - Terugplaatsing.
    * 29 jan. 2013 - Controle ivm risico overstimulatie.
    * 6 febr. 2013 - bloedafname, belafspraak (zwangerschapstest).

6. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    @BlackBarbie ik heb ook klachten die ik heb wanneer mijn menstruatie komt, hoofdpijn en pijn in m'n onderrug. Anderen zeggen weer dat het ook symptomen van zwangerschap kunnen zijn, pffff dat wachten is echt erg. Ben nu steeds bang wanneer ik naar het toilet ga dat ik ongesteld ben. Voel soms ook gekke plopjes in m'n buik. Nog 3 dagen en dan eindelijk testen.

@Nana succes met prikken!

@Fiona, welkom en ook veel succes!

7. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Even een update van mij. Ik heb dinsdag de punctie gehad. Met als resultaat..... 20 eicellen.
    Waarvan 16 rijp genoeg. Er zijn 13 bevrucht. En vandaag 1 teruggeplaatst.
    Er zijn nu nog 10 in de race voor het invriezen. Morgen bellen hoeveel er uiteindelijk de vriezer in gaan. Een goede oogst zou ik zo zeggen:D
    Nu nog wachten tot 15 feb voor ik mag testen... spannend hoor.

Ik moet zeggen dat ik het even niet allemaal heb bijgehouden van iedereen. Maar alle dames met een positieve test...Gefeliciteerd
    En alle andere dames VEEL SUCCES.

8. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Wow knorretje, dat is echt een supergoede uitkomst!!

9. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Knorretje dat is een mooi resultaat zeg! Er blijven vast genoeg mooie emmy's over voor in de vriezer. Hoe voel je je nu? Heb je nog last en pijn van de punctie?

Ik mag zondag testen, dus ben echt aan het aftellen!

10. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Veel last van de punctie heb ik niet meer. De punctie was wel een zeer pijnlijke ervaring. Maar nu heb ik niet ze veel last meer. Ik doe het nog wel heel rustig aan hoor. Lekker op de bank met een dekentje.
    Wel moet ik nog heel veel drinken tegen overstimulatie. Er zat wel een beetje vocht in mijn buik, maar de bloeduitslagen waren goed.

Maar zondag schiet al lekker op Nala. Veel succes

11. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Knorretje mooi resultaat meid!! Hopelijk een plakkertje he:)

Nala ik duim meid! Het zal wel snel zondag zijn!

Welkom fiona hier :)

Hier intussen dag 9 puregon ah spuiten samen met orgulatran (had op echo woensd in totaal 11 follikels denk ik). Morgen opnieuw echo en wss morge pregnyl en maandag pu! Spannend .

12. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb net met het lab gebeld, en er zitten nu 6 emmy's in de vriezer.
    Nu maar hopen dat ze daar nog lang mogen blijven. En dat ik nu een plakkert heb.

@VMiss, het wordt voor jou ook alweer spannend. Ik hoop voor je dat je binnenkort ook een mooi aantal emmy's zult hebben. En natuurlijk een punctie zonder al te veel pijn.

Fiona, welkom en veel succes. De verhalen lopen idd nog al uit een. Bij iedereen loopt het weer anders. En ik weet nu ook dat elk ziekenhuis een eigen protocol heeft. Maar uiteindelijk hebben we het zelfde einddoel.... een kindje.
    Kom lekker meekletsen en als je iets dwars zit , gooi je het er maar uit.

13. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knorretje wat goed 6 emmy's! Maar hopelijk heb je ze nog lang niet nodig natuurlijk! Fijn weekend meiden!

14. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    spannend knorretje!

jullie ook fijn weekend!

15. BlackBarbie

BlackBarbie Actief lid

21 jan 2013
    101
    0
    0
    @Nala-echt meit...we zitten beetje met het zelfde hoe ik het zo lees.. jij mag wel iets eerder dan mij testen.. ik moet wachten tot woensdag 6 febr.:( ik ben ook onwijs bangg.. als ik naar het toilet moet (ik haat het gewoon om naar de wc. te moeten gaan). ook gewoon angst om me menstruatie te krijgen... nog ff volhouden.

Ik heb wel last van de standaard vreetbuien die ik 1 week voor me menstruatie krijg (chocola, zoetigheid/snoep/koekjes etc.)
    egt kut !
    * 6 febr. 2013 - bloedafname, belafspraak(zwangerschapstest).

16. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @blackbarbie, Spannend ook voor jou, duurt nog ff, maar kop op meis, alles ken nog! ik ga voor je duimen. knuff

17. BlackBarbie

BlackBarbie Actief lid

21 jan 2013
    101
    0
    0
    @Angelaa, Ja bedankt meit... ik weet op geen gegeven moment niet meer wat ik moet denken... duurt ook zoooo langg..... pfff...
    en ik zou toch niet voor nks deze vreetbuien hebben....

Iemand hier ervaringen mee???? HELP ME A.U.B !!!!!!

* 6 febr. 2013 - bloedafname, belafspraak(zwangerschapstest).

18. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    dat is logisch meis, t is ook niet niks, als je dan nog moet wachten wordt t nog zwaarder. Rustig meis!

19. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Hoe gaat het met iedereen? Ik heb weer gedroomd van baby's en zwanger zijn en was erg vroeg wakker vanmorgen pfff.
    Even een vraag, moet ik morgenochtend als ik de eerste keer ga plassen (dat is soms rond 6 uur) meteen urine opvangen en testen of kan dat ook gewoon de keer erna dat je moet plassen?
    Alvast bedankt.

20. Aliceee

Aliceee Lid

22 jan 2013
    73
    0
    0
    Verzorgende in een verpleeghuis
    Friesland
    Hallo meiden. Wat word het hier spannend!
    Vmiss heel veel succes en hopelijk een goede punctie!

Nala86 je kunt het ook later wel doen hoor. Maar waarom test je niet meteen om 6 uur?

Blackbarbie het hoort er allemaal bij meid. Ook ik had het gevoel ongesteld te moeten worden. Als je echt het niet meer weet kun je ook vroeger gaan testen heb ik ook gedaan.

Hier verder alles okee. Nu 5 weken en 3 dagen zwanger! Zo nu en dan nog wat getrek in mijn buik en met vlagen misselijk. Gaat nog goed dus!vind het heel erg spannend!!

Succes allemaal en ik duim voor jullie!

Xxxx

Deel Deze Pagina