Hoi dames Even een vraagje waar ik heel nieuwsgierig naar ben. Wie van jullie gebruikt gonal-f en heeft bijwerkingen Zoals stemmingswisselingen of gewichtstoename of andr bijwerkingen?? Thanks alvast
Ik heb het gebruikt bij de laatste twee IUI behandelingen en heb eigenlijk geen bijwerkingen ervaren. Viel me erg mee!
Ik vond Gonal-F het meest gruwelijke stimulatiemiddel wat ik gebruikt heb.. Menopur gaf geen enkel probleem, Clomid en Puregon waren ook niet echt eh, 'gezellig', maar Gonal-F was de grootste ramp
Ik heb 150eh gespoten en weinig bijwerkingen . Wel dikke buik maar dat is ws door de overstimulatie geweest
Toen ik 75 spoot voor iui niet, maar met 150 en 200 voor ivf/icsi was ik moe, weinig concentratie en sneller emotioneel. Maarrr...tegerlijkertijd ook decapeptyl dus weet niet zo goed van welke twee medicijnen de bijwerkingen komen . Of juist vd combi ervan, want met deca begin je ruim een week eerder.
Gonalf gespoten en geen bijwerkingen en gelijk zwanger.. Helaas misgegaan. Clomid was grootste hel op aarde
Ik heb voor 6 IUI behandelingen en voor de 1e IVF gonal-F gebruikt en eigenlijk geen last gehad van bijwerkingen...