Een tijdje geleden poste ik al dat ik niet meer wist wat ik moest doen. Voel gewoon dat de 3 hele dagen niet meer ging lukken met mn bekken, bovendien komt mn werkgever zn afspraken mbt contract niet na en moet ik boven alles mn parkeerpas inleveren... Maar goed, ik wilde het goed regelen en mn fysio vond dat ik toch ECHT minder moest gaan werken, ik moest me maar helemaal ziek melden. Dat wilde ik nou ook niet, wilde eerst naar bedrijfsarts. Nou werk ik via uitzendbureau, die weten het ook allemaal niet, als ik me ziek zou melden kreeg ik vanzelf een oproep van UWV. Dus ik UWV bellen, voor een afspraak te maken, maar dat kan dus niet. Moet ik me maar ziekmelden, dan krijg ik vanzelf een oproep. Waarop ik NOGMAALS melde dat ik eventueel wel halve dagen wilde gaan werken, maar dat de bedrijfsarts dit moest bepalen... Hierop vroeg ze heel kribbig of ze mn vraag beantwoord had, ik heb mn fysio gebeld en gevraagd wat zij adviseerd. Dat wist ik al, maar tocch even ter controle, wil het wel goed doen natuurlijk... Fysio zegt volledig de zw in! Dus heb ik me maar ziek gemeld, ik zie wel wanneer en of ze me oproepen van het UWV..... Probeer je het goed te doen, niet zoals sommige doen gewoon de zw in zonder medisch advies, maar dan word je nog tegengewerkt! Wat voor beleid hebben we nou nog hier!?!??!
Belachelijk zeg !! Dan zou ik me er gewoon bij neer leggen en volledig de ziektewet is... als ze niet willen horen, dan maar niet !
Hoe frustrerend ook, jij hebt je best gedaan. Gewoon even opschrijven wat je allemaal aan stappen hebt ondernomen, mocht het nodig zijn voor de bedrijfsarts. Het is een bureaucratisch gedoe - en daar heb jij helemaal niks aan nu Sterkte!
Ik heb al de hele tijd het idee dat als er wat meer meegwerkt en gedacht word door werkgevers en co er al de helft minder ziektemeldingen zouden zijn. Bij mij dus precies hetzelfde. 4! x om aangepast werk gevraagd v.w klachten, telkens ging het een paar dagen goed en jawel hoor...weer werd ik ijskoud aan mijn werk gezet wat ik dus niet aan kon (inpak bedrijf) Minder gaan werken maar niks mocht echt baten, mijn baas wilde gewoon simpelweg geen aangepast werk voor mij verzorgen en heb er alles aan gedaan om aan het werk te blijven, zeuren om aangepast werk, gedreigd dat hij het verplicht is en noem maar op maar ik kreeg het gewoon niet Wil je werken, word je tegen gewerkt! UWV belt je dan wel doodleuk op maar er iets aan doen, doen ze niet maar mij wel lastig vallen over de klachten enzo...ja hallo. Ik heb nu gelukkig verlof maar vind echt dat zwangere vrouwen in een hoekje gestopt worden, alsof we lastig zijn ofzo.