Trilt mijn baby?? 29 weken.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LuckyMommy, 3 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LuckyMommy

    LuckyMommy Fanatiek lid

    17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Hoi meiden,

    Ik vroeg mij af of julie dit herkennen,
    Ik zit nu op de bank omdat ik niet kan slapen en iedere keer voel ik de baby trillen, mijn buik trilt dan ook echt mee:(
    Soms krijg ik echt hele rare bewegingen ,, doen julie kindjes dit ook?

    Heel vreemd haha, En owjaa in mijn onderbuik voel ik vaak tikjes, wat zouden die zijn?
     
  2. LuckyMommy

    LuckyMommy Fanatiek lid

    17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    De baby licht trouns al een beste tijd met zijn hoofdje naar beneden dus denk niet dat hij kan schoppen in mijn onderbuik dan..?
     
  3. Herah

    Herah Lid

    1 sep 2010
    48
    0
    0
    Hier nog een wakkere dodo 's nachts, maar niet van het trillen ;) ik herken het wel, die tikjes zijn denk ik de hik, onze kleine heeft dat soms ook hoewel het me soms wel erg snel lijkt voor de hik, maar lijkt me de meest logische uitleg. Dat trillen komt hier ook wel eens voor (gisteren nog) maar ik heb echt geen idee wat dat is... Dus ik lees graag mee!

    Sterkte met weer in slaap vallen!
     
  4. Carlijn81

    Carlijn81 Lid

    29 mei 2010
    81
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook zeer benieuwd, want ik heb precies hetzelfde! Ik vraag me ook af wat het getril is. In ieder geval fijn om te horen dat er meer zijn ;).
     
  5. sill

    sill Bekend lid

    28 jul 2010
    621
    0
    16
    Mama in spé :)
    At Home
    Dat is zeker de hik, mijn kleintje houd me daar ook vaak wakker mee!
    Ik ben al wat verder, dan voel ik zijn hoofdje helemaal op mijn blaas tikken - dus kan standby gaan staan om naar de wc te rennen!

    Wanneer je 29 weken bent, kan het wat 'sneller' zijn! Schichteriger of hoe je het wil noemen ;) Mijn buik doet ook altijd helemaal mee. Alsof het zijn eigen wil heeft!
     
  6. Woefje85

    Woefje85 Fanatiek lid

    3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Dat trillen herken ik ook als de hik :p... Vind het wel een grappig gevoel.
    Overigens je beeb ligt al met zn hoofdje omlaag, maar draait vast nog wel eens om... en om en om...
     
  7. lynn1986

    lynn1986 VIP lid

    7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hik hik ;)
     
  8. senna999

    senna999 Fanatiek lid

    11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    de hik voelt hier heel anders als dat getril moet ik zeggen.
    de hik duurt veel langer , is heftiger qua gevoel en er zit meer tijd tussen de hikjes.
    dag getril is net een oogzenuwtje wat je ooit zo voelt trillen, tenminste bij mij, denk dat het een spiertje/zenuw is bij mn baarmoeder ofzo. denk niet dat het de baby is.
     
  9. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik denk ook niet dat het de hik is, herken het net als jij als een trillend zenuwtje. Duurt een paar sec en is dan weer over, terwijl de hik vaak een stuk langer duurt met daadwerkelijk pauzes ertussen.
     
  10. tazzy180

    tazzy180 Bekend lid

    23 mrt 2009
    578
    0
    0
    west brabant
    ik heb het ook dat getril, echt een ander gevoel dan de hik. alsof hij net als een hond zijn natte haren aan het uitschudden is. hahaha.nouja...bijna dan. irri gevoel iig.
     
  11. lynn1986

    lynn1986 VIP lid

    7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    Dit is voor mij echt de hik...
    Trillen in buik heb ik geen last van alleen bij mijn ogen...
     
  12. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    Dat trillen is spierspanning bij de baby, is heel normaal. Voelt wel gek he!
     
  13. Joosie

    Joosie Bekend lid

    27 sep 2008
    614
    0
    0
    Ik herken het ook. Die tikjes zijn de hik, want als het goed is zit er ook regelmaat in de tikjes.

    Dat de getril ken ik ook. Ik weet ook niet wat het is, het is net op er een zenuw trilt wat je ook wel eens in je gezicht hebt ofzo.
     
  14. siepie

    siepie Fanatiek lid

    28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Herken het ook hoor, tikjes zijn de hik, andere weet ik niet meer precies maar had het wel eens gevraagd bij de vk.
    Heel apart gevoel!
     
  15. Magickwings

    Magickwings Bekend lid

    22 aug 2006
    714
    0
    0
    Bij deze baby voel ik dat trillen iedere dag wel een keer (of meer).
    Ik vind het zo'n raar gevoel, de vorige twee keer heb ik dat niet (zo) gevoeld.
    Ik ben blij dat het vaker voorkomt, blijkbaar normaal dus :):)
     
  16. CarpeDiem89

    CarpeDiem89 Actief lid

    2 jan 2011
    234
    0
    0
    Momenteel ff niks..
    Den Haag
    Dat trillen heb ik niet zo heel erg vaak, alleen afentoe en dat voelt echt heel vreemd haha!

    Die tikjes heb ik elke dag welleens, m'n buik gaat dan snel en ritmisch op en neer, ik zou ook niet beter weten dan dat dat de hik zou kunnen zijn! Ze is gewoon lekker gulzig vruchtwater aan het opslokken en dan krijg je dat! :D
     
  17. Felicee

    Felicee Bekend lid

    8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toevallig hadden mijn man en ik het hier gisteren ook over, wat het zou kunnen zijn.
    Het is inderdaad anders als de hik (las hierboven dat het spierspanning zou zijn). Zal het volgende week ook eens vragen aan de vk.

    Heb dit de eerste zwangerschap ook niet zo duidelijk gevoeld, maar toen lag de placenta voor, nu achter.
     
  18. Amynta

    Amynta Lid

    19 jul 2010
    25
    0
    0
    Groningen
    Geinig om te lezen dat jullie ook last hebben van 'trillende buiken'. Ik herken het ook hoor! Ben wel benieuwd wat het is...
     
  19. LuckyMommy

    LuckyMommy Fanatiek lid

    17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Bedankt meiden! Ik ben blij dit dit "Normaal" is en er meer schuddebuiken zijn:D
    En inderdaad de tikjes zit regelmaat in,en ik maar denken huh mijn baby heeft nooit de hik:p
     

Deel Deze Pagina