gister avond naar gemeenschap had ik licht rose bloedverlies vanacht niks meer en vanochtend naar toiletbezoek weer rose ik heb al 3 miskramen gehad en maak me enorme zorgen. ik heb nog geen contact gehad met de huisarts over of ik nu naar de gyn moet of verloskundige omdat ik een nieuwe vriend heb en nu de situatie daardoor kwa aangeborenafwijkingen aanzienlijk is afgenomen (ik heb een aangeboren hartafwijking en mijn ex had dit ook) mijn partner niet dus had geen idee wat ik nu moest. ik heb al wat gezocht en het kon ook geknapte vaatje zijn ik heb dit nog niet eerder gehad meestal ging het dan mis liefs oja en ik heb geen krampjes o zie nu dat ik door mijn haast het in het verkeerde forum heb geplaatst sorry
Ik heb het met 5,5 week ook gehad na gemeenschap. En was weliswaar over dag, 1 keer goed met wc en paar met afvegen en sinds dien nergens last van meer, waarschijnlijk idd ader.. Maar durf nu ook niet goed seks meer te hebben!
Ook ik met 6/7 weken heb dit gehad na gemeenschap, ik heb er helemaal een spoedecho voor geregeld en alles was goed, kijk maar naar mijn banner . Ik weet hoe moeilijk het is maar zolang je geen echt bloed verliest of hoogstens een paar drupjes zonder krampen zou ik me echt geen zorgen maken hoor meis!
Ik heb het nog nooit gehad. Wel krampen na de daad, het was net of je ongi werd. En ook als we het niet deden. We hebben die weken voor de 12 weken ook maar weinig gemeenschap gehad. Omdat ik zou bang was. Maar eigenlijk kan er weinig mis gaan als je gemeenschap hebt. Kan me goed voorstellen dat de schrik er goed in zit. maar ik heb wel vaker gehoord dat het een bloedvaatje is in de baarmoeder. Als je erg twijfelt zou je de verloskundige kunnen bellen. Gr
ik had het ook in het begin van me zwangerschap. Soms schrok ik me dood. maar het heeft nooit kwaad gedaan bij mij. Ik had het best regelmatig dat ik na de sex bloedverlies had. Ik ben nu inmiddels al bijna 31-32 weken. Dus het hoeft geen kwaad te kunnen.
Ik heb het ook gehad en zoals meerdere dames die hier reageerden: het is verder gewoon goed gegaan. Ik heb zelfs nog een paar keer bloed verloren, vaak door contact ( zoals na een echo) of door persen bij ontlasting. Dat kan gebeuren, omdat je baarmoeder beter doorbloed is..